AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Begynner å lure litt på om typen min har et litt usunt forhold til sosiale medier. Hver gang vi er ute å gjør noe skal han dokumentere det. Hvis vi feks går fjelltur vil han at jeg skal bilde av han slik at han kan redigere det med filter og senere legge ut på Instagram og sin vsco (egen nettside med bilder av seg og sitt). Speilselfies og diverse. Selv har jeg ikke det samme behovet for å vise meg frem på sosiale medier, spesielt ikke når jeg er med han. Jeg gjorde det gjerne før i starten av tyveårene men med alderen har behovet forsvunnet. Vi nærmer oss 30 år. Føler han forsvinner litt ut av samtaler og diverse når han blir opptatt av å få de rette bildene, matbilder og iscenesetter seg selv med positurer. Vet ikke helt hvorfor han har så behov for å vise seg selv frem på alt han gjør. Han dokumenterer forøvrig aldri meg. Bare jeg som synes slik mobilbruk kan bli litt voldsomt i et forhold? Anonymkode: 7e753...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Alt med måte. Jeg kan synes min kjære er litt selvopptatt fordi han poster flere selfies på Insta, og poserer mer enn meg på bildrr. Samtidig poster jeg oftere bilder, selv om 90 % er av natur/byliv, så jeg er kanskje forfengelig bare på andre ting enn mitt utseende? Vi pleier å ha en regel på max 1 bilde pr tur. Anonymkode: c2360...d35 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Nei, ingen av oss har Insta. Anonymkode: aff26...76f
Mardina Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Min samboer er særdeles lite aktiv på Facebook, som er den eneste SoMe han har. Er ofte innom å kikker og gir et par likes her og der. Men skriver sjeldent noe selv. Synes egentlig det er ganske greit 😊 Jeg er betydelig mer aktiv på Facebook 😄 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Det er vel stort sett bare damer som holder på med slikt og har behov for å vise seg frem og få oppmerksomhet. Ekte menn bruker sosiale medier i liten grad. Anonymkode: f7953...71d 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Nei, takk Gud for det. Synes selfier er noe av det kleineste jeg ser, og et stort rødt flagg om det blir mange. Spesielt i baris. Anonymkode: 8e631...cbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Eksen min var sånn og det smittet desverre over på meg, skjønner godt at det blir mye for andre men samtidig...hvem vil ikke ha digge og kule bilder av seg selv? Jo kanskje de som er trygge på seg selv og ikke trenger andres anerkjennelse for å føle man er bra nok men jeg og typen din er sånne som desverre trenger det da Anonymkode: f1034...e86
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Jeg liker å poste turbilder på Facebook og instagram når jeg er på en ny plass. Det er for å tipse andre turinteresserte om turløypen eller et fint sted. Men poster ikke bilder av meg selv, da 😂 Anonymkode: 5f465...a02
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Nei, vi er heldigvis ganske like der. Det betyr at vi også er enige om å ikke poste masse bilder av barna. Jeg poster bilder av bikkja eller naturbilder en gang i blant. Anonymkode: 16e6b...f82
AnonymousBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Typen kunne ikke brydd seg mindre, der det er jeg som faktisk må komme med innspill så følgere/venner ikke tror han er død eller noe (fordi jeg bruker det mer aktivt). Han sier heller at han vil bruke kvalitetstid med meg, i stede for å bruke tid på bare tullball... Og vi er bare 18 og 19. Men bedre at det går den veien enn den andre.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 Ja, men så er han en tiktok creator, så det er jo faktisk fulltidsjobben hans. Når det er sagt så er det kun Instagram og tiktok. Facebook bruker han så og si ikke, ingen andre some heller. På tiktok er han aktiv to timer på dagen og tre timer på kvelden, ellers så er han relativt fri, men det går litt tid på å lage tiktok videoer osv, men ikke altfor mye. Bor ikke i Norge. Anonymkode: 0ac89...6e7
Rosa Dartle Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 Nei, tror han har hatt samme profilbilde i sikkert fem år.
Memorangen Skrevet 28. juni 2023 #13 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 23.54): Det er vel stort sett bare damer som holder på med slikt og har behov for å vise seg frem og få oppmerksomhet. Ekte menn bruker sosiale medier i liten grad. Anonymkode: f7953...71d 😂
Memorangen Skrevet 28. juni 2023 #14 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 23.54): Det er vel stort sett bare damer som holder på med slikt og har behov for å vise seg frem og få oppmerksomhet. Ekte menn bruker sosiale medier i liten grad. Anonymkode: f7953...71d Definitivt ikke min erfaring😅 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #15 Skrevet 28. juni 2023 Hos oss er det kona som er slik. Vanvittig irriterende, ja. Når vi er på ferie må jeg være hennes personlige fotograf. Går sikkert én time om dagen kun i fotografering. Hadde jeg valgt selv hadde jeg ikke tatt et eneste bildet hele turen. Anonymkode: d85e1...e76
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #16 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hos oss er det kona som er slik. Vanvittig irriterende, ja. Når vi er på ferie må jeg være hennes personlige fotograf. Går sikkert én time om dagen kun i fotografering. Hadde jeg valgt selv hadde jeg ikke tatt et eneste bildet hele turen. Anonymkode: d85e1...e76 Garantert irriterende for flere enn deg. Er merkelig å være på offentlige steder som enkelte behandler som fotokulisse og ikke enser hverken hvor de er eller andre folk omkring. Anonymkode: c2360...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå