Gå til innhold

Hotell i nærheten av Stockholm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vil en tur til Stockholm, og trenger anbefaling på hotell.

Jeg skal på tur med mine voksne barn, 22 og 26

Vi skal kjøre, så må være greit å parkere ved hotellet. Og grei avstand inn til sentrum, kan godt være tog eller bane inn

Anonymkode: 35da9...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi vil en tur til Stockholm, og trenger anbefaling på hotell.

Jeg skal på tur med mine voksne barn, 22 og 26

Vi skal kjøre, så må være greit å parkere ved hotellet. Og grei avstand inn til sentrum, kan godt være tog eller bane inn

Qaulity hotel Frieds arena i Solna rett utenfor Stockholm. Ligger som navnet sier rett ved Friends Arena og det som er et av Nordens største kjøpesentre. Det er gode muligheter for parkering på kjøpesenteret som ligger mindre enn et steinkast fra hotellet. Bare merk dere veldig nøye hvor dere parkerer, for jeg har brukt litt tid på å finne bilen selv der inne. Toget inn til Stockholm stopper i motsatt ende av kjøpesenteret.

• Liker 1
Skrevet

Clarion på Sødermalm. Greit å parkere, rett ved t-banestasjon, slipper å kjøre gjennom sentrum. Fint hotell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (10 timer siden):

Qaulity hotel Frieds arena i Solna rett utenfor Stockholm. Ligger som navnet sier rett ved Friends Arena og det som er et av Nordens største kjøpesentre. Det er gode muligheter for parkering på kjøpesenteret som ligger mindre enn et steinkast fra hotellet. Bare merk dere veldig nøye hvor dere parkerer, for jeg har brukt litt tid på å finne bilen selv der inne. Toget inn til Stockholm stopper i motsatt ende av kjøpesenteret.

Tusen takk for forslag  :)

AnonymBruker
Skrevet
Example skrev (4 minutter siden):

Clarion på Sødermalm. Greit å parkere, rett ved t-banestasjon, slipper å kjøre gjennom sentrum. Fint hotell.

Tusen takk for forslag  :)

AnonymBruker
Skrevet

Bank hotel Stockholm☺️ 

Anonymkode: 94c58...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/25/2023 at 11:20 PM, Kjetil E said:

Samme med Comfort Hotel Solna, ligger også på Friends / Mall of Scandinavia. Er ganske bra og en del billigere enn Quality 

Anonymkode: 084a2...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...