Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det greit å sende det som tekstmelding?😅 takkekort blir selvfølgelig sendt som kort :) 

Anonymkode: 14aca...44b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en formell og høytidelig anledning, så ja det synes jeg.

Anonymkode: 0c397...f0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint å sende som tekstmelding :) 

Anonymkode: 12921...825

Skrevet

De siste jeg har vært i, så har jeg fått invitasjon via messenger!

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på hva som er vanlig og akseptert blant de du inviterer. 

Jeg hadde hatt null problemer med å få det via tekstmelding, men grandtante Olga hadde nok blitt dødelig fornærmet. 

Noen er "finere" på det andre, og mener at man må ha alt skriftlig. Heldigvis er ingen i min slekt sånn. Har vært i to konfirmasjoner i vår, og begge kom kun med sms-invitasjon. 

Anonymkode: 43144...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har tatt det på melding, men våre dåper har vært veldig uhøytidelige. Har laget masse mat og skrevet til alle kjente at for de som ønsker å komme og feire xxx er de velkomne kl.00.00 osv. Ble veldig fin stemning av det.

Anonymkode: 4a140...a18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kommer vel helt an på hva som er vanlig og akseptert blant de du inviterer. 

Jeg hadde hatt null problemer med å få det via tekstmelding, men grandtante Olga hadde nok blitt dødelig fornærmet. 

Noen er "finere" på det andre, og mener at man må ha alt skriftlig. Heldigvis er ingen i min slekt sånn. Har vært i to konfirmasjoner i vår, og begge kom kun med sms-invitasjon. 

Anonymkode: 43144...9ba

Ts her! Godt poeng! Har besteforeldre (barnets oldeforeldre) som er veldig teknisk anlagt med iphone, nettbrett og veldig laid-back holdning, tror de takler en digital invitasjon veldig bra😄

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har tatt det på melding, men våre dåper har vært veldig uhøytidelige. Har laget masse mat og skrevet til alle kjente at for de som ønsker å komme og feire xxx er de velkomne kl.00.00 osv. Ble veldig fin stemning av det.

Anonymkode: 4a140...a18

Ikke sant! 🥰

Anonymkode: 14aca...44b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare invitert muntlig til navnedag. Ringt eller invitert når vi har møttes. Ikke mange gjester, våre søsken med familie, våre foreldre og besteforeldre.

Anonymkode: 5fff7...744

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det holder lenge med en melding. Vi sender ut takkekort en stund etterpå

Anonymkode: 3f9e8...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...