AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Del Skrevet 26. juni 2023 Som kan brukes til alt fra shorts til kjoler. Finnes de? Ikke Happyflops eller Birkenstock… Anonymkode: d9e0f...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Del Skrevet 26. juni 2023 Rieker!! Anonymkode: 300a6...55f 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Del Skrevet 26. juni 2023 Hvordan ser kjerringsandaler ut? Anonymkode: fdc98...cb9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Del Skrevet 26. juni 2023 El Naturalista er jo alltid fine. Anonymkode: 77e7e...c22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 26. juni 2023 #5 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rieker!! Anonymkode: 300a6...55f Ehhhh… Har to par rieker selv altså, men er ikke det merket selve definisjon på kjerring? Har jeg hørt…. Er 50 selv, så er ikke så farlig 🙃 16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Del Skrevet 26. juni 2023 Sandaler i seg selv gjør ingen til kjerring. Det viktigste for å unngå kjerring-looken er å holde deg slank. Anonymkode: 29860...ebd 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som kan brukes til alt fra shorts til kjoler. Finnes de? Ikke Happyflops eller Birkenstock… Anonymkode: d9e0f...177 Sokker i Birkenstock og VIPS så er du ikke kjerring 😘 Anonymkode: 77e7e...c22 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Del Skrevet 26. juni 2023 Lille Vinkel skobutikk har mange nydelige og kule sandaler! Anonymkode: c11fa...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Del Skrevet 26. juni 2023 Åh, jeg har så dårlige hofter etter graviditeter, at jeg kan kun gå rundt i hoka joggesko 😆 men finnes det «pene» sko og sandaler, med tilsvarende demping - uten at det blir helt fotform? Jeg er i 30-årene men dessverre helse som 70-årene 😛 ikke for å kuppe tråden, men virket som dere har peiling Anonymkode: 470a8...41a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. juni 2023 #10 Del Skrevet 26. juni 2023 Timberland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Del Skrevet 26. juni 2023 https://www.zalando.no/anna-field-leather-heeled-sandals-sandaler-light-pink-an611a0n5-j12.html Jeg synes fort sandalen kan bli litt «kjerring» når de ikke er høye, men disse jeg har linket til her kunne funket for min del i alle fall. Anonymkode: 7c7df...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2023 #12 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Åh, jeg har så dårlige hofter etter graviditeter, at jeg kan kun gå rundt i hoka joggesko 😆 men finnes det «pene» sko og sandaler, med tilsvarende demping - uten at det blir helt fotform? Jeg er i 30-årene men dessverre helse som 70-årene 😛 ikke for å kuppe tråden, men virket som dere har peiling Anonymkode: 470a8...41a Jeg har Hoka slippers, ikke akkurat pene, men veldig gode å gå på og praktisk på sommeren når det er varmt eller trenger noe kjapt å slenge på seg ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #13 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): https://www.zalando.no/anna-field-leather-heeled-sandals-sandaler-light-pink-an611a0n5-j12.html Jeg synes fort sandalen kan bli litt «kjerring» når de ikke er høye, men disse jeg har linket til her kunne funket for min del i alle fall. Anonymkode: 7c7df...e66 Anna field har egentlig mye fin design på sko og vesker. Men prisen gjenspeiler kvaliteten, alle sko derfra jeg har prøvd er kjempevonde å bruke mer enn ti minutter og veskene lukter plastgass.. Anonymkode: 2d998...e9f 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #14 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Anna field har egentlig mye fin design på sko og vesker. Men prisen gjenspeiler kvaliteten, alle sko derfra jeg har prøvd er kjempevonde å bruke mer enn ti minutter og veskene lukter plastgass.. Anonymkode: 2d998...e9f Ja, jeg er helt enig, men designet var ok 😊 Jeg hadde ikke kjøpt Anna Field nettopp av dem årsaken du nevner. Men de sandalene i skinn/lær med god kvalitet kunne vært fine, og ikke «kjerring». Anonymkode: 7c7df...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #15 Del Skrevet 29. juni 2023 Hermes Oran Anonymkode: ae0e0...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 29. juni 2023 #16 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeg driter egentlig i merke, så lenge skoen og sandalene er gode. Men for ca 14 år siden var jeg på reise. Lang historie kort, bagasjen ble borte, og forsikringen dekket nye klær og sko, på reisen. Noe måtte jeg ha på meg. Gikk ved en tilfeldighet inn på en Timberland butikk, dette var i Tyskland. Skulle ha sandaler. Fikk skikkelig god hjelp, og det viste seg at butikken hadde august salg. Der hadde de hyller basert på størrelser. Så jeg kunne gå rett til min størrelse og se hva jeg likte. Alt var på 60% rabatt. Så jeg fant meg et par sandaler jeg kunne bruke både til bukser, pirat, shorts og skjoler. Forsikringen betalte. Disse sandalene hadde jeg i bruk hver sommer i 10 år etterpå. Jeg «gråt» nesten da jeg måtte kaste dem. Jeg skjønner at jeg aldri kommer til å bli like fornøyd igjen, men, jeg betaler heller litt mere for sandaler om jeg finner noe jeg skikkelig liker. Merke er i dag forstsatt ikke viktig. Kjenner overhodet ikke igjen navn som nevnes. Første pri, sitter skoen godt på foten? Er den god å gå med? Jeg kjøper ikke sandaler hvert år. Jeg har litt skofetisj. Men jeg har de sandalene jeg trenger og litt til. Jeg har 5 sandaler i forskjellige farger eller modeller. Ikke spør meg om merke. Det driter jeg i. De er behagelige å gå i. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #17 Del Skrevet 29. juni 2023 Stockholm Design hos Eurosko har mange fine🙂 Anonymkode: a2ae5...cc6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #18 Del Skrevet 29. juni 2023 Helene skrev (16 minutter siden): Jeg driter egentlig i merke, så lenge skoen og sandalene er gode. Men for ca 14 år siden var jeg på reise. Lang historie kort, bagasjen ble borte, og forsikringen dekket nye klær og sko, på reisen. Noe måtte jeg ha på meg. Gikk ved en tilfeldighet inn på en Timberland butikk, dette var i Tyskland. Skulle ha sandaler. Fikk skikkelig god hjelp, og det viste seg at butikken hadde august salg. Der hadde de hyller basert på størrelser. Så jeg kunne gå rett til min størrelse og se hva jeg likte. Alt var på 60% rabatt. Så jeg fant meg et par sandaler jeg kunne bruke både til bukser, pirat, shorts og skjoler. Forsikringen betalte. Disse sandalene hadde jeg i bruk hver sommer i 10 år etterpå. Jeg «gråt» nesten da jeg måtte kaste dem. Jeg skjønner at jeg aldri kommer til å bli like fornøyd igjen, men, jeg betaler heller litt mere for sandaler om jeg finner noe jeg skikkelig liker. Merke er i dag forstsatt ikke viktig. Kjenner overhodet ikke igjen navn som nevnes. Første pri, sitter skoen godt på foten? Er den god å gå med? Jeg kjøper ikke sandaler hvert år. Jeg har litt skofetisj. Men jeg har de sandalene jeg trenger og litt til. Jeg har 5 sandaler i forskjellige farger eller modeller. Ikke spør meg om merke. Det driter jeg i. De er behagelige å gå i. Er det tilfeldigvis disse Timberlandsandalene, Helene? De er på salg på brandosa nå Anonymkode: 77e7e...c22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 29. juni 2023 #19 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det tilfeldigvis disse Timberlandsandalene, Helene? De er på salg på brandosa nå Anonymkode: 77e7e...c22 Dette er 14 år siden. Disse sandalene er stygge i mine øyne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #20 Del Skrevet 29. juni 2023 Helene skrev (1 minutt siden): Dette er 14 år siden. Disse sandalene er stygge i mine øyne. Okei Anonymkode: 77e7e...c22 23 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå