Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har være sammen i 1 år eller datet i 1 år men sammen litt under det. Men nå når vi snakka om fremti så sa han at han ikke ser for seg samboer skap og det er okay. Men så sier han "betyr ikke at jg ikke synes vi passer for det gjør vi men det kan jo også endre seg" 😭 har jg kasta bort ett år på en som ikke er sikker på meg?? Hvordan vill du tolke dt? 

Anonymkode: 96168...262

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk og farvel.

Anonymkode: 8ce8d...7aa

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk og farvel.

Hva mener du??

AnonymBruker
Skrevet

Velg en partner som vil ha deg, og vil ha deg i fremtiden. Dette er typisk holde på gress type forhold.

Anonymkode: 3193f...b40

• Liker 20
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg en partner som vil ha deg, og vil ha deg i fremtiden. Dette er typisk holde på gress type forhold.

Så jg kommer ikke til å være drama queen eller over reagerende om jeg slå opp? Dette såra jo meg skikkelig😭 føler jg har kasta bort ett år på å få feelings for noen som bare er usikker😢

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er grei å ha inntil noe «bedre» dukker opp, er det han indirekte sier

Anonymkode: 928a2...c80

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde ovverrasket han med å slå opp. Det var  ikke pent det han sa.Du kaster nok bort tiden din på han.

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Greit å knulle på deg, fremt til den virkelige kjærligheten dukker opp. Dukker hun aldri opp, så kan du kanskje duge likevel

Ses aldri igjen

Anonymkode: f5e6a...e90

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så jg kommer ikke til å være drama queen eller over reagerende om jeg slå opp? Dette såra jo meg skikkelig😭 føler jg har kasta bort ett år på å få feelings for noen som bare er usikker😢

jeg ville driti om han kaller deg dramaqueen, da er det enda en grunn til å gå videre. Etter 1 år og si noe sånt er for sårt og uforutsigbart at det skal ikke være sånn. Ville takket for ærligheten, men dette er ikke din visjon - så derfor drar man videre.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Utsagnet hans kan vel tolkes i flere retninger. Han sier at han synes dere passer sammen, det er jo fint. Resten av utsagnet var ikke like positivt. Du kan selvsagt velge å gå fra ham. Men dersom du selv føler at forholdet er verdt å satse på, kan du også vurdere å snakke med ham om det. Gå litt dypere inn i det, utforske om det var en ubetenksom kommentar, eller om han faktisk er usikker på deres fremtid. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må da ha lov til å forandre mening underveis, folk skiller seg jo fra ekteskap og barn også. 

Move on, ikke bli hekta i et håp om noe mer.

Anonymkode: b2c85...0ef

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er ikke drama Queen om du tatt gode avgjørelser for deg selv. Nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er da. Er dere under 20 r ikke gutter så de tenker i de baner over 20 bør de jo tenke på sånt

Anonymkode: 98804...708

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trineline skrev (2 minutter siden):

Utsagnet hans kan vel tolkes i flere retninger. Han sier at han synes dere passer sammen, det er jo fint. Resten av utsagnet var ikke like positivt. Du kan selvsagt velge å gå fra ham. Men dersom du selv føler at forholdet er verdt å satse på, kan du også vurdere å snakke med ham om det. Gå litt dypere inn i det, utforske om det var en ubetenksom kommentar, eller om han faktisk er usikker på deres fremtid. 

Men har du tips på hvordan jg gjør det? Altså snakke mer om dette med han uten å masr liksom?😥 Ikke meninga å fremstå helt dum her men dette er mitt første forhold så har ikke mye erfaring.

Skrevet

Her er det på sin plass med en prat. Du må jo bare spørre. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke drama Queen om du tatt gode avgjørelser for deg selv. Nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er da. Er dere under 20 r ikke gutter så de tenker i de baner over 20 bør de jo tenke på sånt

Anonymkode: 98804...708

19 og 21 jg er 19 men blir 20 i desember og han ble 21 i vår.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

19 og 21 jg er 19 men blir 20 i desember og han ble 21 i vår.

LØP

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men har du tips på hvordan jg gjør det? Altså snakke mer om dette med han uten å masr liksom?😥 Ikke meninga å fremstå helt dum her men dette er mitt første forhold så har ikke mye erfaring.

Du kan eventuelt ta opp med ham at du reagerte litt på det han sa om fremtiden. Du høre mer om hva han tenker. Er det bare at man aldri kan være helt sikker på hva fremtiden bringer? Er det mye som er i endring, jobb, studier, bosituasjon? Synes han selv at forholdet deres er sterkt og vil satse på dere to fremover? Eller er han usikker på om han vil være med deg? 

Det er nok ikke så viktig hva du sier, mer måten du sier det på. At du viser at du er interessert i å vite mer om hva han tenker på, ikke at du anklager ham for å ha sagt noe feil. Ofte er det lettere å snakke om slikt mens man holder på med noe annet, som å kjøre bil for eksempel. 

Men jeg har ingen fasit her altså 🙈😄 

Endret av Trineline
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Thank you ,next! Han sier rett ut at du ikke er kvinnen i hans liv. Han bruker deg bare som pauseunderholdning til hun dukker opp. 

Da hadde jeg takket for meg og sagt at vi ville for forskjellige ting i livet til at forholdet vil fungere i lengden. 

Anonymkode: ad0f6...dde

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg synes du skal spørre han hva han faktisk mente. Det hender at vi er klønete i måten vi sier ting på & det kan oppleves verre enn det som er ment. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei du er ikke dramaqueen for å ikke gidde å være i et useriøst forhold med en som egentlig leter etter noen andre enn deg og som sier rett ut at han aldri vil etablere seg med deg. 

Anonymkode: ad0f6...dde

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...