AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har gått på Tetracyclin i noen uker mot akne og lurer på om noen har erfaring med denne medisinen? har den funket for seg? Hvor lang tid tok det før du så bedring? Har egentlig ikke sett noen bedring i huden enda og det har egentlig blitt litt verre, men har hørt det er normalt at huden blir litt verre før den blir bedre. går også på epiduo krem og er usikker på om den også funker, noen som har erfaring med denne?😅 Anonymkode: 92cf1...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Funker der og da, men kommer alltid tilbake igjen med en gang kuren er over, dessverre. Anonymkode: f2bfa...aa8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Uffda det er skikkelig kjipt hva gjorde du da? Har du prøvd noe annent som har funker bedre? Anonymkode: 92cf1...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Dessverre.. Jeg har prøvd alt som er av hudpleie, reseptbelagte kremer og ørten antibiotikakurer. Har nå fått utskrevet Isotretinoin. Jeg responderer forsåvidt godt på å kutte ut melk og sukker, da jeg har hormonell akne. Antibiotika er verdt et forsøk, men pass på å ikke gå i fella å måtte bruke det 6 av 12 måneder hvert år. Du ender bare opp med ødelagt tarmflora og er like langt... Håper det funker for deg! Anonymkode: f2bfa...aa8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har gått på Tetracyclin i noen uker mot akne og lurer på om noen har erfaring med denne medisinen? har den funket for seg? Hvor lang tid tok det før du så bedring? Har egentlig ikke sett noen bedring i huden enda og det har egentlig blitt litt verre, men har hørt det er normalt at huden blir litt verre før den blir bedre. går også på epiduo krem og er usikker på om den også funker, noen som har erfaring med denne?😅 Anonymkode: 92cf1...f7d Jeg brukte det. Huden ble ufattelig mye verre i ca en mnd før den begynte å bli bedre. Senere har jeg tatt iso. Mye bedre! Anonymkode: 232ac...407
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Om jeg ikker har tatt det på to dager skal jeg fortsette eller slutte? Anonymkode: 07989...ce5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 Ja! gikk på det for 10-12 år siden, og igjen nå i høst. Fungerer kjempebra på meg! Anonymkode: 08114...8d9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Det fungerte ikke noe særlig for meg. Jeg ble kvitt det meste av kvisene, men ikke den fete huden og de store porene, som var et minst like stort problem for meg. Dessuten kom alt tilbake da jeg sluttet. Isotretinoin, derimot, har gitt meg den perfekte huden jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: bc120...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå