AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg skal kjøpe ny parasoll, en sånn side-sak, altså ikke de som bare slås opp som en paraply. Men alle jeg ser, på Clas, europris, jysk, skeidar osv har fått dårlige reviews. Er de så dårlige, eller skyldes det at folk forventer at parasollen kan stå ute i vind og uvær? Har du en parasoll du er fornøyd med? Anonymkode: 32e9d...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Del Skrevet 26. juni 2023 De er dårlige, er min erfaring... noe knekker, noe ruster. Man kan sikkert gjøre alt perfekt, tørke, henge på trekk, men hvem gidder. De fra IKEA holder i 2-3 år, så bytter vi. for under 2000 er det ok. Med unntak av for miljøet, selvfølgelig. Anonymkode: 5b9f9...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal kjøpe ny parasoll, en sånn side-sak, altså ikke de som bare slås opp som en paraply. Men alle jeg ser, på Clas, europris, jysk, skeidar osv har fått dårlige reviews. Er de så dårlige, eller skyldes det at folk forventer at parasollen kan stå ute i vind og uvær? Har du en parasoll du er fornøyd med? Anonymkode: 32e9d...ca5 Dette er jo lavprisparasoller og de er akkurat så dårlige som du tror ja. Gå for kvalitet hvis du vil ja kvalitet. Anonymkode: ee6bf...093 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Del Skrevet 26. juni 2023 Når det gjelder parasoller så gjelder i aller høyeste grad prinsippet om «man får det man betaler for». Billige parasoller tåler svært lite og blir fort ødelagte. Vi har en fra Brafab og er strålende fornøyde. Den kostet rundt 5000,-, men den står støtt som fjell og tåler sterke vindkast. Solide greier. Vi har hatt den i 4-5 år nå. Anonymkode: 0caea...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg har parasoll fra Jysk (sånn vanlig som står på fot) og er fornøyd. Har hatt den i 3 år nå og den har stått ute hele sommerhalvåret på hytta. Så langt har den ingen skader eller mangler. Jeg slår den ned og tar på trekket når den ikke er i bruk, men ellers har jeg ikke tatt noen andre forholdsregler. Anonymkode: 701a5...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Del Skrevet 4. juli 2023 Ja!! Anonymkode: 4abac...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Del Skrevet 4. juli 2023 Kjøp en av de dyreste på Hageland eller Plantasjen. Av de som er 3x3 m. Gjerne med beskyttelsestrekk for å skjerme mot vær og regn når den ikke er i bruk. De er gode! Anonymkode: e128f...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Del Skrevet 4. juli 2023 Superfornøyd med min Scolaro-parasoll. Holdt i mange år. Tror du får det du betaler for her. Visse ting bør man legge i litt ekstra i. Bare styr å måtte bytte hver sesong. Anonymkode: b9f56...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 4. juli 2023 #9 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 12.40): Jeg har parasoll fra Jysk (sånn vanlig som står på fot) og er fornøyd. Har hatt den i 3 år nå og den har stått ute hele sommerhalvåret på hytta. Så langt har den ingen skader eller mangler. Jeg slår den ned og tar på trekket når den ikke er i bruk, men ellers har jeg ikke tatt noen andre forholdsregler. Anonymkode: 701a5...cf0 Hvilken fra Jysk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Superfornøyd med min Scolaro-parasoll. Holdt i mange år. Tror du får det du betaler for her. Visse ting bør man legge i litt ekstra i. Bare styr å måtte bytte hver sesong. Anonymkode: b9f56...557 Styr, nei, stopper innom IKEA på vei fra jobb, og hiver den inn i bilen. Foten har man jo, den har vi lagt litt penger i for å slippe å styre med sand/vann. Kvalitet er sikkert bedre. Men... vi har innsett at vi aldri er av typen som kommer til å huske beskyttelsestrekk, rengjøre og bruke såpe mot misfarging, smøre, eller få ting inn før vinterstormene begynner. Så å kjøpe dyre ting for uterommet, det gjør vi ikke. Anonymkode: 5b9f9...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Styr, nei, stopper innom IKEA på vei fra jobb, og hiver den inn i bilen. Foten har man jo, den har vi lagt litt penger i for å slippe å styre med sand/vann. Kvalitet er sikkert bedre. Men... vi har innsett at vi aldri er av typen som kommer til å huske beskyttelsestrekk, rengjøre og bruke såpe mot misfarging, smøre, eller få ting inn før vinterstormene begynner. Så å kjøpe dyre ting for uterommet, det gjør vi ikke. Anonymkode: 5b9f9...bbd Miljøsvin der altså. Anonymkode: ee6bf...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Styr, nei, stopper innom IKEA på vei fra jobb, og hiver den inn i bilen. Foten har man jo, den har vi lagt litt penger i for å slippe å styre med sand/vann. Kvalitet er sikkert bedre. Men... vi har innsett at vi aldri er av typen som kommer til å huske beskyttelsestrekk, rengjøre og bruke såpe mot misfarging, smøre, eller få ting inn før vinterstormene begynner. Så å kjøpe dyre ting for uterommet, det gjør vi ikke. Anonymkode: 5b9f9...bbd White trash å drive på sånn i 2023.. Anonymkode: 0caea...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Del Skrevet 4. juli 2023 Nei, alle er ikke elendige. Vi kjøpte vår for 18 år siden. Husker ikke hvor vi kjøpte den, men det var hos en av de store kjedene. Parasollen har nå mistet fargen. Var svart, nå er den lys grå. Men ellers fungerer den aldeles utmerket. Ingen tegn på slitajse i noen ledd. Anonymkode: 905ec...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 4. juli 2023 #14 Del Skrevet 4. juli 2023 Vi har hatt vår i 6 år, og den er like fin. Kjøpte den på Bohus, Hallvard Bakke design. Den kan forresten ikke endres vinkel på. Foten er veldig tung, og har håndtak og hjul under. Mener å huske at den kostet ca 5.000 kr da vi kjøpte den. Nå skal det også sies at jeg passer godt på den. Passer godt på at den ikke får jordslag av fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå