AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 En kompis av typen tok meg til sides en gang og spurte om vi kunne bli noe om typen og jeg gikk ifra hverandre. Jeg ga et sabla tydelig nei. Jeg tror dette såret han, så nå prøver han å fremstille meg i et dårlig lys. Får tanker inni hodet til typen min om at jeg ikke er den rette for han osv. Trodde virkelig ikke at noen kunne være så smålig… Jeg ble ganske sjokkert av spørsmålet, og vurderte lenge om jeg skulle fortelle det til typen min eller ei. Vi var et sted hvor det ikke bare var å dra, så jeg valgte la det ligge, for å slippe at de skulle bråke. Men siden jeg ikke har fortalt det, så biter det meg i rævva nå. Forteller jeg det nå, blir det sikkert bare masse usikkerhet… jeg vet jo tydelig hvor jeg står ift typen min, uansett om noen skulle prøvet seg Hva gjør jeg?? Anonymkode: 9de88...a81
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Jeg hadde fortalt det. Han er kjæresten din, så han bør både høre og tro på deg. Anonymkode: 93d3a...638 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Fortell. En sånn fyr kan ødelegge mye. Du sa nei og har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 20c01...e81 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Er ikke sikkert at typen din tror på deg når du forteller det lenge etter det ble sagt og etter at du har begynt å mislike kompisen. Jeg hadde heller tatt en prat med typen om holdningene og påvirkningen til kompisen, at du forventer at han setter han på plass og forsvarer forholdet og ikke faller for manipulasjonen hans. Anonymkode: 27d69...75d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Skjedde forresten meg med to kompiser av eksen mens vi var sammen. Han tok mitt parti da , men jeg fikk høre det i all evighet i fremtiden hvordan jeg "hora meg" rundt disse kompisene bare fordi jeg gikk i shorts eller måtte inn i stua hvor de spilte playstation for å hente lader osv. Da mente han at jeg viste meg frem og la skylda på meg bak fasaden.. Anonymkode: 27d69...75d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Gjør kjæresten din en tjeneste og fortell ham hvor dårlig kompis denne «vennen» er. Høres for meg ut som en type med det jeg forbinder med psykopatiske trekk. Kontrollerende ovenfor kjæresten din i form av at han prøver å påvirke han, null empati ovenfor kjæresten din om han prøver seg på deg. Attpåtil ødelegger han for deg og kjæresten. Sånne giftige mennesker bør man holde seg lagt unna. Bare vær forberedt på løgner etc. om sannheten kommer ut. Han virker ikke helt god. Anonymkode: 97955...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): En kompis av typen tok meg til sides en gang og spurte om vi kunne bli noe om typen og jeg gikk ifra hverandre. Jeg ga et sabla tydelig nei. Jeg tror dette såret han, så nå prøver han å fremstille meg i et dårlig lys. Får tanker inni hodet til typen min om at jeg ikke er den rette for han osv. Trodde virkelig ikke at noen kunne være så smålig… Jeg ble ganske sjokkert av spørsmålet, og vurderte lenge om jeg skulle fortelle det til typen min eller ei. Vi var et sted hvor det ikke bare var å dra, så jeg valgte la det ligge, for å slippe at de skulle bråke. Men siden jeg ikke har fortalt det, så biter det meg i rævva nå. Forteller jeg det nå, blir det sikkert bare masse usikkerhet… jeg vet jo tydelig hvor jeg står ift typen min, uansett om noen skulle prøvet seg Hva gjør jeg?? Anonymkode: 9de88...a81 Da sier du , jeg skjønner at jeg egentlig burde ha tatt opp dette med deg tidligere. Men jeg innser at det var en bommert å ikke ta dette på alvor og si det med en gang. Men Pål tok meg til siden og lurte på om vi kunne bli et par om det ikke var for deg. Jeg svarte selvfølgelig nei. Og tolket det som fyllevrøvl (om han var full) og tenkte at dette ikke var noe å blåse opp. Men nå skjønner jeg han prøver å presse deg til å slå opp. Så jeg syntes ikke denne vennen din er noen god venn av deg, slik han holder på. Så jeg burde ha tatt det mer på alvor med en gang. Jeg er lei meg for at jeg ikkecsa fra med en gang. Men dette var en situasjon jeg ikke ønsket å stå i. Og føle på at jeg ødelegger noe mellom dere. Uansett jeg skal ikke være alene i samme rom eller noen situasjoner igjen. For dette syntes jeg på ingen måte er greit Anonymkode: 73902...b8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå