Sonit Skrevet 30. juni 2023 #61 Del Skrevet 30. juni 2023 For å ikke bli stemplet som skikkelig KG-kjerring 🤣 så legger jeg ved denne artikkelen om Birkenstock. Ikke for å forsvare min bruk, men for å få frem at den fortsatt er i motebildet og har vært i motebildet. Birkenstock 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #62 Del Skrevet 30. juni 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men joggesko til kjole er ikke noe problem? Anonymkode: a6c9c...34d Nei det er jo heeelt grusomt! Don't get me started 🤣🤣 Anonymkode: 8a147...bb7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #63 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg bruker Teva. De er veldig god å gå i, tåler vann og er moderne. De har en sporty look, så passer seg ikke akkurat på fest. Anonymkode: 903ee...937 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #64 Del Skrevet 30. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bruker Teva. De er veldig god å gå i, tåler vann og er moderne. De har en sporty look, så passer seg ikke akkurat på fest. Anonymkode: 903ee...937 Enig! Jeg har to par av Teva. Digger dem! Men jeg trodde de var skikkelig kjerring, så gadd ikke nevne dem en gang. Jeg blir virkelig ikke klok😂 Anonymkode: 8a147...bb7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. juni 2023 #65 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker Teva. De er veldig god å gå i, tåler vann og er moderne. De har en sporty look, så passer seg ikke akkurat på fest. Anonymkode: 903ee...937 Teva er fine og klassiske! Har er i brunt lær - bruker de masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. juni 2023 #66 Del Skrevet 30. juni 2023 40 minutter siden, Sonit said: For å ikke bli stemplet som skikkelig KG-kjerring 🤣 så legger jeg ved denne artikkelen om Birkenstock. Ikke for å forsvare min bruk, men for å få frem at den fortsatt er i motebildet og har vært i motebildet. Birkenstock Det er mye i motebildet om dagen som er kjerring. 😨 Kjerringlooken er åpenbart in for tiden. 😁 Noen kjerringelementer her og der gjør meg ingenting, men jeg river meg i håret over dagens kjolemote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #67 Del Skrevet 30. juni 2023 Er disse kjerring? https://www.getinspired.no/sko/sandaler/ecco-yucatan-sandal-ec-069563-54695?gclid=CjwKCAjw-vmkBhBMEiwAlrMeFzwaKEyaNKgRdRBSxWk4cKDElXHBPZmOod94ZlphKLldkA8LjSKmFBoC0FQQAvD_BwE Anonymkode: 61b76...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #68 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er disse kjerring? https://www.getinspired.no/sko/sandaler/ecco-yucatan-sandal-ec-069563-54695?gclid=CjwKCAjw-vmkBhBMEiwAlrMeFzwaKEyaNKgRdRBSxWk4cKDElXHBPZmOod94ZlphKLldkA8LjSKmFBoC0FQQAvD_BwE Anonymkode: 61b76...ffe Nei, de er ikke kjerring. Mer 12 år gammelt gutt 😅 Kopierer bilde her, så folk slipper å gå inn på lenke: Anonymkode: 77e7e...c22 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. juni 2023 #69 Del Skrevet 30. juni 2023 Albbas skrev (29 minutter siden): Det er mye i motebildet om dagen som er kjerring. 😨 Kjerringlooken er åpenbart in for tiden. 😁 Noen kjerringelementer her og der gjør meg ingenting, men jeg river meg i håret over dagens kjolemote. Når det er sagt, så liker jeg ikke dette kjerring-begrepet. Man må finne sin stil, hva som passer kroppen og hva man føler seg vel i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #70 Del Skrevet 30. juni 2023 1 minutt siden, Sonit said: Når det er sagt, så liker jeg ikke dette kjerring-begrepet. Man må finne sin stil, hva som passer kroppen og hva man føler seg vel i. Der er jeg helt, helt enig! 😊 Anonymkode: 8a147...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #71 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg har kjøpt sandaler som heter Cronos, og digger den -men vet ikke om dere finner dem i Norge. En kjerring er vel en voksen kvinne, og en voksen kvinne har lov til å kle seg pent men er vel også snart nok til å kle seg behagelig. Synes det var en av de fine tingene med å bli eldre jeg! K40 Anonymkode: db363...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. juni 2023 #72 Del Skrevet 30. juni 2023 20 minutter siden, Sonit said: Når det er sagt, så liker jeg ikke dette kjerring-begrepet. Man må finne sin stil, hva som passer kroppen og hva man føler seg vel i. Nei det er jeg egentlig helt enig med deg i. I stedetfor å kjempe imot prøver jeg å omfavne kjerringbegrepet, men jeg syns det er et veldig misbrukt begrep. Men i mine øyne er Birkenstock ekte kjerring, og det kan likesågodt være et kvalitetsstempel det. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. juni 2023 #73 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Albbas skrev (3 minutter siden): Nei det er jeg egentlig helt enig med deg i. I stedetfor å kjempe imot prøver jeg å omfavne kjerringbegrepet, men jeg syns det er et veldig misbrukt begrep. Men i mine øyne er Birkenstock ekte kjerring, og det kan likesågodt være et kvalitetsstempel det. 😁 🤣 Vi kan gjerne være uenige i Birkenstock-debatten Jeg kjemper heller ikke i mot, jeg har bare forfinet den stilen jeg egentlig alltid har hatt. Mer kvalitet og færre plagg. Endret 30. juni 2023 av Sonit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #74 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg er født i 1982 og min mor og alle andre hadde slike Birkenstock som "husmorsko" / innesko da jeg vokste opp. Så dette er for meg selve definisjonen på kjerring/husmorsko. Trodde derfor det var en spøk da jeg begynte å se ungdom i disse for rundt vel 10 år siden. Og tror for såvidt det enda. Fullstendig usexy og kjerringaktig 😅 Anonymkode: 9b0e7...073 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #75 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja. Vi lo av Birkenstock da jeg var yngre. Det var bare slitne, fattige småbarnsforeldre og lærere som gikk med det. De har alltid eksistert, men de har også vært håpløse. Anonymkode: 8a147...bb7 Fattige hadde nok ikke Birkenstock. Anonymkode: c49e8...15e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #76 Del Skrevet 30. juni 2023 Kjøpte disse sandalene på Mani i fjor, synes de er både fine og gode. Anonymkode: cdc25...18b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 30. juni 2023 #77 Del Skrevet 30. juni 2023 Sonit skrev (3 timer siden): Tja, men de har vært i motebildet fra og til og stabil nå i et par tiår. Synes ikke dette er kjerring, og kan brukes til alt. Kjerring eller ikke, i mine øyne er de schtøgge selv om alle går med dem 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #78 Del Skrevet 30. juni 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Fattige hadde nok ikke Birkenstock. Anonymkode: c49e8...15e Nei sikkert ikke, men de var ikke blant dem som hadde best råd heller. Poenget var jo at det var en engangsinvestering. De ble aldri oppbrukt. De gikk i dem år etter år etter år etter år. Og intet feil med det, men dette er jo som fotformsko å regne. Et fornuftsplagg. Anonymkode: 8a147...bb7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. juni 2023 #79 Del Skrevet 30. juni 2023 Hvorfor er Birkenstock ansett av så mange å være "kjerringete"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #80 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er disse kjerring? https://www.getinspired.no/sko/sandaler/ecco-yucatan-sandal-ec-069563-54695?gclid=CjwKCAjw-vmkBhBMEiwAlrMeFzwaKEyaNKgRdRBSxWk4cKDElXHBPZmOod94ZlphKLldkA8LjSKmFBoC0FQQAvD_BwE Anonymkode: 61b76...ffe Dette er den sandalen alle beboerne på sykehjemmet har fordi de er stødige og gode på foten. Absolutt ULTRA-kjerring-oldemor. Anonymkode: 06878...442 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå