Gå til innhold

Lyst til å sende fwb min ut av det blå om vi skal naken bade?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men tror ikke jeg tør. Jeg har aldri naken badet med noen før så det kunne vært artig med han. Men altså redd for å få nei... hater å få nei. ha ha ha. 

Anonymkode: 8b865...210

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sende ham ut av det blå...?

Anonymkode: d9ea2...e04

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er han mye opptatt? eller er han en som ofte henger med deg for å ha sex? 

Anonymkode: 1148e...110

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du kjenner han godt så er det bare moro å spørre om 

Anonymkode: e2c65...520

AnonymBruker
Skrevet

Nakenbading trenger ikke nødvendigvis å være seksuelt da, det er jo bare moro.

Anonymkode: 37479...746

• Liker 4
Skrevet

Naken bading er fantastisk, kjør på … 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja han ble med og det var så fint.  Jeg visste bare om ett vann og vi gikk dit og jeg visste ikke om det gikk an å bade der, men det var faktisk helt perfekt. Og kveldssol. Han hadde med hunden sin og ja så har jeg prøvd det og. Naken bading og sex under vann. Nei det var helt fantastisk. Angra ikke på at jeg spurte gitt. Halvtime etterpå at vi hadde fått på oss klærne,  så kom det jaggu en kar med hund og skulle bade. Tror du vi fniste? Det blir nok beste sommerminnet mitt i sommer. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex i vannet er ekstremt oppskrytt spør du meg. Trått og ubehagelig.

Anonymkode: 03e24...441

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det var kjempe behagelig. Men det er nå meg da. Visste egentlig ikke at det var mulig en gang for man flyter jo opp hele tiden, men fikk det nå til. Tror han syns det var kjempestas egentlig. Og det kom ut av det blå til han men han er sånn heldigvis som meg. LItt spontan og liker å ta ting på sparket som jeg gjør. Det gir så mye mer spenning. 

• Hjerte 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer veldig an på posisjonen. Det er min erfaring. Stillinger hvor hun har beina veldig spredd eller har lange inn-ut-bevegelser, da forsvinner "smøringen" fort.

Kortere støt, kanskje mer rugging, klemming, gnikking funkerer derimot helt fint. Hun øverst, lotus og en del sånne stillinger vært bra for oss. Mer enn nok glid til at det ble bra for begge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg syns det var kjempe behagelig. Men det er nå meg da. Visste egentlig ikke at det var mulig en gang for man flyter jo opp hele tiden, men fikk det nå til. Tror han syns det var kjempestas egentlig. Og det kom ut av det blå til han men han er sånn heldigvis som meg. LItt spontan og liker å ta ting på sparket som jeg gjør. Det gir så mye mer spenning. 

Høres ut som dere kan få mye fint sammen,

AnonymBruker
Skrevet
Dubidu skrev (5 timer siden):

Høres ut som dere kan få mye fint sammen,

Det har vi vel allerede hatt. Da møttes i 2019 fant vi på sånn gærnskap hele tiden men vært 2 år sikkert der det har vært lite sånt.

Men når det ble så varmt som i går med 25 c kll 23 så var det jo verd å nyte på og livet er for kort til å ikke ha det gøy å finne på ting. Han er eneste jeg tør sånne ting med og😊

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er motsatt av alle andre, men, bader gjerne naken med kjæresten, men det er ikke noe seksuelt i det for min del.

Anonymkode: 25a9a...ce5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men tror ikke jeg tør. Jeg har aldri naken badet med noen før så det kunne vært artig med han. Men altså redd for å få nei... hater å få nei. ha ha ha. 

Jo da, du tenker å bade naken hjemme eller på stranda?

nei da, det ville han likt.

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Sende ham ut av det blå...?

Anonymkode: d9ea2...e04

Han er vel i det blå da.

Anonymkode: 60a70...293

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det har vi vel allerede hatt. Da møttes i 2019 fant vi på sånn gærnskap hele tiden men vært 2 år sikkert der det har vært lite sånt.

Men når det ble så varmt som i går med 25 c kll 23 så var det jo verd å nyte på og livet er for kort til å ikke ha det gøy å finne på ting. Han er eneste jeg tør sånne ting med og😊

🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...