Gå til innhold

Hvor mye bør man ha datet før man gir opp å finne kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å date litt på Tinder, men det har ikke ført til mer en én date med hver av de jeg har møtt. Synes det er så vanskelig å vite hvem jeg kan passe med. Har ikke mange interesser eller mange arenaer å møte menn på. Føler at jeg virkelig trenger en kjæreste i livet mitt. Pga. nærheten, en å ha gode samtaler med, et godt sexliv og det å være sammen og kose oss i hverdagen. Vært alene i ca, 2 år. Blir 39 dette året. Tenker dere at jeg bare har sjans til kortvarige forhold? Er det liten sjanse for å få seg langvarig forhold som dame i min alder? Lettere om jeg var mann? 
Anet ikke hvordan jeg skal oppfylle ønsket mitt om kjæreste. Et ute av et 13 år langt forhold. 

Anonymkode: 44cf1...ca0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tenker dere at jeg bare har sjans til kortvarige forhold? Er det liten sjanse for å få seg langvarig forhold som dame i min alder? 

Nei. Og nei.

Anonymkode: 5838c...f26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har sjans på alt men må bare fortsette å date. Gi noen sjansen til mer enn 1 date. 1 date gir ikke all verdens inntrykk da jeg blir ikke meg selv på en første date. Blir bestandig nervøs. 

Anonymkode: 2ba63...959

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye håpløse og useriøse menn. Kanskje du skal spørre en god venn/venninne om tips (kjenner deg ikke, mulig du bør gjøre noe med fremtoning eller stil eller at du bør smile mer). 😀

Anonymkode: 0528d...2d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ikke har lett aktivt, har de kommet rekende på en fjøl. 

Kvinne 50

Anonymkode: ffb5e...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke mange interesser? Hvorfor ikke?   Hva skal du prate med denne. kjæresten om da, været og hva dere skal ha til middag? 

Du bør vel i så fall finne en på samme nivå, som bryr seg om mest det som foregår i eget liv. 

Det folk ofte går fra hverandre over er hvordan man skal bruke ressursene: penger og fritid. Du kan jo lese litt mellom linjene her… Er han super-velkledd med flashy bil, er han kanskje glad i å bruke penger på fasaden. Om du da er opptatt av sko, negler og interiør, kan dere være en bra match.

Har han pyntet profilen med bilder fra Svilværgeuta, obskure asiatiske øyer og the outback, er dere kanskje ikke en match om du trives best på campingen i Kristiansand. 

Anonymkode: 4fd1e...52d

AnonymBruker
Skrevet

Haha, SVOLVÆRGEITA skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har sjans på alt men må bare fortsette å date. Gi noen sjansen til mer enn 1 date. 1 date gir ikke all verdens inntrykk da jeg blir ikke meg selv på en første date. Blir bestandig nervøs. 

Anonymkode: 2ba63...959

Det står ikke at det er HUN som ikke vil date videre, kan være mennene også.

AnonymBruker
Skrevet

I hvert ikke bruk Tinder, det stedet får frem det verste i folk.

Anonymkode: 1fdd8...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å finne den rette, 2 år er ingen ting. Det er ingen grunn til å gi opp med mindre selve letingen har negativ innvirkning på livet ditt.

Men det høres ut som du trenger å finne ut hva du faktisk søker? Hvilke egenskaper skal mannen ha? Og pass på at de egenskapene stemmer med det du selv kan tilby. Og vær åpen for at drømmemannen kan komme i en litt annen innpakning enn du ser for deg.

Anonymkode: 49bb1...009

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, SVOLVÆRGEITA skulle det stå.

IMG_0768.jpeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Hadde chattet med en mann i ca. to uker. Så snakket vi på telefon nå nylig, og etter det virker det som han har ghostet meg. Skal ikke være enkelt. 

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (3 timer siden):

IMG_0768.jpeg

Hadde egentlig vært fint å slippe «spam» i tråden min da jeg oppriktig søker råd. Dere som er i et godt forhold aner ikke hvor vondt og kjipt singellivet ofte føles 😢

Ts 

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (20 timer siden):

IMG_0768.jpeg

Han der @ClausSaus som har svaret på alt i dating. Og selv lever du lykkelig i et trygt og godt forhold. Hva vet du egentlig om hvordan single kvinner har det? Vi som ikke ønsker annet enn et trygt og fint forhold og et godt sexliv. Vi som er oppriktig triste som single. Jeg kommer jo fra et 13 år langt forhold. Har vært lenger i forhold enn singel i voksenlivet mitt. Og jeg vet hva jeg velger, jeg velger å leve i et forlhold. 

Ts 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han der @ClausSaus som har svaret på alt i dating. Og selv lever du lykkelig i et trygt og godt forhold. Hva vet du egentlig om hvordan single kvinner har det? Vi som ikke ønsker annet enn et trygt og fint forhold og et godt sexliv. Vi som er oppriktig triste som single. Jeg kommer jo fra et 13 år langt forhold. Har vært lenger i forhold enn singel i voksenlivet mitt. Og jeg vet hva jeg velger, jeg velger å leve i et forlhold. 

Ts 

Jeg leser hva dere skriver.

Forøvrig litt usikker på hva det du nå skriver har å gjøre med artigheten jeg postet her…

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 5.19):

Har prøvd å date litt på Tinder, men det har ikke ført til mer en én date med hver av de jeg har møtt. Synes det er så vanskelig å vite hvem jeg kan passe med. Har ikke mange interesser eller mange arenaer å møte menn på. Føler at jeg virkelig trenger en kjæreste i livet mitt. Pga. nærheten, en å ha gode samtaler med, et godt sexliv og det å være sammen og kose oss i hverdagen. Vært alene i ca, 2 år. Blir 39 dette året. Tenker dere at jeg bare har sjans til kortvarige forhold? Er det liten sjanse for å få seg langvarig forhold som dame i min alder? Lettere om jeg var mann? 
Anet ikke hvordan jeg skal oppfylle ønsket mitt om kjæreste. Et ute av et 13 år langt forhold. 

Ingenting er lettere som mann, spesielt ikke dating. En stor andel kommer ikke på date engang.

Du har vært i et 13 år langt forhold. Det sier vel nok om at sjansene dine er gode. 2 år som singel er virkelig ikke lenge. Hvis du har de barna du har tenkt til å ha er det ikke noe å stresse med?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 8.14):

Når jeg ikke har lett aktivt, har de kommet rekende på en fjøl. 

Kvinne 50

Anonymkode: ffb5e...39c

Da  er du heldig. Du må du hatt en spesiell type fjøl i såfall. Jeg har prøvd samme taktikk og det har ikke funket for meg. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er feil å gi opp.

Anonymkode: 8a331...2d6

Skrevet

trenger du å date da? er ikke den eneste måten å treffe noen på..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...