AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Del Skrevet 25. juni 2023 Hei, lagt merke til at det har blitt vanskeligere å selge varer på Finn.no etter pandemien Flere som har opplevd det samme og har dere noen strategier dere bruker i annonsene deres sånn at det er enklere å selge? Anonymkode: 9ee79...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 Ikke overraskende. Folk har i løpet av pandemien skjønt at de ikke trenger mye av "søppelet" de brukte penger på før Anonymkode: ed61e...804 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 25. juni 2023 #3 Del Skrevet 25. juni 2023 Det går jo alltid an å senke prisen. Schmuhu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja, har hørt det også er vanskeligere å selge ting på kjøp- og salg-grupper på Facebook. Der det tidligere kunne selges alt mulig, er det nå liten eller ingen respons på mange av annonsene. Anonymkode: 0265a...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja, det er mye vanskeligere. Jeg gir ofte bort ting til venner og kjente i stedet, for det er ofte mer styr enn det er verdt å legge ut for salg. Anonymkode: 43373...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Del Skrevet 25. juni 2023 Selger bare dyre ting, ingen forskjell her. Anonymkode: ae4cf...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selger bare dyre ting, ingen forskjell her. Anonymkode: ae4cf...299 Hva er det du selger ts Anonymkode: 9ee79...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juni 2023 #8 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg har ikke merket noen forskjell. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja merker det. Folk er så gniene og. Skal betale ikkeno eller få det gratis... 🙄 de må tro man er dum som setter ut en vare for 1000 og de skal betale 200. Anonymkode: 8bce3...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja merker det. Folk er så gniene og. Skal betale ikkeno eller få det gratis... 🙄 de må tro man er dum som setter ut en vare for 1000 og de skal betale 200. Anonymkode: 8bce3...851 Jeg vet!😫 Dyre varer som har kostet flere tusen og så får man bare kjøpere som vil betale et par hundrelapper ts Anonymkode: 9ee79...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet!😫 Dyre varer som har kostet flere tusen og så får man bare kjøpere som vil betale et par hundrelapper ts Anonymkode: 9ee79...181 Ja men ikke gi deg. La det stå for den prisen og ikke la de få varen gratis 😅 mange som prøver seg! Anonymkode: 8bce3...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 25. juni 2023 #12 Del Skrevet 25. juni 2023 Ikke noe problem å få solgt hvis det er priset riktig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du selger ts Anonymkode: 9ee79...181 Biler og motorsykler. Anonymkode: ae4cf...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg har opplevd det motsatte. Virker som at folk har blitt mer opptatt av gjenbruk og å spare penger på å sjekke bruktmarkedet nå når økonomien i de fleste husstander går dårlig. Selger pene, lite brukt, eller helt nye ting da. Anonymkode: e8091...e4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Del Skrevet 25. juni 2023 *dårligere Anonymkode: e8091...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Del Skrevet 25. juni 2023 Har også merket at det er vanskeligere å få solgt nå. Men samtidig så virker det som det er flere som legger ut ting på finn.no, tise og lignende arenaer. Har lagt ut flere merkeklær til en rimelig penge som folk er interessert i og der slår folk fort til. Det virker som folk ser etter «spesielle» merker. Jeg har også ute andre annonser som er gratis, men som kjøper må betale frakt for om de må sendes. Hos enkelte virker dette nesten for gale, at de må betale for å få varer tilsendt. Andre igjen vil gjøre avtaler til alle døgnets tider- særlig i arbeidstiden. Og noen er ganske uhøflige… Merker av og til at jeg bare har lyst å kaste det jeg har eller gi det vekk til noe eller noen det ikke tar 20 meldinger, flere uker eller ubestemthet for å slå til på noe som er gratis….(evt pluss porto). Anonymkode: 7c437...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 26. juni 2023 #17 Del Skrevet 26. juni 2023 Ja, det er vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #18 Del Skrevet 26. juni 2023 Athena Freyja skrev (4 timer siden): Jeg har ikke merket noen forskjell. Du er sikkert en av de få som setter rett pris 👍 Det som er en gjenganger på Finn.no er at de fleste tror de sitter på gull, og priser seg opptil nypris, eller gjerne over også. Da undrer jeg meg ikke over at folk synes det er vanskelig å selge ting. Det er ikke vanskelig å få solgt ting så lenge en setter en vetig pris på det en skal selge. Jeg kunne brukt 40-45 000kr på Finn.no nylig men kjøpte meg heller nye varer. Gikk da noe ned på kvalitet men det var det verdt. Da kan de på Finn som sitter å priser seg helt ut heller sitte med varene sine selv. Anonymkode: b1c6b...dff 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #19 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, har hørt det også er vanskeligere å selge ting på kjøp- og salg-grupper på Facebook. Der det tidligere kunne selges alt mulig, er det nå liten eller ingen respons på mange av annonsene. Anonymkode: 0265a...a45 Her byr folk som bare det. Virker som at en er mer opptatt av å vinne budrunden enn å tenke seg hva varen egentlig koster ny. Anonymkode: b1c6b...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #20 Del Skrevet 26. juni 2023 Ofte vil selger ha for mye. Før var det vanlig å tenke ca 50% av nypris. Nå tar folk enten det samme eller 80-90% av my pris. Nå som det blir trangere og trangere for folk kan det jo tenkes at vi går tilbake til slik det var før. 50% eller mindre for brukte ting. Anonymkode: 0d8fd...557 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå