AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Er en mann i midten av 20 åra som er veldig glad i en fest og sene kvelder med mye drikke. De fleste kvelder ender med at jeg blir litt for full. Dette skjer i gjennomsnitt en del ganger i uken. Sliter med å finne meg venner, så jeg lurer på om det er flere her inne som har det slik? Holder til i Bergen. Anonymkode: 48ba7...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 De fleste kvelder ender med at du blir for full? Du høres ut som en alkoholiker… Hva skjer de dagene:kveldene du ikke drikker noe, om det skjer i det hele tatt? Anonymkode: 591c0...341 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Jeg hadde ikke orket være venner med noen som blir overstadig flere ganger i uka. Helt greit å ta en eller to øl/vin flere ganger i uka, men ikke fyllakuler. Det er bare slitsomt og dyrt, og ikke minst helseskadelig. Tilogmed alkoholikere jeg har kjent drikker seg så full så ofte. Anonymkode: 6689f...692 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er en mann i midten av 20 åra som er veldig glad i en fest og sene kvelder med mye drikke. De fleste kvelder ender med at jeg blir litt for full. Dette skjer i gjennomsnitt en del ganger i uken. Sliter med å finne meg venner, så jeg lurer på om det er flere her inne som har det slik? Holder til i Bergen. Anonymkode: 48ba7...b1f Ikke normalt å drikke så mye, kan være at det er det som skremmer vekk folk fra å være med deg. Anonymkode: fa4de...44f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Kanskje du burde finne deg en annen hobby enn alkoholen. Blir sikkert lettere å finne venner da også. Hvordan klarer du deg med jobb/studier når du lever et slikt liv? Anonymkode: 66f31...801 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Om du har fest for deg selv og presterer å bli full flere ganger i uka, ville jeg sagt at du har et alkoholproblem. Vil det si at du heller ikke er i jobb? Kanskje på tide å ta tak i livet og redde deg selv mens du ennå er ung 😊 Anonymkode: bcd02...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Fulle folk er usjarmerende på alle plan… Anonymkode: 8ed13...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en mann i midten av 20 åra som er veldig glad i en fest og sene kvelder med mye drikke. De fleste kvelder ender med at jeg blir litt for full. Dette skjer i gjennomsnitt en del ganger i uken. Sliter med å finne meg venner, så jeg lurer på om det er flere her inne som har det slik? Holder til i Bergen. Anonymkode: 48ba7...b1f Når du er avhengig så føles jo en god følelse når du pleier avhengigheten... men så må man tenke litt konsekvenser. Selv om helse, alle pengene du bruker på dette, økningen av avhengigheten, at andre styrer unna fulle folk og finner fyll usjarmerende og at du mister venner ikke virker bekymrede på en ung mann som deg selv. Det finnes alltids andre alkiser å bli venn med. Du syntes kanskje de ser litt slitne ut? slik vil du se ut om en stund også. Anonymkode: e69b1...7fd
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Det finnes mange likesinnede som misbruker alkohol ja, men venner blir man aldri når rusen kommer først. Anonymkode: 71846...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå