Gå til innhold

Hvor ofte varer rebound forhold ifra deres erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med rebound forhold mener jeg forhold som innledes mens man fortsatt elsker eksen, relativt kort tid etter bruddet... Når forholdet endte, kontaktet h*n dere igjen?

Anonymkode: c3cfa...25d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner egentlig bare til forhold der det forholdet som kom raskt etter brudd og alle tenkte bare var en rebound fortsatt varer, mange år etter , blitt samboerskap og barn og ser ut til å være permanent. 

Utenom når vi var tenåringer, da var det mye sånne korte forhold på en måned også gikk folk tilbake til eksen. 

Anonymkode: 0a21b...99e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner egentlig bare til forhold der det forholdet som kom raskt etter brudd og alle tenkte bare var en rebound fortsatt varer, mange år etter , blitt samboerskap og barn og ser ut til å være permanent. 

Utenom når vi var tenåringer, da var det mye sånne korte forhold på en måned også gikk folk tilbake til eksen. 

Anonymkode: 0a21b...99e

Jepp☝

Anonymkode: a4d93...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Mitt har vart i 13 år. Begge nysingle, jeg var helt ferdig med exen, jeg var den som brøt. Han var nydumpet og ulykkelig. Gråt og greier. Det var relativt enkelt å få han hekta, jeg var tilgjengelig, villig til å ha masse dirty sex jeg visste han likte. Voila, så var hun glemt. 

Anonymkode: 5bc79...e4d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nydumpet og hatet eksen, han var møkk lei av å være singel. Det var en ons som aldri tok slutt. Vi ble betatt og har rolig bygget opp tillit og kjærlighet i snart 4 år nå. 

Anonymkode: 10e7d...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...