AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Min liste; - sover mye bedre alene enn sammen med noen. (Selvfølgelig koselig å sovne og våkne med en kjæreste, men å sove gjør jeg best alene.) - deilig å ikke måtte forholde meg til en svigerfamilie. Mest fordi jeg er introvert og helst ikke vil omgås så mange så ofte og selvfølgelig foretrekker min egen familie og mine venner hvis jeg først skal være sosial. - deilig å ikke måtte forholde meg til stebarn som blir oppdratt på en annen måte jeg ville gjort. - blir ikke "mast" på om å delta på aktiviteter jeg ikke er så interessert i. -disponerer min egen tid i større grad som singel, det liker jeg. Anonymkode: 9d280...3af 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Singel er bare å ikke ha kjæreste. Man forholder seg jo masse til andre folk fordet. Anonymkode: a6e8e...af5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Helt ærlig, jeg kommer ikke på en eneste positiv ting ved å være singel. Man går glipp av kjærlighet, godt sexliv, gode samtaler, masse kos, klining, nærhet, finne på koselige ting sammen, trygghet. Alt dette er viktig i mitt liv. Er nå ufrivillig singel, da jeg ikke har kommet meg i forhold de siste to årene. Begynte å date i 2022. Møtt til sammen 8 menn på date, som ikke har ført til noe. K38 Anonymkode: ec6d4...765 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt ærlig, jeg kommer ikke på en eneste positiv ting ved å være singel. Man går glipp av kjærlighet, godt sexliv, gode samtaler, masse kos, klining, nærhet, finne på koselige ting sammen, trygghet. Alt dette er viktig i mitt liv. Er nå ufrivillig singel, da jeg ikke har kommet meg i forhold de siste to årene. Begynte å date i 2022. Møtt til sammen 8 menn på date, som ikke har ført til noe. K38 Anonymkode: ec6d4...765 Klem til deg! Noe av dette kan du få med en elsker, men det vet du selvfølgelig. Anonymkode: 9d280...3af 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Bare fordeler med å være singel, finner ærlig talt ikke en eneste god grunn til å være i forhold. Anonymkode: 042d9...7e0 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Jeg er i et godt forhold som haf vart i flere år, og som jeg håper fortsetter inn i evigheten. De tingene jeg savner fra singellivet er likevel: - Dating. Morsomt å møte nye folk, flørte, og utforske den nye spenninga. Datet gjerne flere ganger i uken som singel. - Alenetiden. Å kunne sitte i stua og epilere leggene, bikinilinja, uten å ta hensyn til at det bråker og er litt ulekkert. - Egnenansvar. Kun mitt rot å rydde opp i, ingen som plutselig hadde spist den siste yoghurten i kjøleskapet. Mulighet til å flytte langt vekk helt spontant om jeg ville, uten å måtte samkjøre det med samboer først. Sikkert en hel del flere ting også! Anonymkode: d6407...639 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Jeg for min del elsker å ha full frihet og bare styre mitt eget liv 100%, være totalt komfortabel i eget hjem og ikke måtte «ta meg sammen». Ingen kompromisser, ingen å irritere seg over. Samtidig hadde jeg sikkert hatt godt av både fysisk og mental nærhet og noen å ta vare på, men det er tydeligvis ikke noe jeg savner nok til at jeg orker å gjøre noe med det. Anonymkode: 6a0b4...179 2 1
Engel Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Deilig å styre all tiden selv uten å måtte ta hensyn til en annen, akkurat det syns jeg faktisk var litt stressende når jeg hadde en kjæreste i vinter. Da måtte jeg rekke gjøre husarbeid i løpet av uka fordi jeg skulle være sammen med han i helgen o.l. Som singel kan jeg gjøre hva jeg vil akkurat når jeg vil. Slippe dilemma om å bruke tid med kjæresten eller venner når ting kolliderer. Mer tid til venninner er supert! Jeg sparer en del penger, da jeg er mindre ute og spiser, sjeldnere på aktiviteter som koster, lager enklere mat når jeg er alene. Kan se akkurat de seriene og filmene som jeg liker, uten å måtte ta hensyn til en annen. Så savner man nærhet og sex selvfølgelig. Og det er kjipt. Men heldigvis trives jeg godt alene. Endret 26. juni 2023 av Engel 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Jeg liker å styre min egen hverdag. Det å stå på egne bein og klare meg selv. Minuset er og ikke ha barna hver dag. Det er absolutt plass til en mann i mitt liv, men er ikke aktivt på leting etter det. Anonymkode: f0013...096 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Deilig å være singel og bruke tiden sin på det man vi uten å ta hensyn til en partner.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har nettopp blitt dumpa og savner bare å være i et forhold nå. Singellivet er oppskrytt. Anonymkode: 95d81...a11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 Kan labbe rundt i behagelig tøy, usminket, briller og håret til alle kanter, sitte slengt i sofaen hvordan jeg føler for og ikke "posere" og sitte rett i ryggen for å ta meg godt ut, spise hvordan jeg vil og hva jeg vil og om jeg søler så kan jeg bare plukke det opp igjen i stedet for å leke så fin på det og hente serviett osv. Sove så lenge jeg vil og sitte oppe så sent jeg vil og se på hva jeg vil på tv uten å bekymre meg for om han syns jeg er lat eller rar, og gå ut å flørte når jeg har lyst til det 😊 Anonymkode: eae18...477 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 Ikke minst å gå på do uten å bekymre meg for hva han tenker når han hører meg vegg i vegg 🤣 Anonymkode: eae18...477 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 Jeg elsker å være singel. Jeg elsker å kunne bruke min tid på mine ting og å ikke bli mast på om alt mulig. Elsker at det er mye mindre husarbeid. Jeg elsker at jeg alltid kan ha på hodetelefoner og vite at ingen prøver å snakke med meg. Elsker at jeg kan trene hunden konsekvent. Å kunne jobbe så mye jeg vil uten at han furter fordi vi ikke tilbringer nok tid sammen. At jeg kan reise på ferie så lenge jeg vil og være ute med venner så mye jeg vil. At jeg ikke må spandere alt mulig på ham fordi han har brukt opp pengene sine på tull. Jeg kan sove så lenge jeg vil og være oppe så sent jeg vil. Jeg slipper å høre på klaging og furting hele tiden. Jeg er i det humøret jeg er i og blir ikke trukket ned av en mann. Jeg elsker å slippe å være usikker på hva han driver med når han "bare skulle ta et par øl med gutta" og plutselig ikke har latt høre fra seg klokka fem om morgenen. Jeg elsker å slippe å bli bedt om blowjob når han til slutt kommer hjem og stinker sprit og svette. Jeg elsker å ikke måtte bekymre meg for om politiet skal ringe fordi han har fyllekjørt igjen. Jeg elsker å slippe å vaske opp tiss fra skoene mine fordi han var full og trodde klesskapet var badet. Jeg elsker å ikke ha huset fullt av narkotika. Jeg elsker å slippe at han bæsjer på seg på natta. Jeg elsker at hunden aldri mer skal bli slengt i veggen. Jeg elsker å ikke være redd. Jeg vet at ikke alle menn er så fæle. Men jeg kan likevel ikke komme på en eneste ting en mann kan bidra med i livet mitt akkurat nå. Jeg har det helt utmerket. Anonymkode: 3b721...439 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #15 Skrevet 26. juni 2023 Etter at det ble så voldsomt varmt, har jeg stort sett bare gått naken hele tiden her hjemme. Anonymkode: 929cc...aef 1
FlowahPowah Skrevet 26. juni 2023 #16 Skrevet 26. juni 2023 - Det er masse menn der ute, så det er kjempemasse potensiale for moro dating, variert sexlix, småforelskelser og flørting. Personlig syns jeg det som leder til et forhold er det morsomste, og det kan jeg gjøre hele tiden. - Ingen å kompromisse med på fritiden. Jeg har plukket vennene mine med omhu og vi går supergodt overens. - Ingen svigerfamilie man trenger å bruke tid på i ferier, høytider osv. Min familie er inneforstått med at jeg liker å dra bort i høytider, så det er bra. - Single damer får mye oppmerksomhet, det kan man nyte veldig godt av til tider. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #17 Skrevet 26. juni 2023 Det mest positive med å være singel er at man kan velge hva man skal ha til middag hver dag. Når man er to må man kompromisse hele tiden. Anonymkode: 3fdc9...922 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #18 Skrevet 26. juni 2023 Kommer ikke på noe, synes det er utrolig kjipt å være singel. Anonymkode: 57d5d...5b6
Alltidpå Skrevet 26. juni 2023 #19 Skrevet 26. juni 2023 Kan ikke komme på noen fordeler ved å være singel. Jeg liker meg best i forhold/ekteskap. Alt fra sex og nærhet, til å ha noen å dele morgenkaffen med. 1
Matas Skrevet 26. juni 2023 #20 Skrevet 26. juni 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Matas, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå