AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Hudpleiesalongen min har de beste ansatte. De er bare rå! Så til min 40 årsdag ønsket jeg meg gavekort dit og fikk masse gavekort der, til hudpleie og makeuptattoo.. Jeg sitter nå med noen tusen kroner i gavekort dit som jeg foreløpig ikke har fått brukt. Rett etter bursdagen min ble innehaver av salongen syk, hvorpå jeg var på ferie i hele mai, så tenkte å spare til høsten hvor jeg kan ta makeuptattoo. For 2 uker siden kom det en melding fra innehaver at hun har forsøkt å fungere etter sykdommen, har jobbet redusert men at hun nå må gi seg. Salongen er slått konkurs for par uker siden. Jeg skjønner at hun må lytte til kroppen. Så jeg vil ikke frem til at jeg er bitter eller annet, men er surt å sitte med diverse gavekort fra foreldre, mann og venninner som bare må anses som tapt. Jeg regner vel ikke med at jeg med noen tusen I gavekort har noe sjans i boet sammenlignet med evt andre? Altså leverandører og lignende..? Anonymkode: e66bf...108
CAPS LOCK Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Er firmaet et aksjeselskap eller et enkeltpersonforetak? Hvis det er et ENK så har du fortsatt et krav mot innehaveren selv om ENK-et blir slettet
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 De er tapt. Det er derfor man heller bør gi/få kontanter/Vipps enn gavekort, det er mye mindre sannsynlig at de blir verdiløse. Anonymkode: 55091...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 On 6/26/2023 at 5:42 PM, AnonymBruker said: Hudpleiesalongen min har de beste ansatte. De er bare rå! Så til min 40 årsdag ønsket jeg meg gavekort dit og fikk masse gavekort der, til hudpleie og makeuptattoo.. Jeg sitter nå med noen tusen kroner i gavekort dit som jeg foreløpig ikke har fått brukt. Rett etter bursdagen min ble innehaver av salongen syk, hvorpå jeg var på ferie i hele mai, så tenkte å spare til høsten hvor jeg kan ta makeuptattoo. For 2 uker siden kom det en melding fra innehaver at hun har forsøkt å fungere etter sykdommen, har jobbet redusert men at hun nå må gi seg. Salongen er slått konkurs for par uker siden. Jeg skjønner at hun må lytte til kroppen. Så jeg vil ikke frem til at jeg er bitter eller annet, men er surt å sitte med diverse gavekort fra foreldre, mann og venninner som bare må anses som tapt. Jeg regner vel ikke med at jeg med noen tusen I gavekort har noe sjans i boet sammenlignet med evt andre? Altså leverandører og lignende..? Anonymkode: e66bf...108 Nei det har du ikke Anonymkode: 06de6...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå