Gjest Karakterer Skrevet 11. januar 2006 #1 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan læreren sette ned karakteren min, p.g.a. av at jeg har for stort fravær? Jeg går ved v.g.s. og får en 3`i et fag denne terminen. Den er jeg så absolutt ikke enig i, og jeg har fått høyere karakter ved prøver og innleveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #2 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvis faget i tillegg krever muntlig deltakelse, gir jo stort fravær lavt vurderingsgrunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 11. januar 2006 #3 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg fikk dårligere karakterer enn jeg strengt talt burde ha hatt, på grunn av fravær på vgs.. Og som Elphaba skriver, er det i mange tilfeller helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. januar 2006 #4 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, det kan læreren gjøre.. Der jeg gikk var det hvertfall sånn regel om at du var borte mer enn så og så mange timer kunne til og med læreren stryke deg i faget selv om du hadde fått gode karakterer ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 11. januar 2006 #5 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg fikk stryk i et fag og nedsatt karakter i til 3 i 2 fag på 3 året på videregående. Dette pga fravær. Innleveringer og prøver viste karakterer 4 og 5. Tok opp disse 3 fagene året etter og fikk 4 i snittkarakter på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #6 Del Skrevet 12. januar 2006 Karakteren skal jo reflektere ditt kunnskapsnivå i faget, er du mye borte vil læreren anta at du ikke har fått med deg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå