Gå til innhold

Noen som har ekstra inntekt ved siden av jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp har det. Jobber 100% som våken nattevakt. Så er jeg tilkallingsvikar et annet sted som våken nattevakt. Tar vakter der når jeg har fri. De siste månedene har jeg vell jobbet tilsvarende 50% der.

Anonymkode: 3cd79...540

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker

Jobber 100% freelance for én kunde og har også tre andre kunder på si. Jeg tjener vel 200k ekstra på det. Har også utleieinntekt. Jeg er belånt til pipa, så ekstrainntekten er sårt trengt, men heldigvis lider jeg ingen nød.

Anonymkode: b73c0...dc9

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker

Jobber som ringevikar i bofellesskap for psykisk utviklingshemmede kveld og helg ved siden av 100% jobb på dagtid i et annet yrke. Det mangler stort sett alltid folk så kan egentlig jobbe så mye jeg orker.

Anonymkode: 8620c...d00

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg tar vakter i hjemmesykepleien når vi trenger ekstra penger (typ ønsker oss en ferie eller ny robotgressklipper), jobber til daglig som lektor på universitet. Tar også noen vakter som eksamensvakt og eksamenspasient :) 

Anonymkode: 206ed...389

Annonse

Jeg har 100% jobb og jobber litt som hundeinstruktør ved siden av. Har kurs og privattimer, og er "ringevikar" hvis noen av de andre instruktørene blir syke på sine kurs. 

Jeg kan mer eller mindre styre selv hvor mye jeg vil jobbe, så gjør ikke så mye av det. En helg og et par ukedager i løpet av en måned er det vanlige.

Annonse
AnonymBruker

Det er triste tilstander når vi er på vei mot et samfunn hvor man må jobbe mer enn 100% for å ha til smør i grøten.

Jeg har i mange år jobbet i mitt eget ENK i tillegg til fulltidsjobb. 

Anonymkode: ee0db...cdd

AnonymBruker

Har eget foretak og tar frilansoppdrag innenfor kommunikasjon i andre distrikt enn der jeg har fulltidsjobb innen det samme. Jobber litt med regnskap o.l. For et annet foretak jeg er medeier i, samt planlegger for en ny bedrift dammen med noen venner.

Liker å jobbe prosjektbasert, og få brukt mer av meg selv enn jeg har mulighet til i fastjobben. Med tusen ideer så er jeg helt, heeeelt avhengig av å jobbe ekstra for å få 💰til å realisere noen av ideene, og å spare til pensjon. Fastjobben dekker knapt  galloperende kostnader her og nå i dyrtida. Tar 2uker ferie, dvs HELT fri ila året. 

Anonymkode: 78074...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...