Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min som dumpa meg for kort tid siden har bursdag på onsdag og blir 40år. Jeg savner han, men jeg vil ikke at han skal vite det eller tro at jeg sitter og venter på at han skal komme tilbake, selv om jeg gjør det.Så lurer jeg da på.. burde jeg sende han en gratulasjons melding eller skal jeg la være? Føler det er så slemt å la være, men samtidig så vil jeg helst ikke ta kontakt med han. Det får være han som gjør det om han evnt vil det en  gang i fremtiden. Jeg er redd han tenker at jeg bruker det som en unnskyldning for å ta kontakt med han. Jeg er egt ikke interessert i å ta kontakt, men følte dette ble et dilemma... 

Anonymkode: 408e1...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er et dilemma jeg, du er jo egentlig ikke interessert i å ta kontakt så da lar du være.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei la være! Du kommer til å angre og føle deg dum etterpå 

Anonymkode: 3f25e...3a2

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La vær! 

Anonymkode: aefd3...4c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La være

Anonymkode: 14c14...740

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eksen min som dumpa meg for kort tid siden har bursdag på onsdag og blir 40år. Jeg savner han, men jeg vil ikke at han skal vite det eller tro at jeg sitter og venter på at han skal komme tilbake, selv om jeg gjør det.Så lurer jeg da på.. burde jeg sende han en gratulasjons melding eller skal jeg la være? Føler det er så slemt å la være, men samtidig så vil jeg helst ikke ta kontakt med han. Det får være han som gjør det om han evnt vil det en  gang i fremtiden. Jeg er redd han tenker at jeg bruker det som en unnskyldning for å ta kontakt med han. Jeg er egt ikke interessert i å ta kontakt, men følte dette ble et dilemma... 

Absolutt ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da lar jeg være.. det er helt riktig at jeg hadde følt meg dum etterpå fordi han hadde helt sikkert ikke svart på meldingen engang.... 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare så trist å uvant å ikke være en del av det da jeg vanligvis elsker å gjøre stas på de jeg er glad i, og 40 år er jo en spesiell dag. Men dere har rett! Nå må jeg bare klare å la være å bli fristet til å sende den meldingen den dagen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, da lar jeg være.. det er helt riktig at jeg hadde følt meg dum etterpå fordi han hadde helt sikkert ikke svart på meldingen engang.... 

Ja og hvis han hadde svart hadde det vært en like eller generell takk som han ga til alle andre også, og du hadde følt deg dum som trodde at det kanskje betydde noe ekstra at du skrev det. 

Bare 4,5 timer igjen av dagen nå ts så hold ut og motstå! Og du har rett i at han ville tenkt at du brukte bursdagshilsenen som et påskudd til å komme i kontakt. Kan til og med hende han ville brukt det tilbake som et påskudd for å flørte seg til sex, men alt det er det uansett best å spare seg for og ville bare gjort at du følte deg dum i enden uansett 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er bare så trist å uvant å ikke være en del av det da jeg vanligvis elsker å gjøre stas på de jeg er glad i, og 40 år er jo en spesiell dag. Men dere har rett! Nå må jeg bare klare å la være å bli fristet til å sende den meldingen den dagen.

Minn deg selv på at livet har epoker og kapitler og at nå er epoken med han over. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Minn deg selv på at livet har epoker og kapitler og at nå er epoken med han over. 

Det er ikke enkelt å akseptere alltid..😅 

Det er på onsdag så blir nok en hel dag med mye tanker, men dette skal jeg klare💪

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hR vært slutt i en måned? Det er ikke lenge. Tenker det er vanlig folkeskikk å si gratulerer med dagen på en rund dag

Anonymkode: 9552a...033

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke lenge. Tenker det er vanlig folkeskikk å si gratulerer med dagen på en rund dag

Anonymkode: 9552a...033

Enig. Jeg hadde sendt gratulasjonshilsen. Helt klart. Man gratulerer folk man kjenner. 
MEN: Jeg hadde ikke initiert eller bidratt i noe videre dialog med ham. 

Anonymkode: 2fa2a...efe

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som er uenig?

Det er da helt normalt å sende melding å gratulere til folk man kjenner, spesielt på en rund dag. Jeg gjør det med ekser og familiemedlem av ekser.

Anonymkode: 69b1f...bde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært slutt i ca 6 uker så der er enda veldig ferskt. Vi har hele veien hatt en fin tone, men jeg kjenner at jeg trenger å ha null kontakt med han fremover. Det ble litt for mye og for vennlig en stund. Føles bare litt rart å ikke gratulere han med dagen. Har et par dager til å tenke så får se hva jeg kommer frem til

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Jeg har bestemt meg. Det blir ingen gratulasjon fra meg. Han er ute av livet mitt og det skal han fortsette å være.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er da helt normalt å sende melding å gratulere til folk man kjenner, spesielt på en rund dag. Jeg gjør det med ekser og familiemedlem av ekser.

Nei. Folk man ikke lenger har i livet sitt er det helt unaturlig å gratulerer med dagen. 

Anonymkode: fe3fe...4ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ikke rett etter et brudd som det kanskje ikke har vært helt enighet om 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Folk man ikke lenger har i livet sitt er det helt unaturlig å gratulerer med dagen. 

Anonymkode: fe3fe...4ce

Enig dette jeg også

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...