Åsfrid Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Hei, hvis man er helt enig om fordeling av verdier, ikke eier hus sammen osv, hva koster det da å skille seg? Jeg finner ikke noe info om dette på nett. Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Åsfrid skrev (5 minutter siden): Hei, hvis man er helt enig om fordeling av verdier, ikke eier hus sammen osv, hva koster det da å skille seg? Jeg finner ikke noe info om dette på nett. Takk på forhånd. Koster ingenting 😊 Anonymkode: c67fd...124 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Staten skal ikke ha noe nei, om det var det du lurte på 😊 Men sikkert uansett lurt med avtale om skifte, dere kan i utgangspunktet skrive den selv, men jeg var til advokat for å være sikker på at eksen ikke kunne komme etterpå og kreve noe. Anonymkode: c7acc...e14 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Det som koster penger er hvis man har store verdier som hus, hytter ect som må selges. At partene ikke er enige og må ha advokat osv. Men i utgangspunktet trenger det ikke koste noe. Anonymkode: e6fe6...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå