AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Tror dere et slikt forhold kan fungere? Jeg merker jo at alderen er et problem allerede. Han har diverse fysiske vondter her og der, mindre energi, litt "gubbe", mens jeg fremdeles vil leve livet, reise, finne på ting. Snakker ikke om festing osv, men livet mitt er ikke over. Det burde jo ikke hans være heller? Han holder seg absolutt ikke godt for alderen heller, men han har en del gode egenskaper. Anonymkode: 4c4b3...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Så greit da har han hjemmehjelp om ti år. Anonymkode: 41a0f...737 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Nei. Hvis du fortsatt er der at du lurer på hva du skal velge, så ikke velg dette. Om 10 år er selv halvparten av aldersforskjellen deres for mye. :btdt: Anonymkode: 91657...0e4 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Nei, ikke bruk disse årene på en mann som ikke en gang gidder ta særlig godt vare på egen helse. Siden han ikke gjør det vil han bli svært gammel de neste ti årene, mens du fremdeles vil være i slutten av 40-årene. Skal man være sammen med en såpass mye eldre person så bør man møtes langt tidligere i livet, slik at man i det minste kan ha flere gode år sammen før den ene blir gammel. Da tror jeg at kjærligheten og felles fortid kan gjøre at man har det godt sammen videre, tross store aldersforskjell og behov etterhvert. Men når man møtes når den ene er såpass gammel og aldersforskjellen er så stor, så har man langt mindre felle, lite/ingen felles historie, og belastningene som bare vil bli verre øker raskt når den eldste ikke er aktiv, ikke er ung til sinns og ikke tar vare på egen helse. Gå videre, for din egen del. Anonymkode: 97e07...1be 3 4
ElectricScum Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Jeg ser ikke at du nevner et eneste positivt trekk som kan veie opp for alle ulemper med denne fyren. Siden du faktisk vurderer dette forholdet må det vel være noen forsonende trekk, hvis ikke er det jo bare å glemme. Jeg hadde uansett aldri giddet involvere meg noen som er "gubbete" uansett alder. 5 1 1
Gjest Sprite Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Aldri i livet. Med mindre han heter Johnny Depp
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Er ikke rett person til å gi deg råd. Er selv 36, og har blitt litt fascinert av en mann på 51. Det stikker heldigvis ikke så dypt, men jeg er overrasket fordi det er uvant for meg å tenke at en mann i den aldersgruppen er attraktiv. Hvis du gir det et forsøk og det ikke fungerer, er du i det minste en erfaring rikere? Synes ikke at det er noe galt med å gi ting et forsøk, men jeg synes at det er litt illevarslende at du synes at han er gubbete… Anonymkode: 3fcc6...3d3 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Sprite skrev (2 minutter siden): Aldri i livet. Med mindre han heter Johnny Depp Og er ustyrtelig rik sånn at du kan se fram til et saftig skillsmisseoppgjør/klekkelig arv (for tort, svie og alskens begrensninger). Kan bare ikke fatte og begripe hva damer skal med sånne gamle menn, i voksen alder bør menn være to - tre år yngre for at aldring skal skje parallellt. Anonymkode: a9a6a...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 ElectricScum skrev (22 minutter siden): Jeg ser ikke at du nevner et eneste positivt trekk som kan veie opp for alle ulemper med denne fyren. Siden du faktisk vurderer dette forholdet må det vel være noen forsonende trekk, hvis ikke er det jo bare å glemme. Jeg hadde uansett aldri giddet involvere meg noen som er "gubbete" uansett alder. Han er snill, god, tålmodig, kjærlig, huslig, alltid et smil på lur, snur opp ned på verden for at jeg skal ha det bra. Men at jeg ikke finner han fysisk attraktiv er et problem for meg. Jeg trenger absolutt ikke å ha en supermodell, men noe tiltrekning burde det jo være, tenker jeg. Anonymkode: 4c4b3...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og er ustyrtelig rik sånn at du kan se fram til et saftig skillsmisseoppgjør/klekkelig arv (for tort, svie og alskens begrensninger). Kan bare ikke fatte og begripe hva damer skal med sånne gamle menn, i voksen alder bør menn være to - tre år yngre for at aldring skal skje parallellt. Anonymkode: a9a6a...a5a Jeg ville aldri vært sammen med noen pga økonomi. Så langt ned går jeg ikke. Hverken kroppen eller sjelen min er til salgs. Anonymkode: 4c4b3...7f8 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke rett person til å gi deg råd. Er selv 36, og har blitt litt fascinert av en mann på 51. Det stikker heldigvis ikke så dypt, men jeg er overrasket fordi det er uvant for meg å tenke at en mann i den aldersgruppen er attraktiv. Hvis du gir det et forsøk og det ikke fungerer, er du i det minste en erfaring rikere? Synes ikke at det er noe galt med å gi ting et forsøk, men jeg synes at det er litt illevarslende at du synes at han er gubbete… Anonymkode: 3fcc6...3d3 Men han ER gubbete. Klesstilen er så som så. Vil helst være hjemme 24/7 (utenom jobb), sovner svært tidlig og opp før fuglene synger. Liker filmer som mine foreldre liker, kjøttkaker er svært spennene…. Ja du skjønner tegningen. Anonymkode: 4c4b3...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 Nei kommer aldri til å funke. Det legger utrolig mange begrensninger på ditt liv og den livsutfoldelsen du ville hatt med en jevnaldrende mann Anonymkode: 02450...b73 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 Nei fy faen! Jeg skjønner IKKE kvinner som degraderer seg selv så til de grader at de er sammen med menn mer enn 5 år eldre enn seg selv. Anonymkode: 23c39...1dd 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 Det høres ikke så ille ut dersom du sier at han er 22 år eldre enn deg. Det er en betydelig aldersforskjell men det er allikevel ikke helt uvanlig. Vi hører stadig vekk om aldersforskjeller på 30, 40 og til og med større aldersforskjell i parforhold rundt om i verden i dag. Det er vel fordi penger og andre materielle goder kan kompensere for høy alder. Anonymkode: 4287a...37b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #15 Skrevet 26. juni 2023 Det er veldig stor forskjell på både energi, funksjonsnivå og interesser pga aldersforskjellen. Ville aldri valgt det selv, uansett om jeg var den yngste eller den eldste av dere. Anonymkode: 5ffa1...59b 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #16 Skrevet 26. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Det høres ikke så ille ut dersom du sier at han er 22 år eldre enn deg. Det er en betydelig aldersforskjell men det er allikevel ikke helt uvanlig. Vi hører stadig vekk om aldersforskjeller på 30, 40 og til og med større aldersforskjell i parforhold rundt om i verden i dag. Det er vel fordi penger og andre materielle goder kan kompensere for høy alder. Anonymkode: 4287a...37b .. mente selvfølgelig; aldersforskjeller på 30-, 40 ÅR og til og med større aldersforskjell Anonymkode: 4287a...37b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #17 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er snill, god, tålmodig, kjærlig, huslig, alltid et smil på lur, snur opp ned på verden for at jeg skal ha det bra. Men at jeg ikke finner han fysisk attraktiv er et problem for meg. Jeg trenger absolutt ikke å ha en supermodell, men noe tiltrekning burde det jo være, tenker jeg. Anonymkode: 4c4b3...7f8 Tror du bør gå i deg selv og finne ut hvorfor du velger å være sammen med en mann du ikke finner fysisk attraktiv, at du ikke føler noen tiltrekning til ham. Det du skriver her tyder på at det er en bakenforliggende grunn hos deg selv som gjør at du velger en såpass mye eldre mann som du ikke en gang er tiltrukket av. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men han ER gubbete. Klesstilen er så som så. Vil helst være hjemme 24/7 (utenom jobb), sovner svært tidlig og opp før fuglene synger. Liker filmer som mine foreldre liker, kjøttkaker er svært spennene…. Ja du skjønner tegningen. Anonymkode: 4c4b3...7f8 Det er jo ikke rart om han liker det samme som dine foreldre liker - i alder kunne han fint vært din far. Jeg synes det du skriver er merkelig. Ikke finner du ham fysisk attraktiv, ikke er du tiltrukket av ham, du kaller ham gubbete og synes å se ned på ham og hans livsstil og interesser. Det virker som om du ikke har særlig respekt for ham, ikke er tiltrukket av ham og ikke glad i ham. Virker som om du går etter oppmerksomheten han gir deg. Uansett, finn ut hvorfor du velger et forhold til en mann som du tydeligvis ikke føler tiltrekning til. For din egen del er det viktig å finne ut av det, hvis ikke vil du gå på stadig nye dårlige forhold. Og for hans del bør du uansett slå opp, for han fortjener en kvinne som setter pris på ham som den mannen han er, og som er tiltrukket av ham. Anonymkode: 97e07...1be 4 1
GammelKaktus Skrevet 26. juni 2023 #18 Skrevet 26. juni 2023 Det der hadde jeg aldri gått for, 60 år og du er ikke en gang tiltrukket av han, er ikke det et minstekrav når du skal ha et forhold? Hadde heller funnet meg en på samme alder. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #19 Skrevet 26. juni 2023 Spør Bahareh Letnes. Anonymkode: d9551...dec 1
Trolltunge Skrevet 26. juni 2023 #20 Skrevet 26. juni 2023 Skjønner ikke engang hvorfor du vurderer det når du ikke engang er tiltrukket av ham nå. Yngre blir han ikke. Personlig ville jeg aldri hatt mann over 5 år eldre enn meg. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå