AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg er nok ikke alene om og føle på håpløshet når det kommer til dating i 2023. Jeg har vært på litt av hvert av dater, jeg har da gått etter samme «type» menn og har forstått at det ikke fungerer, da jeg typisk tiltrekkes av «badboys». Jeg har da valgt og bytte «jordet» og leter etter menn som har ting litt mer på stell. Det er vel en 2 ukers tid siden denne helgen, så møtte jeg en flott fyr. Jeg har en liten følelse på at han er noe sjenert og kanskje ikke den typen som er veldig rett på men, heller litt mer tilbaketrukket. Er rødt flagg er at all kommunikasjon går via snap. Jeg har møtt noen av vennene hans 2 ganger, og de har køddet med at vi «crusher» på hverandre, vil si det er typisk gutte oppførsel😅. Alder er fra 29-40. Jeg har forstått at han har snakket om meg til noen av sine venner, nevnt han hadde møtt en dame osv. Mtp at vi har kjent hverandre knapt 2 uker, så legger jeg ikke så mye i det, også pga de dårlige erfaringene fra før, så jeg er litt laid back men har absolutt vist interesse. Og det har han også, «dratt» meg inntil seg så jeg sitter i armkroken/mellom beina(ute på stranden), leier hender, klemmer, løfter meg opp og gir meg klem🥹, ikke kysset foran vennene 2 gangen vi var med de, vi har også kun hengt når hans kompiser er med, da på stranden, vi ender opp med samtale oss to imellom mens kompisene har drevet med sitt. Jeg har forslått å møtes, men føler jeg får liten respons, spørsmålet hoppes vel litt over😅. Vi har møttes 3 ganger totalt. Ved siste møte syns jeg vi fikk ganske dype samtaler, selvom kompisene også var til stedet(men vi satt lengre unna de). Fyren nevner også da at han har kjøpt seg stor SUV mtp fremtiden, barn kommer snart(jeg stilte ikke noe spørsmål ved det, jeg syns settingen var spesiell, for da tenker jeg om han kanskje holder på med ei fra før)og dame, da er det greit med stor bil. Greia er den, på fredag etter god morgen snap fra begge, så sender han melding at han ikke er interessert i annet enn vennskap, jeg svarte det er greit og man kan fint være venner. Jeg fikk da den meldingen etter vi hadde vært på stranden før. Han snapper meg jevnlig ila dagene og jeg har svart om jeg syns det var noe og svare på, ellers sendt en snap litt senere feks. Idag har ingen av oss gitt lyd fra seg, og mtp at begge har vist interesse men jeg har jo nå blitt «avvist» mtp vennskap settingen hans, da føler jeg for og bare backe unna. Så lenge jeg ikke hører noe ifra han idag, så vil ikke jeg sende melding/snap siden jeg allerede er avvist😅. Og jeg tenker også, det er vel ikke noe vits og holde kontakten så mye mer gående hvis han fant ut etter fredagen at jeg ikke er noe for han🤷🏼♀️. Vi snappet masse fredag både før og etter melding fra han, også masse snapping lørdag. Snap er han eneste sosiale plattform. Dette høres jo sikkert super teit ut😅, vi er 32 og 35. Anonymkode: de40b...f08
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Er bare tull å opprettholde et perifert internettvennskap etter avsluttet dating. I ditt tilfelle ville jeg bare sluttet å svare og fadet han ut og slettet han om en ukes tid, men det beste er å avslutte alt når man tar praten om avslutning på datingen. Altså at når man blir avvist bare svare høflig og avsluttende tilbake og slette i samme slengen da. Anonymkode: a09a7...176 6 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er bare tull å opprettholde et perifert internettvennskap etter avsluttet dating. I ditt tilfelle ville jeg bare sluttet å svare og fadet han ut og slettet han om en ukes tid, men det beste er å avslutte alt når man tar praten om avslutning på datingen. Altså at når man blir avvist bare svare høflig og avsluttende tilbake og slette i samme slengen da. Anonymkode: a09a7...176 Ja jeg tenker det er bortkastet og opprettholde kontakten når han allerede har avvist. Jeg har ikke blitt avvist slik før, så jeg svarte bare tilbake som jeg skrev i innlegget at det er greit og man kan være venner. Til vanlig blir jeg jo ghostet. Og fra den beskjeden har jeg vært mye mer tilbakeholden, han fortsatte og snappe, og jeg fikk god natt senest igår😅. Og høflig som jeg føler jeg må være, svarte jeg med natta tilbake. Så har det vært helt stille idag, så jeg kan tenke meg at dette fader ut nå, da han ellers har sendt snap flittig igjennom hele dagen ellers. Jeg har tatt null initiativ til teksting/snapping, igår og idag. Og jeg syns jo det var rart han fortsatte og snappe så mye og sender natta snap. Har ikke jeg gitt lyd «først» så får jeg alltid en snap. Jeg tenker han fant vel ut på fredagen at jeg kanskje ikke er noe for han og det er helt iorden. Det bare ikke så lett og bli klok på all dating nå til dags. Anonymkode: de40b...f08 1 1 1
Sandie Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Får en følelse av at han prøver å holde deg litt på gress. Om man avviser en person lar man dem gå. Det å fiske etter din oppmerksomhet slik han gjør er faktisk ganske stygt gjort. Han leker med følelsene dine og du blir selvfølgelig forvirret. Om du fortsetter å holde kontakten dukker han sikkert opp igjen på et senere tidspunkt og tar initiativ til å treffes. Men er det dette du vil? Å være en som brukes når han ikke har noen mer interessante i kikkerten? Trodde først det var snakk om en ung og umoden person i 20-årene. En mann i 30-årene som holder på som dette er et stort rødt flagg spør du meg. 4 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Sandie skrev (1 time siden): Får en følelse av at han prøver å holde deg litt på gress. Om man avviser en person lar man dem gå. Det å fiske etter din oppmerksomhet slik han gjør er faktisk ganske stygt gjort. Han leker med følelsene dine og du blir selvfølgelig forvirret. Om du fortsetter å holde kontakten dukker han sikkert opp igjen på et senere tidspunkt og tar initiativ til å treffes. Men er det dette du vil? Å være en som brukes når han ikke har noen mer interessante i kikkerten? Trodde først det var snakk om en ung og umoden person i 20-årene. En mann i 30-årene som holder på som dette er et stort rødt flagg spør du meg. Fikk den følelsen litt selv nå isted, da det kom en snap. Jeg forventet vel egentlig at det ble stille fra fyren. Så ja, han søker jo oppmerksomhet herfra da. Jeg svarte, så ble det en 4-5 linjer med chat, ikke noe av interesse egentlig, og han lot samtalen dø. Jeg ønsker selvfølgelig ikke og holde kontakten sånn som dette, når han har sagt ifra hva han ønsker. For nå har jeg styrt unna hva jeg ellers har truffet. Så jeg syns jo det var «bra» han sa han ikke var interessert i mer enn vennskap, men hvorfor i opprettholde kontakten fra hans side da? Idag har den vært minimal, minste kontakten vi har hat. Okei, men greit og vite at bare denne oppførselen er rødt flagg! Anonymkode: de40b...f08 1
Sandie Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fikk den følelsen litt selv nå isted, da det kom en snap. Jeg forventet vel egentlig at det ble stille fra fyren. Så ja, han søker jo oppmerksomhet herfra da. Jeg svarte, så ble det en 4-5 linjer med chat, ikke noe av interesse egentlig, og han lot samtalen dø. Jeg ønsker selvfølgelig ikke og holde kontakten sånn som dette, når han har sagt ifra hva han ønsker. For nå har jeg styrt unna hva jeg ellers har truffet. Så jeg syns jo det var «bra» han sa han ikke var interessert i mer enn vennskap, men hvorfor i opprettholde kontakten fra hans side da? Idag har den vært minimal, minste kontakten vi har hat. Okei, men greit og vite at bare denne oppførselen er rødt flagg! Anonymkode: de40b...f08 Enkelte er jo glad i oppmerksomhet, og han får nok en liten ego-boost av å se at du svarer. Typisk for den typen menn er at de plutselig kan slutte å svare, forsvinne helt en stund for så å ta kontakt igjen som om ingenting har skjedd. Og hvis du da svarer tilbake skjer det samme igjen etter en stund. Det er ekstremt slitsomt rent følelsesmessig å være i kontakt med slike personer. Det beste er å vise tydelige grenser ved å kutte kontakten, og date videre. 2 4
Intervence Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Ja, det er greit å fordufte etter å ha blitt avvist. Har gjort det selv tidligere. Avsluttet vennskap som hadde holdt ut i ti år, men etter at hun plutselig mener at vi ikke hadde noen felles interesse (noe vi hadde) - flere ting faktisk så tolket jeg det som om hun ikke viste noen interesser for meg selv om hun gjorde det kun noen uker tidligere. Avsluttet vennskapet i ett år før hun plutselig ville holde på kontakten. Akkurat nå er jeg tilbakeholden, og lar henne ta initiativet til å holde kontakten. Men, til tider virker det ut som om hun liker ego-boost. Det har jeg også sluttet med å gi henne. Men, hadde jeg vært ei dame (i din situasjon?) så ville jeg ha kuttet det ut helt og funnet en annen som viser interesse. Det er mange av de der ute. Endret 25. juni 2023 av Intervence 1
Tilbudstøs Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Ignorer han. Han vil ikke ha deg og du ønsker ikke vennskap med han. Ikke ta til takke med smuler folk kaster til deg. 4 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Sandie skrev (10 minutter siden): Enkelte er jo glad i oppmerksomhet, og han får nok en liten ego-boost av å se at du svarer. Typisk for den typen menn er at de plutselig kan slutte å svare, forsvinne helt en stund for så å ta kontakt igjen som om ingenting har skjedd. Og hvis du da svarer tilbake skjer det samme igjen etter en stund. Det er ekstremt slitsomt rent følelsesmessig å være i kontakt med slike personer. Det beste er å vise tydelige grenser ved å kutte kontakten, og date videre. Ah, det har ikke jeg opplevd. De fleste bare fordufter og siden hører jeg ikke noe. Han driver med små chatting igjen nå, og det blir noe feil for meg😅. Så om tilfelle skulle være at han opprettholder kontakten litt nå, for så og fordufte for senere og komme tilbake, nei det orker jeg ikke. Prøvde meg på nytt «beite», men dette var kanskje ikke noe bedre. Og gi menn ego boost er noe av det siste jeg vil, mtp tidligere erfaringer. Anonymkode: de40b...f08 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Intervence skrev (6 minutter siden): Ja, det er greit å fordufte etter å ha blitt avvist. Har gjort det selv tidligere. Avsluttet vennskap som hadde holdt ut i ti år, men etter at hun plutselig mener at vi ikke hadde noen felles interesse (noe vi hadde) - flere ting faktisk så tolket jeg det som om hun ikke viste noen interesser for meg selv om hun gjorde det kun noen uker tidligere. Avsluttet vennskapet i ett år før hun plutselig ville holde på kontakten. Akkurat nå er jeg tilbakeholden, og lar henne ta initiativet til å holde kontakten. Men, til tider virker det ut som om hun liker ego-boost. Det har jeg også sluttet med å gi henne. Jeg hadde nok ikke holdt kontakten med han her i flere mnd når han nå etter 2 uker allerede har avvist. Jeg syns bare det blir litt «forvirrende» når han valgte og si han ikke ønsket mer enn vennskap, men er på igjen med «mye» kontakt nå. Så han søker kanskje noe ego boost av dette. Anonymkode: de40b...f08 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Tilbudstøs skrev (7 minutter siden): Ignorer han. Han vil ikke ha deg og du ønsker ikke vennskap med han. Ikke ta til takke med smuler folk kaster til deg. Jeg er enig der, så bare droppe å svare også kan jeg vel bare slette etterhvert? For det er jo ingenting og «hente» når den ene ønsker mer og den andre ikke. Anonymkode: de40b...f08 2
Intervence Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er enig der, så bare droppe å svare også kan jeg vel bare slette etterhvert? For det er jo ingenting og «hente» når den ene ønsker mer og den andre ikke. Anonymkode: de40b...f08 Muligens jeg også kommer til å gjøre det. For har jo i en grunn ikke svart henne i de siste dagene. Vi ringte hverandre daglig før og møttes ofte tidligere. Men, nå ringes vi aldri og ser hverandre aldri heller selv om vi nå bor nærmere hverandre. Så du sier noe der. Quote: "For det er jo ingenting og «hente» når den ene ønsker mer og den andre ikke." 2
GrønnNellik68 Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Sandie skrev (2 timer siden): Får en følelse av at han prøver å holde deg litt på gress. Om man avviser en person lar man dem gå. Det å fiske etter din oppmerksomhet slik han gjør er faktisk ganske stygt gjort. Han leker med følelsene dine og du blir selvfølgelig forvirret. Om du fortsetter å holde kontakten dukker han sikkert opp igjen på et senere tidspunkt og tar initiativ til å treffes. Men er det dette du vil? Å være en som brukes når han ikke har noen mer interessante i kikkerten? Trodde først det var snakk om en ung og umoden person i 20-årene. En mann i 30-årene som holder på som dette er et stort rødt flagg spør du meg. ja eller han syns det går for fort i svingene og vil ha vennskap først. Liker du han da ts? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fikk den følelsen litt selv nå isted, da det kom en snap. Jeg forventet vel egentlig at det ble stille fra fyren. Så ja, han søker jo oppmerksomhet herfra da. Jeg svarte, så ble det en 4-5 linjer med chat, ikke noe av interesse egentlig, og han lot samtalen dø. Jeg ønsker selvfølgelig ikke og holde kontakten sånn som dette, når han har sagt ifra hva han ønsker. For nå har jeg styrt unna hva jeg ellers har truffet. Så jeg syns jo det var «bra» han sa han ikke var interessert i mer enn vennskap, men hvorfor i opprettholde kontakten fra hans side da? Idag har den vært minimal, minste kontakten vi har hat. Okei, men greit og vite at bare denne oppførselen er rødt flagg! Anonymkode: de40b...f08 Rødt flag er det jo ikke. Men har jo avvist deg. Han liker deg sikkert , men kanskje ikke helt den rette for han. Nprxdu går fra bad boy som ille er av den dype typen , pg som tar det som penis reiser seg av. Så på du også forstå at menn med mer dybde også er litt mer kritisk på hvem de velger et forhold med. At han har brukt så mye tid på deg, betyr jo bare at han liker deg godt. Men så er det bare noe som ikke stemmer helt for han. Red flag er noe annet Anonymkode: 7856b...5ea
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): ja eller han syns det går for fort i svingene og vil ha vennskap først. Liker du han da ts? Jeg syns han virket interessant, noe nytt og spennende, mye roligere type enn hva jeg har vært med før. Så noe ved han har gjort meg interessert i og ville bli mer kjent, men ikke da kun vennskapelig. At jeg syns han ser bra ut er bare pluss. Anonymkode: de40b...f08
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Rødt flag er det jo ikke. Men har jo avvist deg. Han liker deg sikkert , men kanskje ikke helt den rette for han. Nprxdu går fra bad boy som ille er av den dype typen , pg som tar det som penis reiser seg av. Så på du også forstå at menn med mer dybde også er litt mer kritisk på hvem de velger et forhold med. At han har brukt så mye tid på deg, betyr jo bare at han liker deg godt. Men så er det bare noe som ikke stemmer helt for han. Red flag er noe annet Anonymkode: 7856b...5ea Han er nok mer kritisk til sitt valg enn de andre jeg har møtt, han er vel den eneste som faktisk har fokus på fremtid o.l ift de andre jeg har møtt. Nå er jeg heller ikke lett på tråden, jeg har aldri ons, så mange av de «bad boysa» jeg har vært med har endt opp med og ikke få noe, sikkert derfor de stakk også🙈, var vel ute etter en ting men ønsker kanskje ikke jobbe for det eller ønsker forpliktelser. Og at han ikke er interessert i noe mer, det er helt iorden for meg. Det er bare all den kontakten som fortsetter som før. Jeg kunne valgt og avslutte selv også, men håper vel litt innerst inne at han skulle vært litt interessert tilbake. Anonymkode: de40b...f08 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ah, det har ikke jeg opplevd. De fleste bare fordufter og siden hører jeg ikke noe. Han driver med små chatting igjen nå, og det blir noe feil for meg😅. Så om tilfelle skulle være at han opprettholder kontakten litt nå, for så og fordufte for senere og komme tilbake, nei det orker jeg ikke. Prøvde meg på nytt «beite», men dette var kanskje ikke noe bedre. Og gi menn ego boost er noe av det siste jeg vil, mtp tidligere erfaringer. Anonymkode: de40b...f08 Bare skriv at "Du, jeg kjenner at et vennskap her ikke er passende når vi har datet så er ikke interessert i å chatte. Men ønsker deg alt godt og lykke til videre" også sletter du han før han svarer Anonymkode: a09a7...176 1 3
Tilbudstøs Skrevet 25. juni 2023 #18 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er enig der, så bare droppe å svare også kan jeg vel bare slette etterhvert? For det er jo ingenting og «hente» når den ene ønsker mer og den andre ikke. Anonymkode: de40b...f08 Jeg hadde ikke slettet. Det er en tilbakemelding om at man er såret eller snurt for at det ikke ble noe. Ville svart, kort, men hyggelig nok på en og an melding. "Beklager, sent svar🙂 Litt tett program om dagen. Fint bilde! Vi får snakkes på." Osv. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #19 Skrevet 25. juni 2023 Tilbudstøs skrev (6 minutter siden): Jeg hadde ikke slettet. Det er en tilbakemelding om at man er såret eller snurt for at det ikke ble noe. Ville svart, kort, men hyggelig nok på en og an melding. "Beklager, sent svar🙂 Litt tett program om dagen. Fint bilde! Vi får snakkes på." Osv. Er ikke enig med deg. Det er absolutt null poeng å ha en person man bare har møtt noen ganger og aldri møter igjen, oppi sitt privatliv på sosiale medier. I tillegg er det respektløst ovenfor fremtidige dates og kjæreste at man samler på nettvennskap og mulighet for kontakt med sine tidligere dates Anonymkode: a09a7...176
Tilbudstøs Skrevet 25. juni 2023 #20 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke enig med deg. Det er absolutt null poeng å ha en person man bare har møtt noen ganger og aldri møter igjen, oppi sitt privatliv på sosiale medier. I tillegg er det respektløst ovenfor fremtidige dates og kjæreste at man samler på nettvennskap og mulighet for kontakt med sine tidligere dates Anonymkode: a09a7...176 Hun har han bare på Snap. Syns det virker litt sosialt tilbakestående å slette alle man ikke blir sammen med i fall ny kjæreste skulle bli misfornøyd el. De aller fleste ønsker ikke sjalu og kontrollerende kjærester som ikke tåler at man har et liv utenom dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå