AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Leggingen drar ut. Det er varmt og jeg er sliten og har vært syk noen dager. Jeg pleier være rolig og grei. Men de siste to dagene har jeg blitt irritert ved legging. Jeg sier strengt og høyt at nå må vi sove. Nå er det nok. Legg deg på puta og prøv å sov. Og tilslutt at om det at jeg er på rommet gjør at hun er urolig eller hyper så må jeg gå ut mens hun prøver å sove. Hun blir 3,5 år. Tar hun skade av det? Er jeg for sur mot henne? Poengterer at jeg er rolig til vanlig. Anonymkode: a84d4...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Høres rett ut hvis hun ikke vil høre. Altfor mye dulling nå til dags. Anonymkode: 01040...b82 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Virkelig? Barn tåler at du er streng🫣 Anonymkode: 9dca3...94d 4 1 2
tussi84 Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Eh det er jo ingenting. Enn har lov til å bli streng, og snakke i streng tone av og til. Barnet tar ikke skade av det. Min er 2,5 og jeg har gjort langt verre ting en sjelden gang som: kalle han for jævla drittunge, vært litt for brå, spurt direkte ut i lufta hva som er galt med han, gått ut av rommet fordi han nekter å roe seg ned som gir resultatet hylgrining til jeg kommer tilbake (3 min ca) Ja ok ikke mine stolteste øyeblikk som mamma, og jeg får alltid dårlig samvittighet etterpå. Jeg ber derimot om unnskyldning etterpå. Jeg vet at jeg ikke er den perfekte mor, og det er ikke alltid jeg klarer å være pedagogisk korrekt. Nesten ingen klarer det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Gjør jo ikke ungen roligere og tryggere av å bli ropt til og snakket strengt til da. Herregud, få deg litt tålmodighet, voksne menneske… Anonymkode: 90a7f...55c 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Når min er hyper, men trøtt, setter jeg meg på rommet hans foran døren og ser på film. Ungen synes det blir dørgende kjedelig etter en stund og sovner 😏
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Det der må jeg gjøre hver kveld 🙈 Bare fjas og sovner 22, har holdt på siden jul. Tror din overlever et par kvelder 😄 Anonymkode: d6193...0ce
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjør jo ikke ungen roligere og tryggere av å bli ropt til og snakket strengt til da. Herregud, få deg litt tålmodighet, voksne menneske… Anonymkode: 90a7f...55c Virkelig? Du tror barnet tar skade av dét? Anonymkode: 33e49...88c 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Leggingen drar ut. Det er varmt og jeg er sliten og har vært syk noen dager. Jeg pleier være rolig og grei. Men de siste to dagene har jeg blitt irritert ved legging. Jeg sier strengt og høyt at nå må vi sove. Nå er det nok. Legg deg på puta og prøv å sov. Og tilslutt at om det at jeg er på rommet gjør at hun er urolig eller hyper så må jeg gå ut mens hun prøver å sove. Hun blir 3,5 år. Tar hun skade av det? Er jeg for sur mot henne? Poengterer at jeg er rolig til vanlig. Anonymkode: a84d4...1d5 Jeg ville sagt at hun ikke har godt av dette. På grunn av at leggingen blir mer utrygg hvis du går og hun ikke er komfortabel med det. Anonymkode: 9a37a...a55
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gjør jo ikke ungen roligere og tryggere av å bli ropt til og snakket strengt til da. Herregud, få deg litt tålmodighet, voksne menneske… Anonymkode: 90a7f...55c Haha.. du har ikke barn skjønner jeg. Prøv å få et barn til å sove, mens du selv er syk og kanskje har mangel på søvn.. barnet vekker deg hundre ganger pr natt. I mnd vis.. ska like å se hvor blid og tålmodig du er. Og du må ha det trådt siden du svarer ta på den måten ved å gi ho et stikk av dårlig samvittighet.. håper du får en fin dag nå som du har fått ut litt galle.. Anonymkode: 2e96c...477 4
Gjest Sprite Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gjør jo ikke ungen roligere og tryggere av å bli ropt til og snakket strengt til da. Herregud, få deg litt tålmodighet, voksne menneske… Anonymkode: 90a7f...55c Har du barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå