Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nappa øyenbryna mine hos frisøren for en stund tilbake, og hun måtte ta en god del da det var litt hår "overalt".

Jeg har ikke pleid å kjenne noe særlig på det lille jeg har nappet selv hjemme tidligere, og det startet da greit hos frisøren også.

Men så sier hun at, bare vent til jeg skal begynne på det andre øyenbrynet, da vil det nok gjøre vondt. Javel tenkte jeg, det hørtes jo rart ut for dette gjør jo ikke noe vondt.

Men fy fader så vondt det gjorde på det andre brynet da :grine:

Jeg måtte faktisk ha flere pauser underveis jeg, og jeg er ikke spesielt overfølsom for litt smerte (til guttas store sorg på barneskolen for det var ikke noe vits i å lugge meg :) )

Frisøren min visste ikke hva grunnen var til at det var forskjell på øynene, og hun hadde prøvd å begynne med forskjellig øye for å se om det var noen forskjell, men det var det ikke. Er det noen som vet hvorfor det er sånn, og som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har jeg aldri hørt om men var jo rart da!

Men hvorfor vokser du ikke i stedet?? Er jo mye fortere over! Syns nesten det gjør vondere å nappe og jeg.. (sikkert for at det tar så lang tid..)

Jeg går i allefall til hudpleier å vokser bryna ca. 1 gang i mnd! Og jeg er kjempe fornøyd! Hun har funnet en stil som passer til meg!

Er sikkert ikke alle som trenger å vokse.. de som bare har noen få mørke hår der. Men jeg har så mye lyst "dun" som er umulig å nappe vekk!

Vil absolutt anbefale det til dere som napper dere ihjel! :)

Skrevet

jeg syns også det er mye vondere å nappe bryn på venstre øyet kontra høyre øye. Første gang hudpleiern nappet trodde jeg at jeg skulle gå i bakken så vondt gjorde det. Etter noen månders napping så har jeg blitt ganske herdet, men kjennner fremdeles mest ubegag ved venstre øye.

Skrevet

Jeg bruker rett og slett en skalpel som jeg kjøper at apoteket jeg. Den varer i en måneds tid, koster femten kroner og gjør ikke vondt i det hele tatt :)

Skrevet (endret)
Nei, har jeg aldri hørt om men var jo rart da!

Men hvorfor vokser du ikke i stedet?? Er jo mye fortere over! Syns nesten det gjør vondere å nappe og jeg.. (sikkert for at det tar så lang tid..)

Nå er det ikke så mye napping for frisøren fikk "formet" dem greit. Jeg napper villhårene ca annenhver dag, og det funker greit. Tar ikke så lang tid, og gjør heller ikke vondt :)

Det var vondt kun når jeg fikk nappa så mange på en gang.

Endret av Yamaha
Skrevet

Jøss, det var merkelig.. Har ikke opplevd det samme. Synes ikke det gjør vondt å nappe i det hele tatt jeg..

Gjest lilletroll
Skrevet

Frisøren min visste ikke hva grunnen var til at det var forskjell på øynene, og hun hadde prøvd å begynne med forskjellig øye for å se om det var noen forskjell, men det var det ikke. Er det noen som vet hvorfor det er sånn, og som har opplevd det samme?

JAA!! Det er forskjell hos meg også, og jeg har alltid lurt på hva DET er for noe!!

Skrevet
Jeg bruker rett og slett en skalpel som jeg kjøper at apoteket jeg. Den varer i en måneds tid, koster femten kroner og gjør ikke vondt i det hele tatt :)

:sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...