Gå til innhold

Krom

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... jeg har da prøvd det og jeg synes det hjalp den første tiden, men ikke over lengre tid. men jeg tror det også har litt med innstillingen og gjøre :)

Skrevet

Jeg tar en tablett på 300 mcg krom hver dag. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg spist et lastebillass med sjokolade hver uke.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg tar krom og syns det har veldig god effekt, men det er ikke alle kromtabletter som er like effektive. F.eks så kjøpte jeg noen som het Biolife Krom for en tid tilbake, og de hadde ingen effekt syns jeg. Det beste krompreparatet, etter min mening, er BioKrom som selges på helsekosten (i sølvgrå eske). Litt dyrere, men fungerer mye bedre :)

Skrevet

Skal akkurat begynne med krom nå (etter ordre fra legen) så jeg følger spent med her!

Skrevet

Jeg hadde god erfaring med Kromtabletter. Men så savnet jeg skikkelig å kose meg med sjokolade, så da sluttet jeg....... :ler:

• 3 uker senere...
Skrevet

Ojda, jeg kjøpte meg akkurat BioLife kromtabletter her forrige uke. Jeg tar tre hver dag. Helsekost damen sa det var egentlig det samme hvilken jeg kjøpte (valg mellom BioLife og BioKrom). Så da endte jeg med BioLife siden det var den billigste. Funker den ikke den da, altså? Søren :(

Skrevet

Det som funker for andre funker nødvendigvis ikke for deg. Du merker selv om den type krom du har kjøpt virker på deg - mister du søthungeren så virker den. :)

Skrevet

Jeg bruker Bio-Chrom og syns den virker bra! Har fortsatt litt søtsug men det er ingenting i forhold til tidligere. Nå klarer jeg iallfall å spise mindre søtsaker, det var også målet. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...