AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg hadde siste mens 6.juni. Nå har jeg veldig ømme bryst, noe jeg ikke pleier å ha før noen få dager før mensen er ventet. Kan dette være veldig tidlig tegn på graviditet? Anonymkode: 425b7...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Del Skrevet 28. juni 2023 Det kan det være. Selv er jeg nå gravid i uke 6 med ingen symptomer. Hadde heller ikke noe ved forrige graviditet. Kanskje litt trøtt fra uke 6 og utover. MEN, hadde en kjemisk tidligere i vår. Den "fanget jeg opp" ved at jeg ble så utrolig sur og irritert og følsom for absolutt alt. Tok test før IKM som var svakt positiv, men ble gradvis svakere.. Anonymkode: c9188...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. juni 2023 #4 Del Skrevet 28. juni 2023 Det kan være symptomer på eggløsning,mens og graviditet. Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå