AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Har så lyst til å få en koselig og "lun" følelse på terrassen min, som ligger i 2.etasje. Overbygg kan jeg ikke få, har på følelsen av at det hadde hjulpet mye.. å dra ut markisen eller ta opp en stor parasoll hjelper litt, men det kan jo ikke være ute og oppe hele tiden det heller. Plattingen i hagen har heller ikke tak, men denne blir lett koselig og gir en lun og trivelig følelse. Føler at terrassen bare er altfor høy og luftig og "åpen "...får den virkelig ikke til😔 Har store potter med planter, koselige møbler osv men det hjelper ikke. Vurderer om eneste mulighet er mindre trær for å lage et slags tak, slik trærne er hagens tak. Men... Flere trær med litt høyde blir dyyyrt😬 Hjelp og tips mottas med takk. Anonymkode: 010a0...d02
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Om du har tilgang på skog, er det fullt mulig å plante bjørk, eik, lønn osv i store potter 😊 Anonymkode: 0688f...52e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Jeg investerte i en pergola-markise. Den står oppe hele året unntatt når det snør. Min balkong er kjempelun, nesten litt for lun Anonymkode: 8bb43...8fb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Om ikke et overbygg er mulig, hadde det gått med en åpen pergola? Den vil jo ikke skjerme for regn, men gi en følelse av tak likevel. Kanskje plante klatreplanter, f eks klematis, som kan klatre i konstruksjonen. Anonymkode: c195c...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå