AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Puppene mine er blitt større på grunn av medisiner. Jeg trenger mer støtte nå som de er større. Jeg har gått mye uten bh og med tøybher før. Men de peker litt nedover, er ganske breie med en spiss. Ser litt ut som hundesnuter. Noen som har et tips til en bh som passer slike pupper?? De er litt større enn B-cup. Jeg vil gjette 80 B eller 75 C. Ikke be meg få dem målt plis, det spiller ingen rolle når det er formen som bestemmer hvilken BH som er mest behagelig. Og jeg orker ikke de change BH-ene. De gjør vondt Anonymkode: f2224...6ed
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Jeg går til en undertøysbutikk, er ei som driver privat i nabobyen. Hun har tatt tak rundt ribbeina og med det og øynene plukker hun ut riktig størrelse. Hun har ulike leverandører med ulik bredde på cupen, ulike dybde og mål rundt. Jeg har en medfødt deformitet hun tar hensyn til også. Har handlet der i over ti år nå. Sjekk ut om du har noe slikt i nærheten, har undertøyssalong i navnet. Og støtte er ikke alltid behagelig, jeg MÅ ha mine skikkelig stramme for å få støtten jeg trenger. Anonymkode: 543a7...fba 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har veldig ujevne bryster. Så veldig vanskelig å finne noe som passer perfekt. Kjøpte min siste undertøysett på nett. Følte det passet veldig bra og ga god støtte. Anonymkode: 0d0bb...b01
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Kjedelig når man sliter med det Anonymkode: 0d0bb...b01
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg går til en undertøysbutikk, er ei som driver privat i nabobyen. Hun har tatt tak rundt ribbeina og med det og øynene plukker hun ut riktig størrelse. Hun har ulike leverandører med ulik bredde på cupen, ulike dybde og mål rundt. Jeg har en medfødt deformitet hun tar hensyn til også. Har handlet der i over ti år nå. Sjekk ut om du har noe slikt i nærheten, har undertøyssalong i navnet. Og støtte er ikke alltid behagelig, jeg MÅ ha mine skikkelig stramme for å få støtten jeg trenger. Anonymkode: 543a7...fba Kan du dele kva by denne salongen ligg i? Eller namnet på den (om det er lov her)? Anonymkode: da668...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå