AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Har du gått gjennom samlivbrudd og sliter med dårlig samvittighet? Hvordan lever du med det? Akkuratt nå kjenner jeg på dårlig samvittighet for alle. For han, for barna, for foreldre… Kjenner jeg drukner snart i dårlig samvittighet. Anonymkode: 7bca9...b89 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Nei kan ikke si jeg har det gitt. Eneste avogtil for felles barn men så husker jeg på hvor jævlig det må være som barn å se mammaen sin bli behandlet som dritt hver dag så går det over Anonymkode: 98a05...aff 1 2 1
Trolltunge Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Ikke så enkelt, men du gjør nok ingen en tjeneste ved å gå og kverne på det, samt at det bryter deg ned. Så absolutt noe du nå prøve å legge av deg.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du gått gjennom samlivbrudd og sliter med dårlig samvittighet? Hvordan lever du med det? Akkuratt nå kjenner jeg på dårlig samvittighet for alle. For han, for barna, for foreldre… Kjenner jeg drukner snart i dårlig samvittighet. Anonymkode: 7bca9...b89 Så alle skal ha det "greit" bare ikke du? Anonymkode: c3466...4b3
Flintis Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet prøver heller å bygge et liv etter bruddet. Så da kan en se framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå