AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Har vært kraftig forkjøla ei lita uke nå, med mye snørr, hoste, heshet, hodepine, tett/rennende nese, slapp osv. Har ikke feber og er ganske normal ellers...men merker pusten er noe tyngre. Jeg puster smertefritt inn, men ved kraftig hoste gjør det vondt og stikker til baki ryggen/brystet. "Må" det være lungebetennelse, eller kan jeg feks ha ligget feil, hosta på meg litt vondt/stivhet/ømhet bak I ryggen eller lignende? (Har sovet med 2-3 puter for å komme høyere med hodet). Ved moderat hoste gjør det ikke vondt, bare ved kraftig.. Anonymkode: 0e751...2cb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Jeg får ofte vondt i bryst og rygg ved sykdom fordi jeg sliter mer med pusten så bruker musklene for å puste. Har hatt lungebetennelse en gang, og det var liten tvil for å si det slik. Ble veldig, veldig dårlig. Anonymkode: 6e3e2...288
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Neida, kan jo også være lungekreft. Anonymkode: 6f6dc...42c
Anjatapinjata Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Kan være bronkitt, du kan også bare ha hostet musklene stive og ømme. Jeg skjønte hvertfall veldig godt at jeg hadde lungebetennelse den gangen jeg fikk det. Våknet med 130 i hvilepuls og sikkert 50%pust. Kjentes ut som halve kroppen var kjørt over av en bil. Men det finnes flere typer da.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Tipper det bare er stivt/ømt i musklene. Anonymkode: 9d0b0...517
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Jeg hostet på meg en brist i ribbeinet. Hadde bronkitt. Om du har store smerter går du til legen. God bedring. Anonymkode: 772c9...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Enig med de over her, høres ut som du har hostet deg øm. Lungebetennelse gir som oftest feber/sykdomsfølelse, tungpustet i hvile osv. Men dra til legen om du føler det blir verre Anonymkode: dcab8...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå