Gå til innhold

Noen med erfaring med lavere mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. Har noen hatt et bra fysisk forhold til en mye lavere mann enn du er vant til, slik at du fikk de gode følelsene likevel, kanskje pga måten han er på, en trygg og sterk person kanskje?

Jeg har alltid trivdes best med menn som i det minste er litt høyere eller større enn meg. Jeg elsker følelsen av å krype inn i armkroken, sitte på fanget, kroppene passer sammen som lego under dynen. En følelse av trygghet og beskyttelse, pluss at jeg føler meg nett og feminin rundt en mann som er større enn meg, det tenner jeg på automatisk.

Men... nå har jeg altså da møtt en fyr jeg trives så godt med, men han er litt lavere enn meg. Ingenting har skjedd ennå og jeg kan la være å krysse grensen over til noe fysisk og dermed beholde vennskapet som betyr mye for meg.

Jeg skjønner at jeg bare må prøve men vil helst ikke kaste meg ut i noe som jeg vet ikke vil funke, fundamentalt sett. Jeg vet også at mange ikke har noe problem med høyde forskjeller, men av erfaring påvirker det meg seksuelt, selv om jeg driter i hvordan vi ser ut som par, det er helt uvesentlig. Er så i tvil her!

Anonymkode: 96db6...447

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok best å holde seg unna. Når du er så overfladisk, så er det litt dårlig gjort å dra en venn inn i ett forhold, for så at han må vente på å bli dumpet pga noen cm 

Anonymkode: d3ff6...afb

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med over.

Når du er så enkel og overfladisk, så la det være.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke overfladisk å lure på om det er mulig å ha god fysisk kjemi til tross for kroppslige proporsjoner som vanligvis ikke har funket for meg? Det har jo ingenting å gjøre med hva jeg 'mener' om saken, som ville være den mentale, og dermed den overfladiske delen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lavere mann fungerer godt på alle områder for min del.

Anonymkode: b455d...aa9

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg følte meg stor og komisk. 

Rotemor skrev (21 minutter siden):

Enig med over.

Når du er så enkel og overfladisk, så la det være.

Har du noengang lest om seksuel seleksjon? 

Anonymkode: c1496...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er gift med en, så ja.

Anonymkode: b22e1...5ed

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo ingen her som kan gi deg svaret på dette. For noen funker det, for andre funker det ikke. På hvilken måte blir det lettere for deg å finne ut om dere er kompatible via andres erfaringer?

Endret av Diverse
AnonymBruker
Skrevet

Masse erfaring med lavere menn. De er for alle praktiske formål helt identiske med høyere menn.

Kan til og med, helt uproblematisk, ligge i skje med dem.

Eneste forskjellen jeg kan komme på er vel at du kan risikere øyekontakt med den du ligger med, så om det er et problem for deg, er det kanskje lurt å ligge unna? :vetikke:

Anonymkode: 2ba6d...a22

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg levde også i en villfarelse da jeg var mye yngre, om at en mann måtte være høyere enn meg, også for at jeg skulle tenne. Jeg er forholdsvis høy selv.

Så innså jeg at høyde har lite med saken å gjøre. Ble vel voksen ;)

Jeg faller for person, og jeg tenner på person.

Min erfaring er at mange av de mennene som er litt lavere enn snittet ofte er tryggere på seg selv. De har ikke fått noe gratis pga. høyden, de har måttet vise hvem de er og stole på at de selv er gode nok som de er. Så min erfaring med forhold til like høy eller lavere mann har vært bra. Beste sexen jeg har hatt var med en som var litt lavere, nr. to var en cm eller to lavere også.

Men, det finnes menn som selv har problemer med egen høyde og som føler seg truet av at kvinnen er høyere enn ham, vil at kvinnen kun skal bruke lave sko osv. De mennene som har slike holdninger styrer jeg unna, for jeg har sett at disse ofte skal overkompensere og gjerne vil kontrollere andre aspekter også ved forholdet.

Men i utgangspunktet betyr høyde ingenting - såsant du ikke selv lar det bety mer enn det er.

Anonymkode: 11c1a...c6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med ham om hva han synes? 

Jeg er høyere enn gjennomsnittet av menn (183) og VELDIG mange av dem vil ikke ha dame som er høyere enn dem selv. Hadde jeg på høye heler ville de ihvertfall ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med flere menn som har vært lavere enn meg, og det har aldri vært noe problem for meg, ihvertfall. Men jeg bryr meg ikke noe om høyde. Du gjør jo tydeligvis det? Så da er det egentlig bare du som vet om du kan håndtere dette.

Anonymkode: dd7d3...bd6

Skrevet

Er samboer med en som er et par cm lavere enn meg. Aldri sett på det som et problem, verken i senga eller på andre områder 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her. Tenkte aldri over at han var lavere enn meg heller, det hadde absolutt ingenting å si. Andre bemerket det tidvis i en halvveis ertende tone da, men det kunne virkelig ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: e207f...108

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Diverse said:

På hvilken måte blir det lettere for deg å finne ut om dere er kompatible via andres erfaringer?

Tja, det øker troen min på at dette kan fungere helt fint. Gir meg mot til å hoppe i det uten å automatisk sammenligne ham med andre lave menn jeg har vært sammen med hvor kroppene våre ikke føltes som de passet sammen helt. Jeg liker 'lego' følelsen og tryggheten når man passer sammen. Det jeg håper er at det kanskje egentlig var andre grunner til at de andre mennene føltes feil. Han jeg har nå er sterk fysisk og psykisk, pluss veldig empatisk, og det har jo også innvirkning på hvordan en person oppleves å være nær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en lav mann med tykk penis. Helt fantastisk.

Anonymkode: 5eeea...64d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, jeg følte meg stor og komisk. 

Har du noengang lest om seksuel seleksjon? 

Det kjenner man på FØR man innleder et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min (mann) er 164 og jeg er kvinne og 177. Vi trives kjempegodt sammen og jeg hadde aldri latt noe så overfladisk som høydeforskjell stoppe meg fra å ha et fantastisk forhold og møte flotte mennesker ☺️

Anonymkode: 9f85f...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint å se så mange positive svar her, det gjorde meg glad!

'Skrekken' kommer nok fra ex samboeren min som faktisk var litt større enn meg men 'oppførte' seg som mindre. Han ville alltid sove med hodet på armen min, være den minste skjeen, jeg måtte holde rundt ham og gi ham trygghet - jeg ble på en måte mamma og han barnet. Det var brems det...!

De andre som var lave var umodne i oppførselen, litt selv sentrerte og manglet omsorgsbiten en del. Så jeg tror helhetsbildet mitt er litt preget av dårlige erfaringer.

Å kunne se rett i øynene er bare fint, men jeg liker jo at en mann kan legge armen rundt skuldrene mine når man går gatelangs, det er en skjønn følelse.

Jeg har ikke nevnt noe av dette for ham, synes han skal få slippe det

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Samme her 😊❤️

Anonymkode: e5dea...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...