AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Med rebound forhold mener jeg forhold som innledes mens man fortsatt elsker eksen, relativt kort tid etter bruddet... Når forholdet endte, kontaktet h*n dere igjen? Anonymkode: c3cfa...25d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Jeg kjenner egentlig bare til forhold der det forholdet som kom raskt etter brudd og alle tenkte bare var en rebound fortsatt varer, mange år etter , blitt samboerskap og barn og ser ut til å være permanent. Utenom når vi var tenåringer, da var det mye sånne korte forhold på en måned også gikk folk tilbake til eksen. Anonymkode: 0a21b...99e 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner egentlig bare til forhold der det forholdet som kom raskt etter brudd og alle tenkte bare var en rebound fortsatt varer, mange år etter , blitt samboerskap og barn og ser ut til å være permanent. Utenom når vi var tenåringer, da var det mye sånne korte forhold på en måned også gikk folk tilbake til eksen. Anonymkode: 0a21b...99e Jepp☝ Anonymkode: a4d93...0b9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Mitt har vart i 13 år. Begge nysingle, jeg var helt ferdig med exen, jeg var den som brøt. Han var nydumpet og ulykkelig. Gråt og greier. Det var relativt enkelt å få han hekta, jeg var tilgjengelig, villig til å ha masse dirty sex jeg visste han likte. Voila, så var hun glemt. Anonymkode: 5bc79...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Jeg var nydumpet og hatet eksen, han var møkk lei av å være singel. Det var en ons som aldri tok slutt. Vi ble betatt og har rolig bygget opp tillit og kjærlighet i snart 4 år nå. Anonymkode: 10e7d...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå