AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg er så lei av tinder nå! I går snakket jeg med en jente som virket oppegående i førsten, men vi hadde ikke utvekslet mange meldinger før jeg fikk et pussy picture i innboksen. Jeg skrev at det ikke er greit og blokkerte hun, men satt igjen med en uggen følelse resten av kvelden. Nå er jeg så drittlei av tinder at jeg får lyst til å slette appen. Hvor kan man møte folk utenfor tinder (og andre apper)? Går det an å møtes på gamlemåten lenger, eller må jeg la alt håp fare? M26 Anonymkode: 02f50...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Følger tråden, for jeg lurer på det samme. Folk kommer bare til å skrive: «møt noen gjennom en hobby», ikke bare bare å skaffe seg hvilken som helst hobby heller. Skal ha interesse for det. Har forresten aldri hørt om noen som sender pussypic. K30+ Anonymkode: 9b9a8...56f 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Ja det går an å møte folk andre steder enn tinder men det forutsetter jo at man bruker lenger tid på å bli kjent før man tar steget til sjekking, siden alle arenaer ikke er egnet for å gå rett på sjekking Anonymkode: a4ae4...18f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følger tråden, for jeg lurer på det samme. Folk kommer bare til å skrive: «møt noen gjennom en hobby», ikke bare bare å skaffe seg hvilken som helst hobby heller. Skal ha interesse for det. Har forresten aldri hørt om noen som sender pussypic. K30+ Anonymkode: 9b9a8...56f Det er fake profiler rettet mot desperate menn. Anonymkode: d0062...0bc 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Man kan vel ikke sende bilder direkte på tinder? Anonymkode: 4f74b...bf5 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fake profiler rettet mot desperate menn. Anonymkode: d0062...0bc For å lokke de til å sende dickpic og så utpresse de kanskje? Anonymkode: 0749d...441
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Jeg er mann på 30, og sliter selv med det samme. Jeg merker også at nettverket av gode, gamle venner krymper om dagen, da de blir mer og mer etablerte og opptatte med egne ting. Måten jeg forsøker å møte damer på er å slenge meg med på alt jeg blir invitert med på, enten det er lønningspils, bursdager eller bare ta en tur i parken. I ganske stor grad blitt en yes-man. Problemet er bare at jeg stort sett møter folk rundt min alder, og de fleste oppegående virker som er i forhold (ja, jeg innser hva det sier om meg selv). Skulle gjerne komt i kontakt med de damene som er noen år yngre, men er ikke nok på byen og ikke nok frempå. Hobbyene jeg driver med (klatring og løping) møter jeg stort sett folk i 30- eller 40-årene, alle i forhold, men riktignok ei singel søt jente som er et par år eldre i løpegruppa som jeg vurderer spørre om å ta en kaffe. Imponerte meg selv for noen måneder tilbake da. På vei hjem fra en kveld ute med noen fra jobben så var det ei søt jente på busstoppet, sto med en venninne. Jeg spurte rett og slett om hun var singel og ville ta en kaffe en dag, ikke noe #villebarepratelitt hvor jeg latet som jeg bare ville prate, men var høflig og direkte. Det ville hun, og vi dro på to dates uten at det ble noe mer, men veldig gøy å tenke tilbake på. Så er det bare å tørre å gjøre slikt i situasjoner hvor begge parter er edru, ettersom det som regel er tilfellet for meg. Angående #villebarepratelitt så er jeg ikke fan av å late som man bare vil slå av en prat med de attraktive damene man møter, da syns jeg det er bedre å være åpen om sine intensjoner og spørre de rett ut og så heller la de være i fred. Spent på å se hva damene her inne mener om det, men jeg vet flere single venninner som sier de hadde digget det, andre som ville vært mer skeptiske. Anonymkode: 0749d...441 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er så lei av tinder nå! I går snakket jeg med en jente som virket oppegående i førsten, men vi hadde ikke utvekslet mange meldinger før jeg fikk et pussy picture i innboksen. Jeg skrev at det ikke er greit og blokkerte hun, men satt igjen med en uggen følelse resten av kvelden. Nå er jeg så drittlei av tinder at jeg får lyst til å slette appen. Hvor kan man møte folk utenfor tinder (og andre apper)? Går det an å møtes på gamlemåten lenger, eller må jeg la alt håp fare? M26 Anonymkode: 02f50...7c0 Nice try med trolletråd:) Anonymkode: 7cc01...89b 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Kan ikke sende bilder på Tinder. Anonymkode: 940da...7c4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke sende bilder på Tinder. Anonymkode: 940da...7c4 Og takk gud for det. Anonymkode: 929a3...8b3 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Seriøst? Møter damer hele tiden jeg. På jobb, på universitetet, på gata, på puben/bar/cafe osv osv. Har aldri hatt Tinder eller sånne apper. Er du i godt humør, oppriktig nyskjerrig på de du snakker med og litt «frem på» sosialt, så kommer du i snakk med damer hele tiden om du vil😄 Denne «oppskriften» på å knytte kontakt med andre har fungert i tusenvis av år. Den slutter ikke å virke etter 10 år med apper. Anonymkode: b76c0...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Måten jeg forsøker å møte damer på er å slenge meg med på alt jeg blir invitert med på, enten det er lønningspils, bursdager eller bare ta en tur i parken. I ganske stor grad blitt en yes-man. Imponerte meg selv for noen måneder tilbake da. På vei hjem fra en kveld ute med noen fra jobben så var det ei søt jente på busstoppet, sto med en venninne. Jeg spurte rett og slett om hun var singel og ville ta en kaffe en dag, ikke noe #villebarepratelitt hvor jeg latet som jeg bare ville prate, men var høflig og direkte. Så er det bare å tørre å gjøre slikt i situasjoner hvor begge parter er edru, ettersom det som regel er tilfellet for meg. Anonymkode: 0749d...441 Vanskligere er det ikke 👍🏻 Anonymkode: b76c0...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst? Møter damer hele tiden jeg. På jobb, på universitetet, på gata, på puben/bar/cafe osv osv. Har aldri hatt Tinder eller sånne apper. Er du i godt humør, oppriktig nyskjerrig på de du snakker med og litt «frem på» sosialt, så kommer du i snakk med damer hele tiden om du vil😄 Denne «oppskriften» på å knytte kontakt med andre har fungert i tusenvis av år. Den slutter ikke å virke etter 10 år med apper. Anonymkode: b76c0...b2b Du møter damer, men drar du på date med de? Føler jeg får nye jentevenner hele tiden, men få single og færre interessante single. Anonymkode: 0749d...441 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Imponerte meg selv for noen måneder tilbake da. På vei hjem fra en kveld ute med noen fra jobben så var det ei søt jente på busstoppet, sto med en venninne. Jeg spurte rett og slett om hun var singel og ville ta en kaffe en dag, ikke noe #villebarepratelitt hvor jeg latet som jeg bare ville prate, men var høflig og direkte. Det ville hun, og vi dro på to dates uten at det ble noe mer, men veldig gøy å tenke tilbake på. Så er det bare å tørre å gjøre slikt i situasjoner hvor begge parter er edru, ettersom det som regel er tilfellet for meg. Anonymkode: 0749d...441 Du er tøff! Skulle ønske at flere menn turte å gjøre det. Jeg ser ikke på det å bli sjekket opp på bussen som noe negativt, men mer modig gjort - så lenge jeg ikke får creepy vibes. At mannen er veldig pågående. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner ikke liker å bli sjekket opp, eller jeg forstår hvis de er i et forhold. Men det er jo bare hyggelig at noen viser interesse for en? Nå har jeg aldri blitt sjekket opp på bussen, og jeg er heller ikke typen som går og sjekker opp andre. Men håper jo det skjer en dag. At en mann tørr å gjøre det. Jeg er ikke redd for å bli avvist, men er mer redd for at det skal bli kleint i ettertid om jeg prøver å vise interesse. K27 Anonymkode: cda34...7cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå