Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eneste administrator igjen i en liten, lukket Facebook-gruppe. Jeg ønsker å forlate gruppen, men hva skjer i praksis når gruppen ikke lenger har administrator? Det er lenge siden det har vært noe aktivitet der. Jeg har spurt om noen vil ta over som administrator, uten hell. Og et spørsmål til; når jeg forlater gruppen, vil alt jeg har skrevet i gruppen også forsvinne da?

Anonymkode: 90d21...5e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er eneste administrator igjen i en liten, lukket Facebook-gruppe. Jeg ønsker å forlate gruppen, men hva skjer i praksis når gruppen ikke lenger har administrator? Det er lenge siden det har vært noe aktivitet der. Jeg har spurt om noen vil ta over som administrator, uten hell. Og et spørsmål til; når jeg forlater gruppen, vil alt jeg har skrevet i gruppen også forsvinne da?

Godt spørsmål men jeg vet dessverre ikke svaret …

Anonymkode: 9e573...78f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde slettet alle egne meldinger samt gitt beskjed til alle de andre at de kan gjøre der samme hvis ønsket fordi gruppa blir "slettet" f.eks siste dag i juli. 

Anonymkode: fa259...885

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde slettet alle egne meldinger samt gitt beskjed til alle de andre at de kan gjøre der samme hvis ønsket fordi gruppa blir "slettet" f.eks siste dag i juli. 

Anonymkode: fa259...885

Jeg tenker ikke at gruppa skal bli slettet, men gjør den kanskje det automatisk dersom siste administrator forlater gruppen?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke aktivitet i gruppen så hadde jeg bare slettet den. 

Anonymkode: 3c6a5...7ca

• Liker 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Om det er en lukket gruppe, og du forlater gruppen som den siste administrator. Så vil gruppen vil arkivert og man kan ikke lenger skrive i gruppen. Det er kun medlemmene i gruppen som vil få opp gruppen og SE innholdet, men ikke skrive noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei innleggene dine forsvinner ikke, du må fysisk slette dem selv. 

Anonymkode: 661b0...006

Skrevet

Jeg ville slettet hele gruppen, slik at du fjerner innholdet ditt samtidig på vei ut.

Forlater du en gruppe på Face så blir innleggene dine stående, og du mister "kontroll" på innleggene og får ikke varsel om noen svarer/kommenterer til eller i dine innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...