AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Hadde avtalt en date med en mann forrige uke (møttes to ganger før), jeg holdt av dagen og skrev at jeg var klar når han var klar. Den ble lest men fikk aldri svar. Jeg la det dødt. I dag fikk jeg melding som ingenting om jeg vil komme til han. Er det best å gi et voksent svar at jeg ikke ønsker mer kontakt når han oppfører seg slikt eller å ghoste tilbake? Anonymkode: 53f31...9d4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Jeg ville faktisk ikke svart. Du kunne sikkert skrevet noe, men da tenker han sikkert noe ala "Herregud for ei dame, hu der ække no for meg" Eller lignende. Jeg ville ikke svart på denne, og om han tok kontakt igjen, så hadde jeg sendt en melding med avvisning. Anonymkode: 659d1...fed 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Meg over. Så ikke den med at han ville at du skulle hjem til han. Æsj!!! Nei, nei, nei!! Aldri svar han der. Han vil bare ha kroppen din! Æsj, for en ekkel mann!!!!! Svarer deg ikke og ghoster, blir kåt senere og tror han har deg i sin hule hånd. Aldri svar han der. For et enkelt og trist menneske! Anonymkode: 659d1...fed 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Gjør som han; han ser at du har lest, men ikke svar. Det er vel tydelig nok, siden det er på "hans" måte?! Jeg hadde ikke giddet å ha noe mer med han å gjøre uansett, og hva skal du svare liksom? Anonymkode: d693c...b70 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Takk, da forlater jeg han på «lest» 👍🏻 Anonymkode: 53f31...9d4 9 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk, da forlater jeg han på «lest» 👍🏻 Anonymkode: 53f31...9d4 Bra!!!!! Anonymkode: b181b...b1a 1
Carrot Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Jeg tror jeg ville svart "nei takk, det frister ikke med hjemmebesøk" og latt det være med det.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Meg over. Så ikke den med at han ville at du skulle hjem til han. Æsj!!! Nei, nei, nei!! Aldri svar han der. Han vil bare ha kroppen din! Æsj, for en ekkel mann!!!!! Svarer deg ikke og ghoster, blir kåt senere og tror han har deg i sin hule hånd. Aldri svar han der. For et enkelt og trist menneske! Anonymkode: 659d1...fed Her tok det av. Anonymkode: 0cf92...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Du kan velge selv egentlig. Det viktigste er å ikke gi han flere sjanser. Så enten ghoste eller å si fra at du ikke er interessert lenger. Du behøver ikke og burde ikke forklare hvorfor, for det vet han godt. Å trekke frem grunnen gir han bare spillerom til å komme med bortforklaringer ala "uff ja beklager for det men jeg kjørte på en katt og fordi jeg ringte rundt til veterinærer så gikk mobilbatteriet flatt skjønner du, lover å gjøre det godt igjen" 🙄 som bare fører til at du gir han en ny sjanse og han dermed får lære at du finner deg i at han ikke respekterer avtaler og grensene dine og gir han grønt lys i å fortsette å behandle deg med manglende respekt og fraværende prioritet. Menn som er ute etter en dame å underkue og kjøre over gjør ofte tester som dette i begynnelsen for å sile vekk de sterke damene med selvrespekt og sunne grenser..! Det at han bare fortsetter å tekste deg som om ingenting har skjedd tyder på at han er blandt de type mennene. Det er manipulerende, kalkulerende og ansvarsfraskrivende og når han viser sånne tegn tidlig skal man ta de for de røde flaggene det er og ikke la tvilen komme han til gode bare fordi han fremstår snill og interessert når det gagner han Anonymkode: 7a71b...5af 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk, da forlater jeg han på «lest» 👍🏻 Anonymkode: 53f31...9d4 Ja jeg tenker det er det beste! Da gir du han også litt ydmykelse av å ikke få noe mer oppmerksomhet og respons fra deg og du går ut av det med all selvrespekt i behold 👌💪 Anonymkode: 7a71b...5af 1 3
Intervence Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Hadde avtalt en date med en mann forrige uke (møttes to ganger før), jeg holdt av dagen og skrev at jeg var klar når han var klar. Den ble lest men fikk aldri svar. Jeg la det dødt. I dag fikk jeg melding som ingenting om jeg vil komme til han. Er det best å gi et voksent svar at jeg ikke ønsker mer kontakt når han oppfører seg slikt eller å ghoste tilbake? Anonymkode: 53f31...9d4 Fint at du fant ut hvordan han faktisk er før etter at noe mere skjedde og genialt at du bare lot det stå "lest". Håper han forstår poenget ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Du kan velge selv egentlig. Det viktigste er å ikke gi han flere sjanser. Så enten ghoste eller å si fra at du ikke er interessert lenger. Du behøver ikke og burde ikke forklare hvorfor, for det vet han godt. Å trekke frem grunnen gir han bare spillerom til å komme med bortforklaringer ala "uff ja beklager for det men jeg kjørte på en katt og fordi jeg ringte rundt til veterinærer så gikk mobilbatteriet flatt skjønner du, lover å gjøre det godt igjen" 🙄 som bare fører til at du gir han en ny sjanse og han dermed får lære at du finner deg i at han ikke respekterer avtaler og grensene dine og gir han grønt lys i å fortsette å behandle deg med manglende respekt og fraværende prioritet. Menn som er ute etter en dame å underkue og kjøre over gjør ofte tester som dette i begynnelsen for å sile vekk de sterke damene med selvrespekt og sunne grenser..! Det at han bare fortsetter å tekste deg som om ingenting har skjedd tyder på at han er blandt de type mennene. Det er manipulerende, kalkulerende og ansvarsfraskrivende og når han viser sånne tegn tidlig skal man ta de for de røde flaggene det er og ikke la tvilen komme han til gode bare fordi han fremstår snill og interessert når det gagner han Anonymkode: 7a71b...5af Tusen takk for gode råd 😊 Han står fremdeles på «lest» og har aldri tenkt å møte han igjen 😊 Anonymkode: 53f31...9d4 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tusen takk for gode råd 😊 Han står fremdeles på «lest» og har aldri tenkt å møte han igjen 😊 Anonymkode: 53f31...9d4 You go girl ,vær stolt av deg selv som har selvrespekt og som minner andre lesere her på sin selvrespekt. Ingen skal finne seg i sånn oppførsel fra menn 😊 ✂️✂️✂️✂️✂️🫡 Anonymkode: 7a71b...5af 2 2
Magnifique Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tusen takk for gode råd 😊 Han står fremdeles på «lest» og har aldri tenkt å møte han igjen 😊 Anonymkode: 53f31...9d4 🫶🏻🫶🏻✊🏼 1 1
Mona123 Skrevet 27. juni 2023 #15 Skrevet 27. juni 2023 Hadde ikke brukt en kalori her. Slett og blokk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå