Gå til innhold

Har jeg blitt ei tøs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en kvinne (36). Var sammen med samme mann siden videregående. Vi fikk 2 barn sammen.

Plutselig gikk han fra meg en dag. Etter en periode av sorg (ca. 6 måneder) ble jeg plutselig utrolig kåt. Kåtere enn jeg noensinne har vært.

De ukene jeg ikke har barn da treffer jeg menn bare for sex.

Jeg har til og med utviklet en fetisj for store kuker. Jeg bryr ikke så veldig mye om hvordan disse menn ser ut (så lenge de er innenfor normalen), jeg vil bare deres pikk! Flere ganger har jeg bare gitt dem en vill bj og var fornøyd med det.

Jeg tror at jeg prøver å fylle en viss tomhet eller kan det være noe slags hevn mot min eks.

Det er bare negativt, jeg føler fri akkurat nå. 

Er det andre kvinner som har opplevd ekstra kåthet etter at et langtidsforhold tok slutt?

Anonymkode: 3ad55...2c0

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter mange år med nesten sølibat eller helt sølibat med eksmannen hadde jeg en enorm sexlyst som måtte slippes fri ja. Rekorden var 9 ganger på en dag (en og samme mann),men har nå en partner jeg har sex med 1-2 ganger per dag og gjerne en time om gangen. Han er meget velutstyrt så jeg er tilfredsstilt. Kjør på du, men husk sikkerhet. Gir du noen en bj uten kondom kan du like gjerne få klamydia i halsen eller andre ulumskheter. Kondom er alltid greit å ha frem til begge er testet for ulike deler. 

Anonymkode: 77516...4e5

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter mange år med nesten sølibat eller helt sølibat med eksmannen hadde jeg en enorm sexlyst som måtte slippes fri ja. Rekorden var 9 ganger på en dag (en og samme mann),men har nå en partner jeg har sex med 1-2 ganger per dag og gjerne en time om gangen. Han er meget velutstyrt så jeg er tilfredsstilt. Kjør på du, men husk sikkerhet. Gir du noen en bj uten kondom kan du like gjerne få klamydia i halsen eller andre ulumskheter. Kondom er alltid greit å ha frem til begge er testet for ulike deler. 

Anonymkode: 77516...4e5

Ja du har rett om kondom.

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Det er vem det som er så pirrende.

Men bj med kondom er virkelig ikke samme opplevelse.. er det egentlig en stor risk om de ikke kommer i munnen min?

AnonymBruker
Skrevet

Ha det gøy, og ikke snakk deg selv ned! :) 

Anonymkode: fcd1d...a26

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men bj med kondom er virkelig ikke samme opplevelse.. er det egentlig en stor risk om de ikke kommer i munnen min?

Du er en godt voksen kvinne som er seksuelt aktiv men vet ikke at du kan få klamydia av å suge folk? Alvorlig talt. Knull hvem du vil, så ofte du vil men BESKYTT deg selv! Ha litt selvrespekt. Mange sykdommer kan smitte fra penis til munn. Klamydia og herpes for eksempel. Ja, det smitter uten at mannen kommer. 

Anonymkode: 400d6...54f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ha det gøy, og ikke snakk deg selv ned! :) 

Anonymkode: fcd1d...a26

Jeg har alltid vært en flink jenteog det har ført til at mannen gikk fra meg.

Jeg tror at det er den kontrasten som jeg tenner på..

Å velge en mann bare fordi han har en stor kuk, det er ikke meg! Men så frigjørende samtidig.

Det er så utrolig lett å få tak i dem.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hei

Jeg er en kvinne (36). Var sammen med samme mann siden videregående. Vi fikk 2 barn sammen.

Plutselig gikk han fra meg en dag. Etter en periode av sorg (ca. 6 måneder) ble jeg plutselig utrolig kåt. Kåtere enn jeg noensinne har vært.

Jeg har til og med utviklet en fetisj for store kuker. Jeg bryr ikke så veldig mye om hvordan disse menn ser ut (så lenge de er innenfor normalen), jeg vil bare deres pikk! Flere ganger har jeg bare gitt dem en vill bj og var fornøyd med det.

Jeg tror at jeg prøver å fylle en viss tomhet eller kan det være noe slags hevn mot min eks.

Er det andre kvinner som har opplevd ekstra kåthet etter at et langtidsforhold tok slutt?

Vær varsom på at det ikke er selvskading du holder på med.  Uansett du er gammel nok til å gjøre som du vil

Anonymkode: c053b...ead

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 22acd...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme situasjon her!

Aldri hatt så mye sex som nå, tar gjerne to på en dag.

Men det er jo bare jeg som vet hvor mange jeg ligger med. Mennene vet ikke om hverandre og folk rundt meg vet ikke noe. Og jeg kaller ikke meg sjøl en tøs. Jeg lever livet og nyter hver millimeter av det! 

Ulike menn gir meg forskjellig. og tilfredstiller ulike behov. Noen bruker meg, holder meg nede mens de tar meg jævlig hardt i alle hull, mens andre er myke og kjærlige og varme, andre vil bare ligge å slikke og se at jeg kommer igjen og igjen.  

Kos deg og nyt du også!

Anonymkode: c1737...fa3

• Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare å nyte, gjør som dere vil - bare ta vare på dere selv! ☺️

Så nei, jeg hadde ikke kalt deg tøs (hvis ikke det i seg selv er litt av greia da) - bare en livsnyter 😉

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Du må jo ikke snakke deg selv ned med å tro du er en tøs. Så deilig å lese om en så frigjort dame som deg! Nyt og kos deg!

Anonymkode: e65a3...c2d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Ikke vær dum og få noe kjipt som behandlingsresistent gonoré i halsen. 

Anonymkode: 6698c...6db

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Men du kan gjerne veksle blow jobben med en runk med hansker på, mange som går igang på det. Gummi, latex, silke.... 

Anonymkode: fbd13...74d

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke bruk sånne merkelapper. 

Du er deg selv og du liker sex og stor pikk. Ikke noe problem med det :)

Anonymkode: ca114...36a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei

Ja, du har nok blitt litt tøsete, men da er jeg nødt til pålegge til at tøs er et kompliment og ikke et negativt ladet ord. 
I alle fall i min ordbok. Hvorfor ikke nyte det livet har å tilby. Og noe av det beste man kan få er jo sex. Og da er det jo ekstra moro å utforske med mange forskjellige partnere.  ❤️❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samme situasjon her!

Men det er jo bare jeg som vet hvor mange jeg ligger med. Mennene vet ikke om hverandre og folk rundt meg vet ikke noe. Og jeg kaller ikke meg sjøl en tøs. Jeg lever livet og nyter hver millimeter av det! 

Ulike menn gir meg forskjellig. og tilfredstiller ulike behov. Noen bruker meg, holder meg nede mens de tar meg jævlig hardt i alle hull, mens andre er myke og kjærlige og varme, andre vil bare ligge å slikke og se at jeg kommer igjen og igjen.  

Kos deg og nyt du også!

Du skal ikke være så sikker på at de ikke tipser hverandre om deg...

Anonymkode: 518a6...110

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samme situasjon her!

Kos deg og nyt du også!

Så deilig å høre kvinner som er slik 😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok kanskje blitt en tøs, men hva så? Så lenge du nyter, så lå nå menn også få nyte deg. Det finnes mer enn nok av pripne kvinnfolk, så kjør på så lenge du liker det du holder på med selv.

Anonymkode: 0e214...78a

Skrevet

Så lenge du er kåt og vil ha sex fordi du er kåt og vil ha sex, så ser jeg ikke noe problemer med det. Kjør på, knull og kos deg. Nyt "friheten" av kunne knulle og kose deg på alle mulige måter.

Om det derimot er for å lukke et hull, at det blir en slags tvangstanken, da er det kanskje på tide å søke profesjonell hjelp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er en godt voksen kvinne som er seksuelt aktiv men vet ikke at du kan få klamydia av å suge folk? Alvorlig talt. Knull hvem du vil, så ofte du vil men BESKYTT deg selv! Ha litt selvrespekt. Mange sykdommer kan smitte fra penis til munn. Klamydia og herpes for eksempel. Ja, det smitter uten at mannen kommer. 

Anonymkode: 400d6...54f

Og hpv, som kan føre til kreft i munn, svelg, hals

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...