Gå til innhold

Sandaler som er gode å gå i, uten å være kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ikke bli stemplet som skikkelig KG-kjerring 🤣 så legger jeg ved denne artikkelen om Birkenstock. Ikke for å forsvare min bruk, men for å få frem at den fortsatt er i motebildet og har vært i motebildet.

Birkenstock

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men joggesko til kjole er ikke noe problem?

Anonymkode: a6c9c...34d

Nei det er jo heeelt grusomt! Don't get me started 🤣🤣

Anonymkode: 8a147...bb7

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Teva. De er veldig god å gå i, tåler vann og er moderne. De har en sporty look, så passer seg ikke akkurat på fest. 

IMG_6407.webp

Anonymkode: 903ee...937

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker Teva. De er veldig god å gå i, tåler vann og er moderne. De har en sporty look, så passer seg ikke akkurat på fest. 

IMG_6407.webp

Enig! Jeg har to par av Teva. Digger dem! Men jeg trodde de var skikkelig kjerring, så gadd ikke nevne dem en gang. Jeg blir virkelig ikke klok😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

IMG_6407.webp

Teva er fine og klassiske! Har er i brunt lær - bruker de masse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
40 minutter siden, Sonit said:

For å ikke bli stemplet som skikkelig KG-kjerring 🤣 så legger jeg ved denne artikkelen om Birkenstock. Ikke for å forsvare min bruk, men for å få frem at den fortsatt er i motebildet og har vært i motebildet.

Birkenstock

Det er mye i motebildet om dagen som er kjerring. 😨 Kjerringlooken er åpenbart in for tiden. 😁

Noen kjerringelementer her og der gjør meg ingenting, men jeg river meg i håret over dagens kjolemote. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, de er ikke kjerring. Mer 12 år gammelt gutt 😅

Kopierer bilde her, så folk slipper å gå inn på lenke:

image.png.d27d108bc1347ad67e0ef2e7745a654a.png

Anonymkode: 77e7e...c22

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (29 minutter siden):

Det er mye i motebildet om dagen som er kjerring. 😨 Kjerringlooken er åpenbart in for tiden. 😁

Noen kjerringelementer her og der gjør meg ingenting, men jeg river meg i håret over dagens kjolemote. 

Når det er sagt, så liker jeg ikke dette kjerring-begrepet. Man må finne sin stil, hva som passer kroppen og hva man føler seg vel i. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sonit said:

Når det er sagt, så liker jeg ikke dette kjerring-begrepet. Man må finne sin stil, hva som passer kroppen og hva man føler seg vel i. 

Der er jeg helt, helt enig! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt sandaler som heter Cronos, og digger den -men vet ikke om dere finner dem i Norge.

En kjerring er vel en voksen kvinne, og en voksen kvinne har lov til å kle seg pent men er vel også snart nok til å kle seg behagelig. Synes det var en av de fine tingene med å bli eldre jeg! K40

Anonymkode: db363...0e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
20 minutter siden, Sonit said:

Nei det er jeg egentlig helt enig med deg i. I stedetfor å kjempe imot prøver jeg å omfavne kjerringbegrepet, men jeg syns det er et veldig misbrukt begrep. Men i mine øyne er Birkenstock ekte kjerring, og det kan likesågodt være et kvalitetsstempel det. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (3 minutter siden):

Nei det er jeg egentlig helt enig med deg i. I stedetfor å kjempe imot prøver jeg å omfavne kjerringbegrepet, men jeg syns det er et veldig misbrukt begrep. Men i mine øyne er Birkenstock ekte kjerring, og det kan likesågodt være et kvalitetsstempel det. 😁

🤣 Vi kan gjerne være uenige i Birkenstock-debatten ;)

Jeg kjemper heller ikke i mot, jeg har bare forfinet den stilen jeg egentlig alltid har hatt. Mer kvalitet og færre plagg. 

Endret av Sonit
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er født i 1982 og min mor og alle andre hadde slike Birkenstock som "husmorsko" / innesko da jeg vokste opp. Så dette er for meg selve definisjonen på kjerring/husmorsko.

Trodde derfor det var en spøk da jeg begynte å se ungdom i disse for rundt vel 10 år siden. Og tror for såvidt det enda. Fullstendig usexy og kjerringaktig 😅

Anonymkode: 9b0e7...073

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja. Vi lo av Birkenstock da jeg var yngre. Det var bare slitne, fattige småbarnsforeldre og lærere som gikk med det. De har alltid eksistert, men de har også vært håpløse. 

Fattige hadde nok ikke Birkenstock. 

Anonymkode: c49e8...15e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte disse sandalene på Mani i fjor, synes de er både fine og gode. Screenshot_20230630-212903_Chrome.thumb.jpg.8715e4a014f40de17689a5c17c43ef20.jpg

Anonymkode: cdc25...18b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sonit skrev (3 timer siden):

Tja, men de har vært i motebildet fra og til og stabil nå i et par tiår. Synes ikke dette er kjerring, og kan brukes til alt.

image.thumb.png.e87253897db1cc22edf92b00cf59f8e6.png

Kjerring eller ikke, i mine øyne er de schtøgge selv om alle går med dem

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Fattige hadde nok ikke Birkenstock. 

Anonymkode: c49e8...15e

Nei sikkert ikke, men de var ikke blant dem som hadde best råd heller. Poenget var jo at det var en engangsinvestering. De ble aldri oppbrukt. De gikk i dem år etter år etter år etter år. Og intet feil med det, men dette er jo som fotformsko å regne. Et fornuftsplagg.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er den sandalen alle beboerne på sykehjemmet har fordi de er stødige og gode på foten. Absolutt ULTRA-kjerring-oldemor.

Anonymkode: 06878...442

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...