AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg har lyst på utenlandstur for minst mulig penger. Helst en liten øy i Hellas, men alt er bra nok for meg. Utenom Tyrkia, vært der mange ganger. Er det noen som har erfaring med restplasser i siste uka av juli? Bor på nordvestlandet og tenker på å bestille fly til Gardermoen og se hva som skjer 😄 altså om vi finner en restplass akkurat da. Anonymkode: 63d7d...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Del Skrevet 26. juni 2023 Er det bare deg eller en hel haug? Anonymkode: fd58f...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Del Skrevet 26. juni 2023 Mener du å reise i slutten av juli? Eller at det blir lagt ut reiser da? Jeg bestilte en reise fra Trondheim - Bulgaria i slutten av August for 2 uker siden. Betalte 3 495 kr pr person (Ving). Anonymkode: 434c4...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Del Skrevet 26. juni 2023 ^ Glemte å si at det er for 1 uke Anonymkode: 434c4...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 26. juni 2023 #5 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg hadde ikke orket å dra til Gardermoen på forhånd, du må uansett kjøpe den billetten på restplass.no eller finn.no eller tilsvarende. Sjekk flyselskapene, kanskje de har flyging dit du vil. Overnatting finner du alltid på egen hånd, særlig om du bare er alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Del Skrevet 26. juni 2023 Går jo ann å teste, men husk at du også må ha hotell der du kommer til. Du må jo ha et sted å bo og at det ikke er fullboooket overalt nå i ferietider.. Anonymkode: be63d...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 27. juni 2023 #7 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 19.42): Mener du å reise i slutten av juli? Eller at det blir lagt ut reiser da? Jeg bestilte en reise fra Trondheim - Bulgaria i slutten av August for 2 uker siden. Betalte 3 495 kr pr person (Ving). Anonymkode: 434c4...f00 Mener å både bestille og reise i slutten av juli 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå