AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Sommeren for fire år siden gikk jeg igjennom et dramatisk brudd. Forholdet til eksen var preget av psykisk vold, og jeg ble traumatisert av å være i forholdet. Nå er jeg i et nytt, trygt og stabilt forhold, og jeg har ingen følelser for eksen. Likevel tenker jeg utrolig mye på han og det livet vi skapte oss sammen. Jeg drømmer om han om natta, og tar meg i å tenke på hva han gjør på og hvordan han har det. Jeg tror at dette skyldes at jeg har traumer knyttet til forholdet, selv om tanken som kommer ikke er bare knyttet til de vonde opplevelsene. I tillegg skjedde ting veldig brått, og jeg følte aldri at jeg fikk en "closure" eller forsto hva bruddet skydtes. Hvordan klare å slutte å tenke på ham? Jeg har ingen følelser for ham lengre, og ønsker ikke å ha ham i livet mitt. Men jeg føler han invaderer tankene og drømmene mine hele tiden. Anonymkode: 15a83...4e7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Jeg hadde det slik med min eks og det forsvant når jeg ble forelsket i en ny person. Anonymkode: 25697...c4f 1
Gjest Sprite Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Du trenger muligens terapi mtp hvor traumariserende det opplevdes for deg.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Er det ikke bare å nekte deg selv og sitte å tenke på han? Han eksisterer ikke Anonymkode: 74de8...465 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Hva hadde egentlig trengt å vite? Som terapi kan du sette deg ned en kveld alene og skrive et brev «til han». Her skriver du alle tanker, alle spørsmål. Du sender det ikke. Jobb deg gjennom tankene bevisst ved å skrive og å senere lese det du skriver. Vær 100% ærlig når du skriver. Anonymkode: e36f8...3fb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 Sprite skrev (22 timer siden): Du trenger muligens terapi mtp hvor traumariserende det opplevdes for deg. Ja, det hadde jeg nok hatt nytte av, spesielt rett i etterkant av bruddet. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva hadde egentlig trengt å vite? Som terapi kan du sette deg ned en kveld alene og skrive et brev «til han». Her skriver du alle tanker, alle spørsmål. Du sender det ikke. Jobb deg gjennom tankene bevisst ved å skrive og å senere lese det du skriver. Vær 100% ærlig når du skriver. Anonymkode: e36f8...3fb Tusen takk for et godt tips. Dette skal jeg prøve. Anonymkode: 15a83...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå