AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Vi kommer til å tilbringe noen dager på Gjøvik i sommer. Er det noe man kan finne på der som er litt givende? Kan godt være noe som er 1 time unna med bil. Vi liker å spise godt, se kunst, shoppe og å kjøre/går tur i naturskjønne omgivelser 🙂 Vi tenkte kanskje ta en tur til Domkirkeodden på Hamar om det er fint vær, mer enn det kjenner jeg ikke området. Anonymkode: eea37...c09
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Følger, nyinnflyttet til Gjøvik i forbindelse med jobb, så trenger noen tips 😀 Anonymkode: 1152b...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Pannekakehus i Lillehammer. Hadeland glassverk. Gjøvik gård i sentrum. Fastland for å bade. Maihaugen Lillehammer. Anonymkode: 3ad0e...269 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Spise godt er kanskje en utfordring, men gå og kjøre naturskjønne turer er lett, fra Eiktunet og opp på Bergstoppen er en enkel fin utsiktstur, Steinberg gård på Toten er naturskjønt (og litt kulturelt), Fjordheim galleri på Biri er verdt et besøk, kunstmuseet på Lillehammer, shopping er dessverre kjøpesenteret cc. Dere kan ta Skibladner til Hamar, bade på Fastland og i Mjøsa, sjekk om det er noen konserter, det er ofte små, veldig koselige musikkarrangementer på Gjøvik, på kafeer/utestedet og på Gjøvik gård, i kirka og hovdetoppen. Anonymkode: 26fd1...97e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Spise godt er kanskje en utfordring, men gå og kjøre naturskjønne turer er lett, fra Eiktunet og opp på Bergstoppen er en enkel fin utsiktstur, Steinberg gård på Toten er naturskjønt (og litt kulturelt), Fjordheim galleri på Biri er verdt et besøk, kunstmuseet på Lillehammer, shopping er dessverre kjøpesenteret cc. Dere kan ta Skibladner til Hamar, bade på Fastland og i Mjøsa, sjekk om det er noen konserter, det er ofte små, veldig koselige musikkarrangementer på Gjøvik, på kafeer/utestedet og på Gjøvik gård, i kirka og hovdetoppen. Anonymkode: 26fd1...97e Takk, det var mange gode forslag jeg skal dykke litt ned i! Jeg googlet meg frem til Helgøya også nå, der hørtes det veldig fint ut? Anonymkode: eea37...c09
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Pannekakehus i Lillehammer. Hadeland glassverk. Gjøvik gård i sentrum. Fastland for å bade. Maihaugen Lillehammer. Anonymkode: 3ad0e...269 Supert, takk 🙂 Gjøvik gård ser nydelig ut 🙂 Anonymkode: eea37...c09
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Mange fine sykkelturer man kan ta i området Gjøvik, Toten, Raufoss. Anonymkode: a8d05...72e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Masse å gjøre på Gjøvik 😊 God tapas på Bouqeria og pizzaen på Fauno er god. Ellers synes jeg man får grei mat andre steder også. Flott klatrepark på Øverby, bading på Fastland eller vikodden, turstier på både øverby, vind og ramberget. Eiktunet er hyggelig, shopping på CC. Shuffleboard, dart ellet golf på Pinpin. Quiz på Heim. Anonymkode: 1cfec...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Sjekk ut konserter på Kafka, Gjøvik gård og Kapp melkefabrikk, sommershow med Urbane Totninger på Kapp. DNT har kanoer på Skumsjøen som man kan låne gratis om man er medlem i DNT eller leie hvis man ikke er medlem. Gjøvik har også sin egen sjokoladefabrikk i gågata. Is på Billitkiosken på Lillo (Toten). Vitensenteret. Hvis det er dårlig vær, har du badeland på Raufoss. Helgøya er også fint. Hvis du skal på gærne sia (altså Hedmark), kan også Prøysenhuset være verdt et besøk om dere har barn. Det skal visstnok også være et kult juv på Biri som folk stuper i. Der har jeg ikke vært selv, og aner ikke hvor sikkert det er. Ellers støtter jeg de andre forslagene. Jordbærene man kan kjøpe i en bod i gågata (rett ved grisestatuen ved Storgata 10, opp fra parkeringsplassen) er fantastisk gode. Og så har vi jo Fjellhallen og Skibladner også. Anonymkode: 38556...86b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Det er forøvrig en liten klatrepark/hinderløype for barn ved Skumsjøen/Osbakken også. Generelt et fint område på fine sommerdager. Anonymkode: 38556...86b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå