Gå til innhold

Har du utført en deilig fantasi du ikke angrer, men følt litt angst etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange av oss har sikkert hatt en fantasi om mer enn en person tilstede, og nå i helgen endte jeg, min beste venn, kjæresten hennes og hans bestevenn opp med å blant annet ha sex i hagen deres etter vi alle hadde drukket litt og nakenbadet i bassenget. Hun klinte litt meg meg først før hun spurte om jeg ville utføre trekant fantasien min med en ekstra. Hun fikk meg til å flyte på rygg med karene på hver sin side mens hun gikk ned på meg, det var så deilig og jeg ble så kåt at jeg mistet alle hemninger, hvem som kysset meg eller tok og sugde på brystene mine brydde jeg meg ikke om bare så lenge hun fortsatte å slikke meg. Når jeg begynte å komme løftet de opp hode mitt slik at jeg ikke skulle risikere å legge hode ned under vann og gå glipp av nytelsen, det var helt fantastisk deilig å bli tatt vare på sånn.

Holdt enda på å hente meg litt inn og la ikke merke til at den jeg hang over var kjæresten hennes som holdt meg sidelengs i vannet mens jeg kjente ereksjonen hans på magen min. Så ble jeg og vennen overasket da isteden for å gå til kjæresten slik jeg forventet, gikk hun isteden til vennen og kysset han samtidig som hun dyttet han mot trappetrinne, mens vi også følgte etter, ereksjonen var knapt kommet i fri luft før hun begynte å runke han forsiktig, og jeg begynte å gjøre det samme undervannet med kjæresten hennes mens vi nærmet oss. Fikk han til å slippe meg, og ledet han med ereksjonen i håndenmin til å få han til å sitte seg ned ved siden. Isteden for å gjøre det om til en konkurranse om hvem som kunne suge til å få den til komme først, holdt vi isteden tilbake når en av dem nærmet seg. Og utnyttet tiden til å la den som ikke trengte pause til å få føle to tunger og lepper samtidig tils de begge var så spreng kåte at vi kunne få dem til å komme samtidig. 

Hun var nå den eneste som ikke hadde fått komme, og spurte om vi kunne oppfylle en fantasi hvor hun ville vi skulle holde rundt, og kunne ta og kysse på henne mens kjæresten pulte henne sakte. Så vi tok bademadrassene og gjorde som hun ba, jeg prøvde å stimulere henne litt med hånden men hun fjernet den med en gang og takket. Hun var så kåt at det var så vidt hun klarte knapt de sakte takene kjæresten hennes tok. Så isteden førte jeg hånden over ereksjonen til vennen som var midt på magen hennes når jeg ikke rørte et av brystene hennes, og hvisket til henne at dette var det sykeste vi har gjort. Vi har gjort ting med hverandre før, men dette var nytt territorium. Når hun var på tur å komme, da jeg har vet diverse hva hun liker og kunne gi henne flere ting på en gang. Gav instruksjoner til vennen at han skulle suge på bryste hennes mens han uten å presse bare legge hånden over halsen hennes mens jeg klinte med henne tils hun avbrøt kysset av at hun var nødt til å stønne. 

Slik fortsatte resten av kvelden når vi gikk inn, når vi tok oss en liten pause var vi alle fortsatt helt naken. Heldigvis bor hun slik at det var ingen fare for å bli sett eller oppdaget ellers hadde jeg neppe våget å gjøre mer enn nakenbadingen. Vi hadde det skikkelig gøy med hele opplegget hvor vi fortalte hverandre om de dypeste fantasiene vi aldri har våget å si høyt slik at alle skulle gå fra denne opplevelsen å ikke føle at de angret på at det var noe de ikke fikk utført så lenge man var komfortabel med det. 

Avsluttet kvelden med at vi alle lå inntil hverandre og bare koste og snakket før vi sovnet. Ville ikke la morgen ereksjonene gå til spille så etter sikkert en halvtime ved å bare nyte følelsen av å sakte vokne av å ligge slik at den nakne kroppen til venninen min var klistret inn til ryggen min mens jeg merket at kjæresten tok henne bakfra, og jeg hadde en ereksjon mellom lårene nær inngangen som jeg tok inn, men ba ham ligge stille og følge takten min ved å gjøre knipeøvelser. Mens hun brukte fingrene sine på meg, når vi da hadde kommet bestemte vi oss for at vi var ferdige og fikk i oss litt frokost før han kjørte meg hjem. 

Før jeg hoppet ut av bilen følte jeg en liten trang for å kysse han en siste gang, og virket som han håpet på det samme ved måte han la hånden sin ned. Klinte litt, sa hade og stort sett har jeg gått rundt med et stort smil om munnen, iblant le over hvor sykt langt vi tok det, og også blitt små kåt av å gjennoppleve det i hode. Jeg kan ærlig si at jeg ikke angrer på noe av det, så hvorfor er det som at jeg iblant får fylle angst øyeblikk over hva som skjedde? Jeg kan liksom tenke på hvor deilig det var, og få et minutt hvor jeg får en liten panisk følelse før jeg så roer meg ned, merkelig nok hjelper det mest når jeg tenker på vennen.

Er det vanlig å få litt angst eller panikk etter man har gjort noe som er så utenfor det normale man ha gjort at selv om det var magisk så har det blitt overflod på sansene?

Anonymkode: df13a...cc8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å hei, er det forfatteren igjen 😂 Jeg må si du tok novelleformatet på alvor denne gangen, men det ble kanskje refusert av Cupido? 

Anonymkode: 1e154...0d4

Skrevet

Fin historie, fikk faktisk en halvfeit en av å lese den. 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...