AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Når i graviditeten begynte du å få kynnere? Hvordan kjenner du at det er kynnere? Er de sterke eller svake? Tar du noen forbehold for å ikke få for mye kynnere ila dagen? Anonymkode: 72228...8c0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Kynnere begynte allerede i uke 17, kjente livmora ble en hard tennisball i magen, men ikke plagsomt. I uke 24 begynte kynnere å kjennes i blæra, da måtte jeg ta litt grep og be om tilrettelegging. Har masse kynnere daglig uten at jeg er plaget annet enn sterk tissetrang. På jobb må jeg bare stå i det, hjemme legger jeg meg litt med pute under rompa og bena høyt, det hjelper. Er nå i uke 37, har kynnere og murringer jevnt over. Anonymkode: 15eca...d01
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Rundt uke 30 med begge to. De ble veldig hyppige på slutten, kunne få en kynner bare av å reise meg opp fra sofaen😅 magen ble hard og veldig «usymmetrisk»😅 Anonymkode: 4f8a6...c7c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Rundt uke 25 at de ble merkbart hyppigere og kraftigere , mener jeg det var. Anonymkode: d1cbb...74b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Første gang rundt uke 22, tror jeg, men andre gang mye tidligere, uke 17. Mine også ble hyppige på slutten, og det virket ikke som jeg kunne gjøre noe for å forhindre. For ja, kynnere kunne komme når jeg gikk men også når jeg bare lå på sofa og ikke gjorde noe. Jeg må si jeg var mye mer avslappet i forhold til kynnere i min andre graviditet, da visste jeg på en måte, at sånn er det bare med meg, jeg har kynnere. Mine "ordentlige" rier var helt annerledes, de satt mer i ryggen. Anonymkode: 54ff4...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå