Gå til innhold

Tinder fungerer ikke, det kan jeg bekrefte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brukt tinder nå i to år og endt opp kun med to kortvarige forhold og 35 hook-ups. Problemer er at det er ikke det jeg søker og jeg blir 31 år i år og vurderer å finne noe langsiktig, men det går ikke sånn som menn er idag aner jeg ikke...

Noen som har velykket tinder erfaringer med menn? tviler..

Anonymkode: a78d0...c61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det funker jo ikke fordi du foretrekker hookups. Det sier mer om deg enn mennene du har møtt.

Anonymkode: cc94c...879

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok standarden. Hook up for å tilfredstille "eliten" i tilfelle for fremtidlig forhold. Selvfølge finnes det bra menn på tinder og det er nok de du så bort ifra du kommer til å se tilbake fremover tenker jeg...

Anonymkode: 603a4...1da

AnonymBruker
Skrevet

Ja, traff mannen på Tinder for 4 år siden 💕

Anonymkode: 02a05...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg en Incel eller verken støtter dem, men de har et poeng. Hun forteller kun det halve, Hun sammen med de andre 95% sikler etter Dracula menn som bare pumper og kaster. Skjønner ikke hva disse kvinnene tjener på det?. Så er det tilbake til menn som ikke var verdt tiden eller en rask sjekk gjennom venne sone ligaen

Anonymkode: e5859...79e

AnonymBruker
Skrevet

Det funket for meg 🥰

Anonymkode: 2d4bb...6d9

Skrevet

Mange det, kjæresten min er en av de, og vet om mange andre som har funnet seg noen på tinder eller lignende apper. 

Hvis man ønsker forhold, men heller ender opp med 35 ligg, så vil jeg påstå man bør reflektere litt over hvem man sweiper på, og hvem man gir en sjanse og ikke, for du har garantert sveipet bort mange bra mannfolk og heller gitt rom for fuckboys, dette gjelder forøvrig både menn og kvinner, reflekter litt før man klager.

Prøv å lær deg å kjenne igjen fuckboys, du vil se ett mønster der, vi menn klarer det på lang avstand, så med litt innsats, så klarer dere det også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som har det, men man kan ikke henge seg opp i ett spor og ikke lære av det, om du har dårlige erfaringer med en type menn, så må man se etter andre, hvis ikke ender man opp i den fellen du har gjort 

Anonymkode: a7243...217

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg er mann. Jeg har ikke gått for annet enn å bli kjent, dvs. ingen ons. Jeg begynner å bli enig med deg.. det er noe merkelig med folk og fe og måten dette er på.

jeg vurderer å kutte det ut og bare tenke at jeg en dag møter ei:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min sjelevenn på Tinder så det kan funke og😍

Anonymkode: 860b6...727

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt tre fra tinder og en ble kjæresten min og samboer, en datet jeg i noen måneder veldig hyggelig til vi fant ut at vi var for forskjellige til å bygge videre på, og en som voldtok meg.  Så mine erfaringer dekker hele spekteret, kan ikke si at tinder ikke fungerer når jeg og mange andre har fått kjæreste derfra bare fordi man kan ha uflaks også. 

Anonymkode: 2c6e2...872

AnonymBruker
Skrevet

Tinder funket for meg. 🙂 Møtte samboeren min på tinder, er forlovet, har et barn og et barn på vei. 

Anonymkode: e5e15...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Er gift og har 2 barn med min siste Tinder-date 🤪

Anonymkode: 53e00...8aa

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg i midten av 30- årene fant seg kjæreste på Tinder for litt under et år siden (de er sammen i dag).

Anonymkode: 5ab06...f94

AnonymBruker
Skrevet

Fikk to barn, hus, biler og «alt» med min tinderdate. Han har nå vært utro med en kollega og forholdet ryker. Var himmelsk de årene det varte, faktisk, helt fram til jeg avslørte han. Svik.

Anonymkode: ca202...39a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en kjæreste på happn og det varte i 9 mnd. Han fikk kalde føtter og dumpa meg. Sitter her med knust hjerte nå 😥

Anonymkode: e0b6a...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...