Gå til innhold

Fjerne tatovering etter at jeg fant ut at han knulla tatovøren mens vi var sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tatoveringen var en «gave» fra han, da vi var sammen… 

Hun som lagde tatoveringen, har jeg funnet ut i ettertid drev og hadde seg med han (de hadde seg) bak ryggen min… 

Til meg, sa han at hu var lesbisk. Han hadde dog uttallige «lesbiske venninner»… Regner med det var samme løgnen som denne tatovøren… 

Så, hvor mye vil det koste å fjerne en ca 24x8cm tatovering? Eller tatovere over? Orker ikke å ha «verket» til hu ene (av de mange) som han var utro med…

Anonymkode: ea5a9...7d7

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grei skuring å fjerne. Men er det tett blekk ville jeg heller covret. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry, men dette var om mulig det mest harrye scenarioet jeg har lest om her inne. Det kommer høyt opp på lista hvertfall…🫣

Anonymkode: 4b0fa...5a8

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Unnskyld men 😂

Anonymkode: 048b9...759

🤣🤣🤣😂🖕🏻🖕🏻💀☠️👿👹😈😈🔥🦏🐷🐷🐷🦏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry, men dette var om mulig det mest harrye scenarioet jeg har lest om her inne. Det kommer høyt opp på lista hvertfall…🫣

Anonymkode: 4b0fa...5a8

Er han som er harry. Og hu er billig og stygg. Nei, gratis!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er han som er harry. Og hu er billig og stygg. Nei, gratis!

Aldri ta en tatovering du ikke kan stå inne for,  og du, neste gang så går du til en mannlig tatovør,  så kan det kanskje bli noe knullings på deg også 😝😆

Anonymkode: 7a3f3...06d

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri ta en tatovering du ikke kan stå inne for,  og du, neste gang så går du til en mannlig tatovør,  så kan det kanskje bli noe knullings på deg også 😝😆

Anonymkode: 7a3f3...06d

Visste jo ikke jeg, at han drev og knulla henne mens vi var offisielt sammen! Jeg har ikke gjort noenting…

Nei, er mer seriøs jeg, enn å ha meg med alle og enhver som eksen driver på med. Mangler ikke på tilbud men ble vettskremt etter forholdet med han der…. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fjernet tattis med laser, tok ca 13 behandlinger og til 1000kr pr gang er det ganske heftig både i pris og intensitet, like vondt omtrent hver gang som å ta tattisen selv om det ikke nødvendigvis varer så lenge - og ikke alltid blir den helt 100% borte heller men etterlater et slags "arr" i huden...  så langt billigere og langt mindre smertefullt å gjøre en coverup - just sayin! 

Anonymkode: 05f42...c63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spør du ikke en laserklinikk om prisoverslag??????

Hvorfor må du legge ut den historien her??

Og ey, det er ekskjæresten din som er en pikk, idiot og drittsekk.

Det å beskrive andre damer som billig og gratis... Du høres ikke ut som dronninga sjæl for å si det sånn 🙃

Anonymkode: 2487f...674

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fjernet tattis med laser, tok ca 13 behandlinger og til 1000kr pr gang er det ganske heftig både i pris og intensitet, like vondt omtrent hver gang som å ta tattisen selv om det ikke nødvendigvis varer så lenge - og ikke alltid blir den helt 100% borte heller men etterlater et slags "arr" i huden...  så langt billigere og langt mindre smertefullt å gjøre en coverup - just sayin! 

Så det blir ekstra arr? Denne ble tatt veldig dypt tror jeg, for er bølgete og ujevn huden på hele tatoveringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det å beskrive andre damer som billig og gratis... Du høres ikke ut som dronninga sjæl for å si det sånn 🙃

Har i alle fall mer klasse enn å ha seg med en opptatt fyr jeg da. ☠️🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs hvilke farger som er brukt. Er det mye sort vil den aldri kunne fjernes, kun blekes litt men alltid være en grå skygge. 

Man nå regne med minst 15 behandlinger på middels stor tatovering mens om det f eks bare er tynn skrift på fire bokstaver Hope så trenger man ikke så mange behandlinger. 

Det er bedre å heller legge pengene i en god cover up tatovering enn i fjerning fordi når den er fjernet så godt det går så vil det uansett syntes såpass at du vil ønske å dekke over med ny tatovering

Anonymkode: c3bf3...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tatt laser I ansiktet for rosacea. Fy fa... det var vondt. Lykke til med laserbehandling!!

Anonymkode: 4283c...967

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så det blir ekstra arr? Denne ble tatt veldig dypt tror jeg, for er bølgete og ujevn huden på hele tatoveringen. 

I følge ei venninne som tok tatovering så var det enten like vondt som å ta tatovering, eller på områder verre, og hun fikk et ruglete arr til minne... 

Anonymkode: 7582e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I følge ei venninne som tok tatovering så var det enten like vondt som å ta tatovering, eller på områder verre, og hun fikk et ruglete arr til minne... 

Supert… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Supert… 

Hva med cover up? Har sett sinnsyke cover up som ser ut som noe helt annet og 1000 ganger bedre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg driti i, tatoveringen din handler vel om noe helt annet enn det. Fokuser på hva den egentlig betyr for deg.

de to har ikke mindre pult om du fjerner tatoveringen, du har bare latt det påvirke deg mer enn nødvendig. Jeg tror du klarer å skille det etter hvert når du skjønner at de gjorde deg en tjeneste ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det spørs hvilke farger som er brukt. Er det mye sort vil den aldri kunne fjernes, kun blekes litt men alltid være en grå skygge. 

Man nå regne med minst 15 behandlinger på middels stor tatovering mens om det f eks bare er tynn skrift på fire bokstaver Hope så trenger man ikke så mange behandlinger. 

Det er bedre å heller legge pengene i en god cover up tatovering enn i fjerning fordi når den er fjernet så godt det går så vil det uansett syntes såpass at du vil ønske å dekke over med ny tatovering

Anonymkode: c3bf3...f13

Jeg trodde svart var lettest å fjerne. At det er tatoveringer med farger som er vanskelige.

Anonymkode: c678b...c0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke vondt og fjerne med laser. Jeg er midt oppi dette nå.

Tatoveringen var grusom og ta. Nedover siden fra litt under armhulen til litt nedover låret. Stor tattis altså.

Grudde livet av meg for og ta laser siden alle sa det var grusomt. Og jeg som er livredd smerte.

Jeg lo høylytt når hun begynte med laseren. Er det DETTE jeg har grudd livet av meg til liksom.
Jeg fikk da bedøvelseskrem jeg hadde på først pluss at det blir brukt en kjølemaskin mens laseren jobber. 
Regner med de fleste tilbyr dette.? 
Uansett, syns bare du skal fjerne hele dritten.

Og ignorer dette med at laser er så forferdelig. 

Anonymkode: e5593...4bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...