Gå til innhold

Sandaler som er gode å gå i, uten å være kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er ikke de til barn?

Anonymkode: a6c9c...34d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Men disse er jo skikkelig kjerring, så det er like greit. 

Kjerring = ting som var in for 10-15 år siden, og folk på 40-50 fremdeles går med, fordi de ikke henger med i motebildet lengre. Disse hadde vært skikkelig kule i 2010. Mangler bare litt bling, så hadde de vært ultrakjerring.

Anonymkode: 9a4bf...99f

Vel, Vogue og de fleste andre motemedier er uenig med deg og andre som mener at wedge er ut. Men du vet vel best :) Artikkelen under er fra april i år, og det er som sagt bare en av mange som sier det samme.

https://www.vogue.co.uk/gallery/best-summer-wedges#:~:text=You heard it here first,of today feel undeniably fresh.

image.png.bea53b1b0849f1591e12896525f86489.png

Anonymkode: 8a147...bb7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har forsøkt å kjøpe meg sandaler som er både fine og komfortable å gå med lenger enn til postkassa i et par år, og håpte denne tråden skulle ha noen gode tips. Har nå lært at absolutt alle sandaler er kjærring og at jeg dermed kan droppe kravet fine og bare gå for komfortable. Det vil antagelig gjøre prosessen enklere! 👌😂

Anonymkode: cbe58...228

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Ja, de er fine🙂

Har de i den fargen og i hvit😊

Anonymkode: a4a8f...b04

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke de til barn?

Nei

Anonymkode: ae0e0...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 14.14):

Jeg kan ikke gå på kompromiss med komfort. Disse fra Timberland er fine og gode. 
Cranberry Lake Sandal Black

TS her. 

Takk for tips! Disse var nok noen av de minst kjerring-ete sandalene jeg har sett i denne tråden. Hva heter modellen? 

Dere som sier Ecco er så kjerring, der er jeg ikke nødvendigvis enig. Jeg har disse fra Ecco, og føler ikke de er kjerring: 

IMG_4133.webp.e6b521d964bdc705b10b151e4fd27af4.webp

Anonymkode: d9e0f...177

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 18.06):

Ja jeg forstår at det bare er meg som synes det er kjerring. Poenget mitt er at dette går i sykluser. Birkenstock har vært selve definisjonen på håpløs tidligere. Jeg gir det kanskje 3 år til, før folk vil synes det igjen. Ikke noe vondt ment, men det er jo sånn mote fungerer.

Men bare en avklaring: brukes disse virkelig til alt? Du bruker slike eller tilsvarende også til pent antrekk?

Anonymkode: 8a147...bb7

Er du født i midten av 80-tallet som meg kanskje? Tidligere forbant vi disse skoene med sykepleiere. Lite hipt. Fikk selv et par for noen år siden og nå er jeg frelst. Fordi de er så gode

Anonymkode: 66389...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tirben skrev (På 1.7.2023 den 12.10):

Disse er superduper komfortable! Om de er fine er diskutabelt.  Men for meg trumfer komfort stil. 

Screenshot_20230701_120746_Chrome.jpg

Oj, de var grusomme. Men sikkert gode😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 7.45):

De er ekstremt kjerring. Legg til beige knebukser med snøring under kneet så er ferielooken komplett.

Anonymkode: aef89...e34

Haha, den kommentaren made my day🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjøpte nydelig disse. Sikkert kjerring disse også , men gode å gå i:) 

https://www.eurosko.com/no/products/gabor/gabor-7623-22v7623/?gclid=EAIaIQobChMIqar939Lw_wIVUkKRBR2KAAW5EAQYEyABEgInFvD_BwE&code=41123431092

Gabor har gode sko, men sliter med designet på de fleste skotøy nå for tiden. Hvorfor er det hvit såle på en sort sko?

Anonymkode: 7dd27...ac1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns de nye chunky er kule men herregud så dyre.  Får de vanlige til halv pris i Spania, så da satser jeg på at jeg finner disse også mye billigere der.

https://www.birkenstock.com/no/arizona-suede-leather/arizonapapchunky-chunky-suedeleather-0-eva-w_11585.html?dwvar_arizonapapchunky-chunky-suedeleather-0-eva-w__11585_width=S

Anonymkode: db1e5...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Screenshot_20230703_210222_Chrome.thumb.jpg.e9833f184c1db5528ecbc0a948978f8c.jpgDisse Birkenstock er nydelige å gå i.

Anonymkode: 63013...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som synes at kraftige, sorte sandaler bli litt "tungt" om sommeren? Jeg foretrekker f.eks. hvite/offwhite, beige, nude og lysebrunt🙂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (3 minutter siden):

Er det bare meg som synes at kraftige, sorte sandaler bli litt "tungt" om sommeren? Jeg foretrekker f.eks. hvite/offwhite, beige, nude og lysebrunt🙂

Ja, går aldri i sorte sandaler.  Passer ikke til sommerklær med mindre du bare går i mørke/sorte klær.  Sorte sandaler til en hvit kjole ser rart ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Ja, går aldri i sorte sandaler.  Passer ikke til sommerklær med mindre du bare går i mørke/sorte klær.  Sorte sandaler til en hvit kjole ser rart ut. 

Tydelig at dere ikke har fulgt med på moten. Å mixe sommerkjoler med kraftigere sandaler har vært trendy lenge.

Anonymkode: 06878...442

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tydelig at dere ikke har fulgt med på moten. Å mixe sommerkjoler med kraftigere sandaler har vært trendy lenge.

Anonymkode: 06878...442

Klar over det, men må de være sorte?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...