AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Etter jeg fikk min sønn for 4 år siden har jeg slitt med helseangst, tror jeg er døende for hver minste lille ting og det begynner å bli altoppslukende. Noen som har hatt det samme og blitt bedre? Del gjerne tips og råd Anonymkode: d43d5...46a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Det som hjalp meg, når det sto på som verst var å lytte til ingvard Wilhelmsens 3 bøker. de er på lydbok og jeg hadde de på repeat. Overalt- Hjemme, i bilen, i pauser, om kvelden. han er hypokonderlegen, og har i tillegg en behagelig og snill stemme. Alt han sier gikk rett inn i toppen og ble der. prøv. start med kongen anbefaler- holdninger til folket. kognitiv terapi hjelper enormt. Anonymkode: 48672...b24 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Kom hit fordi jeg VISSTE at noen skulle nevne denne Wilhelmsen 🤣 og gjett hva 😁 Anonymkode: 4b45e...eef 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Hva med behandling? Sier ikke det seg selv? Gå til legen som ved all annen sykdom. Samtaler og medisiner gjorde meg frisk. Anonymkode: 6d3a6...52d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Kom hit fordi jeg VISSTE at noen skulle nevne denne Wilhelmsen 🤣 og gjett hva 😁 Anonymkode: 4b45e...eef Hva er poenget ditt? Rart at noen nevner navnet til en ledende spesialist på sykdommen det handler om? Uff. Anonymkode: 6d3a6...52d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med behandling? Sier ikke det seg selv? Gå til legen som ved all annen sykdom. Samtaler og medisiner gjorde meg frisk. Anonymkode: 6d3a6...52d Skjønner selvfølgelig at man må ta det opp med lege, men ønsker også å høre fra andre om de har noe som kan hjelpe 😊 hvilken medisiner er det snakk om? har gått på angstdempende før som jeg fikk masse bivirkninger av Anonymkode: d43d5...46a
Sofakona Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har helse angst for alt. Symptomer .. føflekker...ting på kroppen...kreft....det er en gruppe på Facebook som heter helseangst. Bli med der:) der prater vi med hverandre...nevner det vi er redde for etc. Kjempe fin gruppe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner selvfølgelig at man må ta det opp med lege, men ønsker også å høre fra andre om de har noe som kan hjelpe 😊 hvilken medisiner er det snakk om? har gått på angstdempende før som jeg fikk masse bivirkninger av Anonymkode: d43d5...46a Det finnes jo veldig mange man kan prøve. Men har du prøvd alle så har du prøvd alle. Kognitiv terapi fungerer uansett best. Anonymkode: 6d3a6...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå