Gå til innhold

Fjerne tatovering etter at jeg fant ut at han knulla tatovøren mens vi var sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde svart var lettest å fjerne. At det er tatoveringer med farger som er vanskelige.

Anonymkode: c678b...c0c

Tynn linje ja, men ikke svart fyll eller tykk skrift. Har fått min tatoo vurdert av tre forskjellige som jobber med det og alle har fortalt at det er for mye svart til å fjerne den 

Anonymkode: c3bf3...f13

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06):

Tynn linje ja, men ikke svart fyll eller tykk skrift. Har fått min tatoo vurdert av tre forskjellige som jobber med det og alle har fortalt at det er for mye svart til å fjerne den 

Anonymkode: c3bf3...f13

Hva endte du med å gjøre med den?

Anonymkode: ea5a9...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tone83 skrev (På 25.6.2023 den 21.57):

Det hadde jeg driti i, tatoveringen din handler vel om noe helt annet enn det. Fokuser på hva den egentlig betyr for deg.

de to har ikke mindre pult om du fjerner tatoveringen, du har bare latt det påvirke deg mer enn nødvendig. Jeg tror du klarer å skille det etter hvert når du skjønner at de gjorde deg en tjeneste ❤️

Vel… Han var både den snilleste og slemmeste jeg noengang har vært sammen med. Man blir passe ødelagt etter noe sånt. Men trodde aldri at hun var interessert i han…Hun visste jo at vi var sammen den gangen… Vet at han var utro med mange flere mens vi var sammen. Men hvorfor henne, jeg likte henne da jeg ikke visste… Det føles som et verre svik da jeg fant ut dette. Og at han innlemmet henne mer i livet sitt enn meg, hva faen var jeg for han da? En mellomstasjon? Avviste så mange gode den gangen pga en som var utro, svek, gaslighta og ødela… meg… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 0.00):

Det er ikke vondt og fjerne med laser. Jeg er midt oppi dette nå.

Tatoveringen var grusom og ta. Nedover siden fra litt under armhulen til litt nedover låret. Stor tattis altså.

Grudde livet av meg for og ta laser siden alle sa det var grusomt. Og jeg som er livredd smerte.

Jeg lo høylytt når hun begynte med laseren. Er det DETTE jeg har grudd livet av meg til liksom.
Jeg fikk da bedøvelseskrem jeg hadde på først pluss at det blir brukt en kjølemaskin mens laseren jobber. 
Regner med de fleste tilbyr dette.? 
Uansett, syns bare du skal fjerne hele dritten.

Og ignorer dette med at laser er så forferdelig. 

Anonymkode: e5593...4bb

Jeg bryr meg ikke om smerten, er verre å måtte ha en stygg tatovering resten av livet. Fjerner den om jeg så må skjære av huden. Den er så stygg i tillegg, tatoveringen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 18.54):

Er han som er harry. Og hu er billig og stygg. Nei, gratis!

Pleier du ta deg betalt for sex? Hvis ikke er du også gratis.

Tatovøren hadde ingen forpliktelser overfor deg, og skyldte deg ingenting. Det er mannen som er problemet her, ikke damene han var utro med. Det er harry å omtale andre damer som stygge og billige basert på handlingene til en utro mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
venus24 skrev (24 minutter siden):

Pleier du ta deg betalt for sex? Hvis ikke er du også gratis.

Tatovøren hadde ingen forpliktelser overfor deg, og skyldte deg ingenting. Det er mannen som er problemet her, ikke damene han var utro med. Det er harry å omtale andre damer som stygge og billige basert på handlingene til en utro mann.

En person som med viten og vilje har seg med opptatte menn, er ikke et ordentlig og godt menneske. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En person som med viten og vilje har seg med opptatte menn, er ikke et ordentlig og godt menneske. 

Jada, det er selvsagt umulig at en kjent løgner også har løyet til damene han var utro med. Å slutshame single damer for å ha sex gjør deg ikke til et ordentlig eller godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
venus24 skrev (9 minutter siden):

Jada, det er selvsagt umulig at en kjent løgner også har løyet til damene han var utro med. Å slutshame single damer for å ha sex gjør deg ikke til et ordentlig eller godt menneske.

Hun visste vi var sammen. Han kjenner henne, presenterte meg som dama, vi var offentlig sammen. Han betalte tatoveringen, var gave fra han. Hun kom med kommentarer som «å, den som hadde hatt en SÅ snill kjæreste…» hun skulle bare ha visst… men hun visste så altfor godt at han var opptatt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Havspeil skrev (11 minutter siden):

En tatovering kan fjernes . Det kan ikke karma.  😉

Nettopp 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun visste vi var sammen. Han kjenner henne, presenterte meg som dama, vi var offentlig sammen. Han betalte tatoveringen, var gave fra han. Hun kom med kommentarer som «å, den som hadde hatt en SÅ snill kjæreste…» hun skulle bare ha visst… men hun visste så altfor godt at han var opptatt…

Mhm, og menn lyver aldri til damer om at de er i åpne forhold, at de straks skal gjøre det slutt, at kjæresten behandler ham dårlig eller har vært utro selv.......

Selv om hun skulle gjort det med fullt overlegg - hun har ikke gjort noe galt. Det er utelukkende personen som er i et forhold som er ansvarlig for å overholde reglene man har satt for relasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
venus24 skrev (1 minutt siden):

Mhm, og menn lyver aldri til damer om at de er i åpne forhold, at de straks skal gjøre det slutt, at kjæresten behandler ham dårlig eller har vært utro selv.......

Selv om hun skulle gjort det med fullt overlegg - hun har ikke gjort noe galt. Det er utelukkende personen som er i et forhold som er ansvarlig for å overholde reglene man har satt for relasjonen.

Har jeg sagt annet? Han er en sosiopat. Sosiopater lyver. Men han løy ikke om forholdet. Og hun visste godt vi var et par, vi var der sammen som et par, og har man litt vett, skjønner man at man ikke har seg med opptatte menn. Spesielt ikke mennene til kundene sine. Uprofesjonelt…

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har jeg sagt annet? Han er en sosiopat. Sosiopater lyver. Men han løy ikke om forholdet. Og hun visste godt vi var et par, vi var der sammen som et par, og har man litt vett, skjønner man at man ikke har seg med opptatte menn. Spesielt ikke mennene til kundene sine. Uprofesjonelt…

Du ble lurt av en sosiopat, men greier ikke å se at andre også kan la seg lure? Du hører ikke særlig sympatisk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
venus24 skrev (13 minutter siden):

Du ble lurt av en sosiopat, men greier ikke å se at andre også kan la seg lure? Du hører ikke særlig sympatisk ut

Har ikke sympati med folk som driver på sånn… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke sympati med folk som driver på sånn… 

Han er den eneste som «driver på sånn». Hun hadde ingen forpliktelser overfor deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
venus24 skrev (16 minutter siden):

Han er den eneste som «driver på sånn». Hun hadde ingen forpliktelser overfor deg.

Null moral på begge to. Nok sagt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er ikke dette en tråd fra i fjor? Hva ble løsningen? 

Anonymkode: 96484...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts bør vende det andre kinnet til. Hva med å tilby deg å gi denne tatovøren et tramp stamp nede på korsryggen hennes. Så skjønner hun tegninga. 

Anonymkode: d519a...2f7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Null moral på begge to. Nok sagt.

Han var den eneste med moralske forpliktelser overfor deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...