AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har vært forkjølet en stund og snyter meg en del. Det er ofte ganske seigt slim i nesa, spesielt på morningen. Jeg skulle snyte meg i dag tidlig og en stund etter så smalt det i venstre nesebor høyt opp i nesegangen. Det var som et vakuum som sprakk og det gjorde veldig vondt rundt øyet og nedover scenen i halsen på siden, smerten vedvarte i noen sekunder. Dette skjedde igjen et par timer senere. Og det gjør vondt å snyte seg en stund etter drt har skjedd. Har aldri opplevd noe lignene og tviler på at noen andre her har det heller da det var veldig spesielt.. noen som vet hva det kan være? Anonymkode: def05...0c9
Mezzosoprena Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Så rart - jeg har opplevd dette ved to rundet ved "forkjølelse" - aldri verken før eller etter - begge disse gangene hadde jeg covid-19.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Elooon skrev (1 minutt siden): Tok du for hardt i? Ikke noe mer enn jeg pleier Anonymkode: def05...0c9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Mezzosoprena skrev (8 minutter siden): Så rart - jeg har opplevd dette ved to rundet ved "forkjølelse" - aldri verken før eller etter - begge disse gangene hadde jeg covid-19. Du opplevde akkurat det samme? Jeg vet ikke om jeg har covid eller vanlig forkjølelse.. Anonymkode: def05...0c9
Mezzosoprena Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du opplevde akkurat det samme? Jeg vet ikke om jeg har covid eller vanlig forkjølelse.. Anonymkode: def05...0c9 Ja, spesielt med den sena nedover halsen tenkte jeg veldig over - ble litt småredd første gangen det skjedde.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Ja, spesielt med den sena nedover halsen tenkte jeg veldig over - ble litt småredd første gangen det skjedde. Ja det var kjempe ekkelt. Smalt i nesa også gjorde der vondt på en måte opp i øyebrynenet, litt generelt i hodet og nedover den scenen. Skjønner ikke hva det var.. tenkte kanskje jeg sprakk en åre eller noe, men har ikke blødd noe Anonymkode: def05...0c9
Gjest Elooon Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke noe mer enn jeg pleier Anonymkode: def05...0c9 Sikkert covid eller tatt litt for hardt i tenker jeg. Kan jo være begynnende bihulebetennelse også eller for mye gørr oppi der som var fast.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Capazitet skrev (9 minutter siden): Høyres ut som bihulene Har ikke vondt ellers da.. 🤷♀️ Anonymkode: def05...0c9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Elooon skrev (16 minutter siden): Sikkert covid eller tatt litt for hardt i tenker jeg. Kan jo være begynnende bihulebetennelse også eller for mye gørr oppi der som var fast. Testet meg for covid nå, fant noe liggende, var negativ. Men har vært forkjølet store deler av 2023 og hatt covid i år også.. kanskje systemet klikker Anonymkode: def05...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå