Gå til innhold

Reise med venner/grupper som forventer at man deler/spleise på toalettsaker osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vandt med å være selvstendig. Jeg fikser alt til meg selv inkluderende tannkrem, som voksen synes jeg dette er veldig klart å kunne fikse ting til seg selv når man reiser med venner. Men er alltid noen i gruppen som mener eller sier at noen kan fikse balsam shampoo og noen kropps såpe og noen tannkrem og solkrem og ja.

jeg tenker noen gjør det slikt men ikke et problem at alle tar med egne ting heller. Mat er jeg selv bare med å spleise for middag men ikke frokost da jeg spiser ikke frokost😅

men aldri forstått meg på hvorfor ikke alle kan ta med balsam og diverse med seg selv en at noen må dele hele solkremen sin med alle osv. og at man spleiser på slikt er enda mer bortkastet penger da noen har det allerede hjemme og til seg selv. Joda om man blir sett som gjerrig for det bare være men voksne mennesker burde klare å ta med slikt til seg selv uten og forvente at alle andre skal bidra med sånne ting. Jeg vil ikke bruke karis first price kroppssåpe eller lines head n shoulder apple lukt shampoo osv. bruker selv uparfymert shampoo til mitt sensetive hodebunn og eget solkrem til ansiktet pga fettete osv hud så ja. Uff

Anonymkode: 9c490...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Det naturlige er jo å ta med sine egne hygieneartikler.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, «intimartikler» som såpe, sjampo, tannkrem, solkrem osv har jeg aldri vært med på at det skal spleises på. Der har man såpass mange forskjellige preferanser og behov.

Har med mitt eget, men låner så klart bort om noen har glemt sitt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du startet mange nok tråder om spleising etterhvert?

Du vil ikke spleise, vi skjønner det. Si ifra til vennene dine. Ferdig 🙄

Anonymkode: aaba8...eef

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som vi har sagt i alle de andre trådene; Ja det er helt vanlig å ha med sine egne produkter. Da gjerne i reiseflasker om det er manko på plass. Nei, du er ikke gjerrig. Og det er kun de som spiser som hester som ønsker å dele matutgiftene likt med de som spiser et eple til frokost, og to fiskeboller til middag.

Anonymkode: 37c17...1a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd dette jeg heller. 

Hvor gamle er dere? Tror det må være en sær greie i din gjeng. 

Helt lov å takke nei :)

Anonymkode: 5a954...233

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Situasjonen endrer seg jo ikke uansett hvor mange ganger du ber om bekreftelse her inne på at det er sært.

Eller tenker du å printe trådene, og dele med venninnene dine?

I så tilfelle kan jeg bekrefte at jeg ikke deler noe, ikke tannkrem med mannen en gang. 

Anonymkode: 4ca67...4e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg ikke lest dette flere ganger før her inne? Er du den samme som skriver om det hver gang? Hvorfor?

Anonymkode: ccb76...eee

AnonymBruker
Skrevet

Må si meg enig med de som sier at dette har vi lest tidligere.

Så nå får du si ifra til de det gjelder, det blir ikke endringer uansett hvor mange tråder du oppretter om dette så lenge du ikke gir beskjed til disse vennene.

Svar har du fått i dine tidligere tråder, bare å søke de opp igjen.

Anonymkode: 13e4b...470

AnonymBruker
Skrevet

Spleise på tannkrem, er folk gale? 

Anonymkode: 0bb00...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...