Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, håper på litt hjelp..

I går hadde jeg utdrikningslag og det var så koselig! Setter så stor pris på det og alle vennene mine. Men det kom en, som hadde med baby og som egentlig bare har snikt seg innpå meg og mi aller beste venninne. Følte hun tok mye oppmerksomhet, skal ha alt til å handle om henne og baby, og satte en rar demper på festlighetene. Nå snakker hun om at hun gleder seg til bryllupet, men jeg ønsker ikke å ha henne der. Noen råd? Redd hun bare vil ta fra meg hele dagen, og snakker høyt, stikker seg ut, og tar mye plass.

Tusen takk for svar og ha en fin dag!

Anonymkode: ec54e...2b7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke inviter henne 

Anonymkode: 94640...b05

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du allerede har hatt utdrikningslag så antar jeg bryllupet nærmer seg og invitasjonene er sendt ut for lenge siden. 

Da hadde jeg bare informert henne om at hun dessverre ikke er med på gjestelisten. Du kan formulere noe om at den ble bestemt for lenge siden og av hensyn til økonomi har dere prioritert kun familie og de dere kjenner best. 

Worst case blir hun sur og ikke vil snakke så mye med deg. Og det høres ut som du uansett hadde tenkt var ok.

Anonymkode: 28ff5...3ef

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Har hun blitt bedt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun hadde sikkert med seg baby for og få deg verpesjuk om du ikke har barn fra før 😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hun er jo ikke invitert. Bare la det ligge. Kommer det opp igjen så sier du bare at hun dessverre ikke er invitert.

Anonymkode: e33e9...495

• Nyttig 1
Skrevet

Baby på utdrikningslag? Det var nytt for meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Maskinfører said:

Hun hadde sikkert med seg baby for og få deg verpesjuk om du ikke har barn fra før 😊

Har barn selv. Men hennes er yngre enn min datter.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

er ikke invitasjoner til bryllupet sendt ut? Og hun er ikke invitert? da må du si det til henne, så hun ikke bare dukker opp, høres jo nesten sånn ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har barn selv. Men hennes er yngre enn min datter.

Åja :) nei baby hører vel ikke til i utdrikningslag ? men i 2023 er man jo opptatt av inkludering men var vel og ta litt hardt i når det gjaldt baby ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun dukker opp i et bryllup uten invitasjon, så må hun jo mangle noen sosiale antenner. Var hun invitert i utdrikningslaget? Synes det blir litt feil å invitere folk som ikke får komme i bryllupet. Men vet det er ulike meninger om dette.

Anonymkode: df2c3...a8b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

bare meg som syntes det er spesielt å invitere folk til utdrikkingslag, men ikke i bryllup?

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...