Gå til innhold

Hvilken av Chemical guys produktene uten lukt som rengjør interiør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skaffe meg skikkelige rens produkter til bilen..jeg har tenkt å skaffe meg Chemical guys leather scent for interiøret.. Men forstått det slik at dette ikke er en renser /vasker men en nybil dufter som man smører inn? Hvis ja.. Så hvilken produkt anbefaler dere til å rense interiøret og som ikke etterlater noe duft fra Chemical guys eller autoglym. For jeg bruker noe rens som etterlater seg lukt og jeg da bruker Chemical guys leather scent så mikses jo disse to luktene sammen. 

Tenkte også å bruke en børste til rengjøre. 

Litt ny på dette. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke da like greit om du vasker ned bilen innvendig med valgfritt rengjøringsmiddel og venter en dag med å påføre lærlukta di? 

Det vil jo ikke lukte såpe i dagevis etter at bilen er vasket. Isåfall brukes det for mye rengjøringsmiddel... Hva skal du vaske? Lærseter, interiør i plast, vinyl, treverk, metall, stoffseter? 

Autoglym Interior Shampoo | Bilpleiekongen.no Jeg bruker denne til å vaske baksetet. Barn og bil er ingen heldig miks, da trenger man noe som virker

Skrevet
newman01 skrev (3 timer siden):

Er det ikke da like greit om du vasker ned bilen innvendig med valgfritt rengjøringsmiddel og venter en dag med å påføre lærlukta di? 

Det vil jo ikke lukte såpe i dagevis etter at bilen er vasket. Isåfall brukes det for mye rengjøringsmiddel... Hva skal du vaske? Lærseter, interiør i plast, vinyl, treverk, metall, stoffseter? 

Autoglym Interior Shampoo | Bilpleiekongen.no Jeg bruker denne til å vaske baksetet. Barn og bil er ingen heldig miks, da trenger man noe som virker

Ja det var jo lurt faktisk..må bare påse å ikke bruke noe som lar lukten bli liggende ved rengjøring. Skal egentlig vaske alt i bilen fra enhver tid. NÅ er det så å si helt nytt og støvfritt..ahh deilig. 

Skrevet

Jeg har kjøpt en ozon-maskin (ca  500,- fra typ AliBaba). Jeg kjører en runde AC-rens fra Biltema og så kjøre jeg 20 minutter med ozon men bilen står med klima-anlegget på fullt og full resirk.

Etterpå skrubber jeg tepper og alle tekstiler med en stil børste etter at jeg har dusjet med en blanding av vann, zalo og eddik fra en sprayflaske.

Min gamle bil lukter alltid ren og ny og alle tekstiler er spotless!

Skrevet

Biltema har gode produkter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...