Gå til innhold

Å bo sammen etter samlivsbrudd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Serafin skrev (12 timer siden):

Det er underlig at du var villig til å gå til sengs med han og lage barn med han men senere  i tid så blir du uvel bare av tanken på å omgås han...

Det minst underlige i verden er vel å få en som sviktet, opp i halsen...

Anonymkode: 177ad...846

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde hvertfall ikke orket å gå inn i noe som helst med denne mannen. Det kan umulig bli en sunn relasjon ut av det. Finn deg noen som er singel, ts.

Anonymkode: 4786a...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Serafin skrev (3 timer siden):

Det er absolutt ingen syrlig tone. Det får stå for din egen regning. Jeg skirver bare noen generelle betraktninger når jeg leser hva du forteller her inne på brukerforumet.

Generelle betraktninger ut ifra et par setninger på et forum er en dårlig idé, om du lurte på noe kunne du ha spurt på en ordentlig måte. Ville også vært litt forsiktig med måten du ordlegger deg på om du ikke hadde som intensjon å være syrlig. Anbefaler også å holde seg til tema, grei huskeregel på et forum. 

Anonymkode: 1ee3b...2dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde hvertfall ikke orket å gå inn i noe som helst med denne mannen. Det kan umulig bli en sunn relasjon ut av det. Finn deg noen som er singel, ts.

Anonymkode: 4786a...a54

Hvordan i all verden klarte du å trekke en slik konklusjon ut fra hva jeg skrev?  :ler:

Ellers takker jeg for at dere alle har delt erfaringene deres med meg. 
Jeg forstår at det er mange grunner til å måtte bo sammen en tid etter brudd, men jeg føler fremdeles at det virker å være umenneskelig vondt å ikke få en avslutning når avgjørelsen først er tatt.

Anonymkode: ce288...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Generelle betraktninger ut ifra et par setninger på et forum er en dårlig idé, om du lurte på noe kunne du ha spurt på en ordentlig måte. Ville også vært litt forsiktig med måten du ordlegger deg på om du ikke hadde som intensjon å være syrlig. Anbefaler også å holde seg til tema, grei huskeregel på et forum. 

Anonymkode: 1ee3b...2dc

Ditto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that! 

Trodde det var det riktige for oss. Trodde oppriktig vi ville klare å bevare vennskapet. JEG TOK FEIL! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når forholdet er over er følelsene kanskje ferdig bearbeidet. Kanskje man sørget på forhånd før bruddet ble et faktum, eller man sørger kjapt. Alle er ulike, noen bruker lang tid, andre ikke. 

Jeg skjønner godt at man kan rekke å finne seg en ny mens man enda bor med eksen. 

Anonymkode: de756...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...